post/pakket service die ECHT aankomt NL-BALI

Subforum Bali, het godeneiland 
86 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dametje23
Gebruiker
spacer line

Hey allemaal,

Ik had even een snel vraagje..
Ik ben nu alweer bijna vier maandjes op Bali met mijn kleine mannetje, hij doet het perfect hier trouwens...
Ik heb nog heel wat spullen in NL liggen, waaronder kleding, makeup, schoenen, en veelal nagellak..Ik doe hier iets met nagels vandaar...had gedacht in DEC terug te gaan naar NL maar dat gaat er niet van komen..dus heb geen kans mijn spullen op te halen..

Weet iemand van jullie toevallig een goede post service van NL naar Bali..zodat mijn spullen ook ECHT aankomen..heb laatst namelijk mijn zoontje zijn pas van de verzekring laten opsturen en die is nooit aangekomen..na 2 maanden kreeg ik uit NL bericht dat hij hier vijf keer was aangeboden maar dat niemand erop reageerde..terwijl er toch ECHT niemand bij mijn huis aan de deur is geweest ermee..heb zelfs nog gezocht naar het pakketje op het postkantoor hier( erg onbehulpzaam en sjagerijnig daar trouwens, dus het verbaast me niet dat er nooit wat aankomt,..maar goed)

Ik wil namelijk NIET dat hetzelfde gebeurd met mijn spullen..

Heeft iemand suggesties ?
of ervaringen?

bedankt.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Post uit NL laten wij aangetekend of als Priority-zending versturen, naar ons adres in Denpasar. Op dat adres - met straatnaam, huisnummer en post-code - In bijna 5 jaar tijd nog nooit meegemaakt dat iets niet aangekomen is. Slechts 1x moesten wij op het (hoofd)postkantoor komen omdat wij bij de douaneman aldaar moesten aftekenen dat wij geinformeerd waren dat het pakket (uit het buitenland) door hen geopend was, dat wij de inhoud gecontroleerd hadden en dat er volgens ons niets ontbrak.

Ander verhaal op ons "adres" in Amed: Geen echte straatnaam, geen huisnummer maar slechts de naam van ons hotel, slechts een "grove" postcode. Daar kwam helaas 1 op de 5 pakketjes of poststukken (ook binnenlandse post) niet aan.

If you have nothing to loose, you can risk everything

paulana
Gebruiker
spacer line

Je kunt ook een postbox nr. nemen, werkt bij ons uitstekend, is het pakket erg groot bellen ze even, zodat wij het kunnen ophalen ( Manggis naar Nyuhtebel-Candidasa )
maar normaal wordt alles thuis afgegeven zoals in nederland, zonder po.box nr. is het een beetje riskant omdat de postcodes hier nogal verwarrend zijn! in het begin ca 8.5 jaar geleden ging er nogal wat verloren zonder die po. box.

Om Swastiastu

dametje23
Gebruiker
spacer line

bedankt voor jullie reacties, het heeft me geholpen Emoticon: Smile thanks. Emoticon: Party!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,759,918 pageviews Een website van indahnesia.com