zilveren armbanden

Subforum Gezocht & Aangeboden 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
spacer line

Wie weet waar ik op Bali armbanden,in de style van Buddha to Buddha kan kopen. Wil er een voor mijn dochter meenemen.

janp013
Gebruiker
spacer line

Hallo Karma,

2 jaar geleden zaten wij met hetzelfde probleem. Op aanraden van onze gids zijn we toen een kijkje gaan nemen bij DEWA silver, net buiten seminyak.
Omdat wij fototjes bijhadden van armbanden ( B t B) hebben ze daar een armband exact nagemaakt. 3 dagen later was ie klaar. Zag er prima uit en niet van echt te onderscheiden. Het enige wat ontbrak was het merkje. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Ik raad je dus aan om een folder van B t B mee te nemen, of foto's te nemen van de armband die je wilt hebben en naar een goede zilversmid te gaan.
Men is daar zo kundig dat men alles namaakt.

groetjes en succes
janp013 Emoticon: Party! Emoticon: Party!

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Bij DEWA gaat het meeste "op bestelling" alleen van het "standaardwerk" hebben
ze een bescheiden voorraad.
Ik heb er een paar prachtige ringen met turquoise inleg gekocht, heel wat goedkoper
als in Ubud, maar ja je moet wel afdingen want de vraagprijs ligt hoog.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

spacer line

janp013 en sabar2,
bedankt voor jullie tip,ik ga zeker bij DEWA kijken of ze daar iets voor mij kunnen doen. Verleden jaar heb ik heel wat afgestruind in Celuk,maar niets kunnen vinden,wat op de BtB armbanden leek. Ik heb gehoord dat die armbanden op Bali worden gemaakt.

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

On 01-09-2010 10:11 karma wrote:
janp013 en sabar2,
bedankt voor jullie tip,ik ga zeker bij DEWA kijken of ze daar iets voor mij kunnen doen. Verleden jaar heb ik heel wat afgestruind in Celuk,maar niets kunnen vinden,wat op de BtB armbanden leek. Ik heb gehoord dat die armbanden op Bali worden gemaakt.

Klopt dat BtB ze deels op Bali laat maken. Ken een paar van die jongens toevallig Emoticon: Wink
(Edwin & Perry maar dat terzijde.) Ik weet ook dat ze hun ontwerpen goed 'beschermen' door strikte afspraken met de zilverateliers. Iets laten copieren kan je natuurlijk proberen, maar of het resultaat naar je zin zal zijn is een tweede. Daar local rechtstreeks een originele BtB armband kopen zal lastig, zo niet onmogelijk zijn. Succes in ieder geval natuurlijk!
Gr

matur suksama

paulana
Gebruiker
spacer line

Je kunt het ook proberen in Budakeling, Budekeling ,een dorpje achter Tirta Ganga in Oost Bali bij Amlapura
Daar worden originele religieuse sieraden gemaakt, en er is veel (stock) ik zelf kreeg die tip van een Ida Bagus

Suc6... Emoticon: Party!

Om Swastiastu

spacer line

Op 01-09-2010 14:39 schreef paulana:
Je kunt het ook proberen in Budakeling, Budekeling ,een dorpje achter Tirta Ganga in Oost Bali bij Amlapura
Daar worden originele religieuse sieraden gemaakt, en er is veel (stock) ik zelf kreeg die tip van een Ida Bagus

Suc6... Emoticon: Party!

Paulana,bedankt voor je antwoord,maar ik bedoel in de style van Buhdda to Buddha. Dat zijn tamelijk zware grove armbanden,bedoel jij die ook? Anders ga ik zeker naar Budakeling. Wil mijn dochter het waterpaleis laten zien,zijn we in de buurt. Emoticon: Smile

paulana
Gebruiker
spacer line

Hallo Karma, sorry dat weet ik niet zeker, maar kan even bij hun informeren,

Ik heb daar een Ganesha hanger laten maken, voor een klein jongetje, wilde geen kitsch. zodra ik wat weet, post ik het hier. okay? Emoticon: Yes!

Ik heb even in de folder gekeken, ze maken alles wat je wilt, ik wist niet dat er zoveel keuze aan Buddha,s is, bv. uit Tibet-Sri Lanka-Thailand lijkt me de moeite van een kijkje waard Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

spacer line

Op 01-09-2010 17:52 schreef paulana:
Hallo Karma, sorry dat weet ik niet zeker, maar kan even bij hun informeren,

Ik heb daar een Ganesha hanger laten maken, voor een klein jongetje, wilde geen kitsch. zodra ik wat weet, post ik het hier. okay? Emoticon: Yes!

