aantal ml. aan vloeistof in hand baggage

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
79 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
charles
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal.
Kan iemand me vertellen hoeveel ml je aan boord van een vliegtuig mag meenemen in je hand baggage? ,ik ben het n.l vergeten.
bijvoorbaat mijn dank.
groetjes,charles

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 01-09-2010 19:59 charles wrote:
Hallo allemaal.
Kan iemand me vertellen hoeveel ml je aan boord van een vliegtuig mag meenemen in je hand baggage? ,ik ben het n.l vergeten.
bijvoorbaat mijn dank.
groetjes,charles

Maximaal 100 ml. in een 100 ml. flesje en dan x 10 tot de hoeveelheid van 1 ltr. het moet in 1 weer af te sluiten doorzichtig plastic zakje met een inhoud van 1 ltr. passen.

Grotere fles met een inhoud van 100 ml. mag niet !

Ik had in aug. een groter flesje op de terugweg bij me met een inhoud minder dan 100 ml. en die mocht niet mee!

suc6 Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Becik2
Gebruiker
spacer line

On 01-09-2010 19:59 charles wrote:
Hallo allemaal.
bijvoorbaat mijn dank.
groetjes,charles

Ik kon t niet laten...zie:
http://tinyurl.com/2ughvj3
OPMERKING BEHEERDER

Uw email gelezen. Misschien even vervelend maar kan zijn dat de nieuwe genomen maatregelen een effect hebben. Verzoek enig geduld. Jeroen is bezig. U krijgt een email van ons met uitleg van het probleem. Excuses voor het tijdelijke ongemak. Oyibo

Geplaatst door oyibo @ 02-09-2010 16:23

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Becik2,(of is het becik-becik)
Dan kan Charles het nog eens na lezen op een officiele site. Emoticon: Yes!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Becik2
Gebruiker
spacer line

Beide. Moest noodgedwongen een nieuwe (becik2) username aanmaken. (lang verhaal.) Overigens werken beide nu wel weer gewoon. Emoticon: Wink

charles
Gebruiker
spacer line

Dan kan Charles het nog eens na lezen op een officiele site

Hartelijk dank allemaal voor de info.
m.vr.gr.
charles

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

O ja, voor binnenlandse vluchten alhier...no problem. Flessen vol mogen mee.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 05-09-2010 13:03 Yogya-Bali wrote:
O ja, voor binnenlandse vluchten alhier...no problem. Flessen vol mogen mee.
jeps, geen enkel probleem, soms vragen ze offie nog verzegeld is, gewoon ja zeggen. Zo neem ik altijd sterke drank mee uit Batam, belastingvrij daar kopen voor een binnenlandse vlucht is geen probleem namelijk. Wel duurder als Singapore, maar ach, een retourtje Singapore met de boot is duurder...

Internationale vluchten uiteraard volgens internationale richtlijnen. Als je via Singapore vliegt ben je helemaal de sjaak, schoenen uit, laptop uit je tas en apart door de scanner en al dat soort onzin. Ook in T3 op Soetta moest ik laatst mijn riem afdoen? Nou ja, het moet niet gekker worden, maar vliegen via T1 en T2 voor binnenlandse vluchten is nog wel zonder geneuzel.

Ho Lee Fuk

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Internationale vluchten uiteraard volgens internationale richtlijnen. Als je via Singapore vliegt ben je helemaal de sjaak, schoenen uit, laptop uit je tas en apart door de scanner en al dat soort onzin.

En niet alleen in Singapore, ook in Amsterdam en Hong Kong, soms de schoenen uit maar ook de laptop apart en riem af, jasje uit, telefoon en sleutels in het bakje enz, zelfs voor de binnenlandse vlucht A'dam-Bremen ( KLM) waren er beperkingen voor wat vloeistoffen betreft.

Inderdaad, binnenlandse vluchten Bali-Java geen probleem met vloeistoffen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,877 pageviews Een website van indahnesia.com