|
|
|
|
|
|
Naar aanleiding van de stortvloed van anonieme emailtjes - die uiteraard niet zo anoniem waren als ze op het eerste gezicht leken - is besloten om een extra laag beveiliging aan te brengen om bepaalde contactgestoorde personen verder uit te sluiten van deelname aan dit forum.
Helaas blijft het mensenwerk en is het nog altijd mogelijk om email-adressen te verkrijgen zolang gebruikers niet zelf aangeven dat ze hun adres niet willen weergeven. Deze optie staat in je profiel en kun je eenvoudig wijzigen.
Mochten er nog vreemde emails ontvangen worden door forum-leden dan is mijn verzoek nog altijd om de zogenaamde 'headers' van de email - vaak op te vragen door middel van een eenvoudige handeling in het email-programma - aan mij door te geven, via het forum of direct via mijn emailadres. Op deze manier kunnen we achter de schermen blijven werken aan een veiliger en aangenamer forum.
|
|
|
|
|
|
Helaas zijn er zieke gestoorde mensen die niets beters te doen hebben als op deze kinderachtige manier andere lastig te vallen.
Beste mensen laten we het leuk houden op dit forum want hier wordt niemand wijzer van en als je zo goed bent in het hacken dan zou ik toch de bank proberen dat levert wat op maar wat valt hier nu te halen?
Het enigste wat je hier kan bereiken is het plezier van andere mensen vergallen en daar koop je volgens mij niets voor.
|
|
|
|
|
|
|
willemgeheim; het was dan ook geen hacken, want dergelijke mensen hebben alleen een fatsoen van nul komma nul en weinig verstand van andere dingen bovendien. Advies blijft om dergelijke emails gewoon te verwijderen (na ze doorgestuurd te hebben aan mij)
|
|
|
|
|
|
|
Ook al is het laat, een update over degene die de emails stuurde.
Dankzij de inbreng van de doorgezonden emails is het duidelijk wie de afzender van in iedergeval een aantal emails is. We blijven natuurlijk de emails screenen op info.
Blijf de inkomende mails gewoon doorsturen.
Waarvoor Uw vriendelijke dank.
Dit topic sticky gemaakt voor de komende uren zodat iedereen het leest.
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
|
Ik word nu wel erg nieuwsgierig, krijgen we een naam of op zijn minst een cryptische omschrijving?
|
|
|
|
|
Wat mij betreft wel Elsbeth.
We willen gewoon nog wat zekerheid hebben dat er niet meer grapjassen zijn.
Dat moet wel uitgesloten zijn.
|
|
|
|
|
|
|
Oyibo, ik heb je net even een mailtje gestuurd.
Groet Elsbeth
|
|
|
|
 oyibo. Vertel. Laat mij raden. De roemruchte L die de gebande nicknames heeft overgehaald om ook e-mails te versturen?
|
|
|
|
On 02-09-2010 19:38 bambang wrote: oyibo. Vertel. Laat mij raden. De roemruchte L die de gebande nicknames heeft overgehaald om ook e-mails te versturen?
|
Nah, dat zal nooit te bewijzen zijn, als ik het al wil bewijzen. Daar gaat het dan ook niet echt om. Het gaat er mij gewoon om dat dergelijke rotzooi van het forum wordt verwijderd, goedschiks of kwaadschiks, met of zonder aankondiging van mijn/onze kant uit.
|
|
|
|
|
|
|
Hallo Elsbeth,
Je hebt gisteravond een mailtje gehad van Oyibo.
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb hem gelezen, Oyibo. Dank je wel.
Groet Elsbeth
|
|
|
|
|
Graag gedaan Elsbeth.
Het doorsturen van de emails werpt zijn vruchten af.
Dus goed als er emails komen aan de gebruikers van het forum, blijf ze doorsturen !
|
|
|
|
|
|
|
Deze gaat de archieven in.
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|