Ik heb even in de folder gekeken, ze maken alles wat je wilt, ik wist niet dat er zoveel keuze aan Buddha,s is, bv. uit Tibet-Sri Lanka-Thailand lijkt me de moeite van een kijkje waard Emoticon: Shiny

Bedankt Paulana,ik moet nog een paar weekjes geduld hebben,maar ga daar zeker kijken Emoticon: Party!

paulana
Gebruiker
spacer line

Geen dank Karma ,graag gedaan, ik hoop dat je daar zult vinden wat je zoekt Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

Jade01
Gebruiker
spacer line

Hallo Karma, ben je nog geslaagd? Wij hadden hetzelfde probleem maar hebben inmiddels in Nederland een website gevonden met zilveren armbanden gemaakt door Balinese zilversmeden. Neem maar eens een kijkje.

www.sawahsilver.nl

spacer line

Jade01,
we hebben in Ubud en ook in Legian,heel wat armbanden gevonden,in de stijl van BtB.
Moet wel zeggen dat de prijzen ten opzichte van 2009 flink zijn gestegen,maar toch geslaagd. Heb de site van Sawahsilver bekeken,inderdaad ook heel mooi,maar het loont toch,als we dit jaar weer gaan,om daar te kopen.In ieder geval bedankt voor het mailtje.

maaikeptrs
Gebruiker
spacer line

Hoi Karma,
Ik ga in Juli op vakantie naar Indonesie Java/Bali. Nou ben ik helemaal gek van Buddha to Buddha armbanden, en ging ik op zoek via google voor een adres in Bali, maar er is maar weinig te vinden, toen kwam ik hier terecht. En zag dat jij ook op zoek was.
Ik zie dat jij wel iets hebt gevonden in Bali, verkochten ze daar de echte buddha? Of alleen namaak? En hoe duur is dat dan ongeveer?
Alvast bedankt... Groetjes Maaike

Bali---
Gebruiker
spacer line

Gegevens van de Buddha to Buddha fabriek op Bali:
I Made Budhi Yasa
Saraswati Silver
Adres: Banjar Pagutan Kaja, Batubulan
Gianyar - Bali
Phone: 081 9999 13744
email: saraswatisilverEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com

Het ligt voorbij Denpasar, in de richting van Ubud
Ringen rond de 30/35 euro
Armbanden beginnen bij de 90 en loopt op tot minimaal 300, maar dit hangt af van het gewicht

buddhasilver
Gebruiker
spacer line

Als u met vakantie op Bali bent en u wilt zilveren sieraden kopen van Buddha to Buddha, dan bent u bij mij aan het juiste adres. Ik breng u vanaf uw hotel naar de showroom. Ik spreek Nederlands. Het telefoonnummer is +62 82147140647.... Het telefoonnummer van Made bij Saraswati silver is veranderd.

Natascha1976
Gebruiker
spacer line

Buddhasilver, ik wil graag met u in contact komen. U kunt mij mailen op jsaturnino1969Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

monina
Gebruiker
spacer line

Buddhasilver ik ben morgrn in sanu. U kunt mij mailen op mmcronaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

janicewissink
Gebruiker
spacer line

Buddhasilver, zou je contact met mij willen opnemen via: janicewissinkEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 24-03-2018 11:41 janicewissink wrote:
Buddhasilver, zou je contact met mij willen opnemen via: janicewissinkEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com
Het is 5 jaar geleden dat Buddhasilver hier was, met slechts twee postings. En alleen maar om te verkopen. Daar is deze website in eerste instantie niet voor.
Zie ook onderstaand:
http://forum.indonesiepagina.n(...)ddha_zilver_bali.php
De kans is groot dat deze persoon hier niet meer actief is.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Op 24-03-2018 11:41 schreef janicewissink:

Check mail, Janice.

Ach ja

45havana
Gebruiker
spacer line

Kijk op internet bij Wish of AliExpres,hebben veel nep haast niet van echt te onderscheiden voor een fractie van de prijs. Emoticon: Laugh out loud

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

70,736,631 pageviews Een website van indahnesia.com