|
|
|
|
|
|
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
|
De vraag is hoelang gaat dit duren want in Medan beginnen ze er nu ook al "last" van te krijgen.
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
En niet vergeten het vliegverkeer die daar nog wel eens last van zouden krijgen.
Foto Telegraaf
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
Vliegverkeer in Indonesie,Malaysia,Singapore wordt al omgeleidt.
Dat heeft een groot effect op de "drukte" rond Hari Raya Idul Fitr
(10-11 september) met name op Sumatra dus.
Zit Simpati toevallig nog in Medan ??
Ik krijg mijn familie op Sumatra niet te pakken.
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
|
En ik vertrek vrijdag, 3 september naar Medan via Kulua Lumpur.. Malaysia Airlines heeft nog geen informatie op de website staan, hopelijk valt het allemaal mee..
Ik blijf o.a. deze site in de gaten houden..
|
|
|
|
|
Broer van Daniel is vanochtend naar Jakarta vertrokken zonder problemen. Het zou alleen gaan om vluchten naar Aceh waarvan een deel gecanceld danwel vertraagd is.
Kuala Lumpur ligt zo’n beetje hemelsbreed oost van Medan dus mogelijk valt dat mee, maar dit is ook een momentopname lijkt me.
Wat er verder gebeurd is koffiedik kijken want dat weet niemand. Er kunnen nieuwe uitbarstingen komen, de wind kan draaien, de situatie verandert misschien per uur. Gewoon het nieuws in de gaten houden.
Sabar2. Ik heb zowel gisteren als vandaag wel gewoon contact kunnen krijgen. Als lijnen overbelast zijn dan gaat sms-en meestal wat gemakkelijker dan bellen.
gr
Anne Mieke
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
|
Yep weet ik Anne mieke ik had ze ge-sms-ed.
Inmiddels bericht ontvangen zijn tijdelijk bij kennissen gaan logeren.
ze hadden weer eens geen pulsa om terug te kunnen antwoorden.
Wat zullen ze in kuala lumpur weer gaan schelden op Sumatra als de wind draait.
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
|
Ik ga 18 sept naar Sumatra, dat duurt nog even, dus ik hoop dat het dan allemaal een beetje over is. Maar wij gaan ook overnachten in een stadje 11km vanaf de sinabung, dus ik weet niet of we ons schema nu aan moeten passen of dat we daar nog steeds langs kunnen.
gr.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|