27 september 17 nachten huwelijkreis :)

Subforum Bali, het godeneiland 
34 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
LeeiLa
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

wij gaan 25 september trouwen en willen meteen de 27ste vertrekken naar indonesie voor een huwelijksreis, nou hebben we weinig keus omdat we een beetje laat zijn met boeken ( en een beetje budgetgebonden zijn).

ik heb 3 hotels gevonden die mij het meeste aanspreken en ook binnen ons budget liggen (2500 voor 17 nachten 2 personen)

alleen wij gaan voor het eerst naar indonesie-bali en kunnen niet tussen de 2 plaatsen kiezen.

het eerste hotel is The Oasis Beach resort in nusa dua, heeft er iemand ervaringen met dit hotel en de omgeving ? op zoover.nl en die andere engelstalige site zijn de recensies goed.

het 2e hotel is Risata bali resort & spa in tuban-kuta, ook hier zijn de recensies goed.

en het 3e hotel is wina holiday villa in kuta, ook hier zijn de recensier goed alleen schijn je niet altijd plek te hebben bij het zwembad ( wat wij hwel heerlijk vinden) wegen drukte, mensen ervaringen met deze hotels ?

ik heb al het een en ander gelezen over deze verschillende plekjes in Bali maar kan nog steeds niet kiezen, als we voor nusa dua gaan hoeveer is dan de afstand naar kuta en dat soort dergelijke plekjes waar je leuke dingen kan doen, shoppen etc, en eventueel markten ?( vindt ik heerlijk)

graag jullie reacties, we moeten nou echt snel boeken anders kunnen we helemaal niet meer gaan Emoticon: Smile

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Leeila,

Nusa Dua heeft weinig vertier buiten een resort om, er is wel mooi strand, vaak privé en zonder opdringerige verkopers, al heeft dat ook zijn charme. Wil je dus 2 weken aan het strand liggen met zijn 2en en verder weinig of niets dan zou het Nusa Dua kunnen zijn.

Risata Bali ligt ongeveer aan het eind, om de hoek van de drukke jl. Kartika Plaza die begint in Kuta en eindigt in Tuban. Je bent lopend in een kwartier bij de drukke discovery mall waar je goed kunt shoppen, er is een bakkerij in gevestigd en er zijn eethuisjes.
Loop je Risata uit en dan rechtsaf dan is het een paar minuten lopen naar het strand, daar is nu helemaal een stenen pad langs( de boulevard) die je ook weer brengt tot aan de discovery mall en verder naar het centrum, dus geen zand aan de voeten..
Hotel Wina ligt vlakbij het drukke gedeelte van Kuta, via de tuin is er een uitgang naar Poppies Lane enz, via de hoofdingang eruit, naar rechts, straatje uit en de jl. pantai Kuta oversteken om op het strand te komen. Surfen enz.
Dat er geen plaats is bij het zwembad komt bij meerdere hotels voor en dat ligt grotendeels aan "gasten" die 's morgens hun handdoek op een bedje neerleggen, vervolgens gaan shoppen en 's middags pas naar het zwembad gaan. Probeer daar maar eens wat tegen te doen.

ik wens je een goed huwelijk toe, een fijne dag en hopelijk heb je een keus kunnen maken.
gr. Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,704,651 pageviews Een website van indahnesia.com