is er nog leuke nieuwe ramadhanmuziek?

Subforum Geloof in Indonesië 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Geloof in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bjhabibie
Gebruiker
User icon of bjhabibie
spacer line

Enkele jaren geleden heb ik IndonesiŽ een cd gekocht met "13 lagu islami terbaik". Gita Gutawa, opick, heerlijke muziek voor tijdens de heilige maand en de grote dag. Nu we al aardig op weg zijn heb ik wel zin in wat nieuw geluid. Weet iemand of er dit jaar nog wat leuke frisse nieuwe religieuze (pop)hits zijn? Die zijn vast veel te zien op de tv op dit moment. Drop hier de naam en artiest van het nummer, dan zoek ik zelf het youtube filmpje er wel bij! Alvast bedankt. Om in de sfeer te blijven, iedereen alvast een selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon ma'af lahir dan batin. Emoticon: Smile

tutwuri handayani

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik heb vorig jaar op Ternate een cd gekocht van oa Wali met de nummers Tomat en Mari Sholawat die volgens mij toen nieuw was. Zal morgens nog eens kijken wat er verder nog op de cd staat.
Selamat Hari Raya Idul Fitri juga.

Salam
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

G....v....demme, wat een te...ingmuziek is dat. Ik loop zelfs de supermarkt uit als ik die walgelijke religieuze rotzooi hoor (en dat gaat de hele Ramadhan door). Hopelijk gaat die dominee in New York islamitische CD's verbranden i.p.v. de koran.
Als men ook maar een klein beetje muzikaal gevoel heeft, dan kan men dit gewoon niet aanhoren.
Zie ook mijn posting in Mensen in Indonesie:
Een sterk voorbeeld van de bovengenoemde onbeleefdheid is vandaag het geschal van blerrende, de toegestane decibel overschrijdende, geestelijke muziek die uit de moskeespeakers schettert. Deze totaal onmelodieuze muziek is een kwelling voor een mens oor maar ook voor Allah's oor.
.....muziek die totaal onmelodieus is (dus gewoon vals) is een extra tijsteren van mens goede smaak en muziekgevoel........Allah draait zich om en om in zijn slaapkussen bij het horen van een dergelijke geluidskwelling.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,255,194 pageviews Een website van indahnesia.com