Verblijfsvergunning Nederland

Subforum Het visumgebeuren 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Maudi
Gebruiker
spacer line

Heb net de site van de IND bekeken en alle informatie tot mij genomen watbetreft het aanvragen van een verblijfsvergunning voor een indonesier die naar Nederland wil komen.

Maar om niet tegen de lamp aan te lopen vraag ik mij af of iemand mij advies kan geven uit de praktijk. Zelf woon en werk ik op Bali en denk binnen nu en 6 maanden naar Nederland terug te keren om daar te gaan samenwonen met mijn Balinese vriend.

Het genoemde minimum inkomen is geen belemmering. Maar om eventuele onverziene regeltjes na te komen wie oh wie heeft advies. En wanneer hij een verblijfsvergunning krijgt is dat een garantie om te mogen werken? Hoe lang duurt de procedure meestal? En gaat dit sneller of heeft het een positiever effect wanneer je getrouwd bent?

...Bedankt! bold text link here

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

Hoi Maudi,

Ik ben indonesische meisje en nu ben ik in Nederlands samen wonen met mijn vriend.
Duurt onggeveer 3 manden tot krijg jou vriend een papier van IND dat hij kan visum aanvragen in NL ambasade in Jakarta en daarna kun hij naar nederland komen. binnen 3 dagen na de aankomen in Nederland moeten jullie naar de gementee voor inschrijven en VTV aanvragen en duurt ook nog 3 manden en nu zit ik te wachten voor mijn pasje. binnen 3 manden kun je niet werken of inburgering cursus volgen dus gewoon thuis blijven.
jou vriend moet certificate van ongehuwd en geborte certificate met legalisatie van NL ambase in Jakarta.
Dus duurt echt lang tot krijg je de pasje Emoticon: Smile
jij kunt ook bij www.mixed-couple.nl kijken

success en groetjes

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Leni,ik heb email gestuurd naar je,groeten,Edith,Jordy en John. Emoticon: Yes!

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

ik zal even kijken later want ik heb net mijn emailtje gecheck maar nog niet binnen dus duurt een paar minuten nog Emoticon: Wink

waar woonen jullie?

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Hellevoetsluis,bij Rotterdam.Is Geert ook trucker...ja he?Ik ga nu op verjaarsvisite,tot later Emoticon: Bye bye

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

heheeh nee, hij is geen trucker, maar dat is van zijn neef, zijn neef is daar gewerk dus wij hebben bij hem opvisite Emoticon: Smile

ok veel plezier Emoticon: Smile

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Oke,we zijn er weer.Nou ja,we houden wel contact,doeg. Emoticon: Worship

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

hoi,

ik heb geen email onvangt van jullie emmm ik snap ook niet hehehe

hebben jullie special paln voor weekend? met ons niet special, wij willen naar de stad winkelen Emoticon: Wink

doei en fijn weekend

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Vreemd...ik stuurde hem via je website-adres en heb niks teruggehad in Outlookexpress.Maakt niet uit...we hebben net gegeten en ik moet straks nog werken.Goed weekend Emoticon:

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

ik heb een email gestuurd naar jou address.

moet je ook in het weekend werken?

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Helaas wel...ben net thuis en eet een oliebol Emoticon: Red face

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Hoi Veer,
Dan ben je niet de enigste die een oliebol eet.Ik heb er ook net een op.
Umberto Emoticon: Yawn

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

oooo ik vind oliebol echt lekker Emoticon: Wink
ik heb vanavond ook zelg gebakken oliebol gegeten Emoticon: Yes!

ik heb een vragje, als ik heb niets gehoord over mijn pasje over drie manden, kan ik even bellen naar IND of gewoon even wachten?
bedankt
doei Emoticon: Bye bye

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Eet ze Umberto...en voor Leni...het kan ook uitlopen,maar mag niet langer als 6 maanden duren...gewoon af en toe even bellen hoe ver ze zijn. Emoticon: Yes!

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

bedankt voor de tips Emoticon: Nooo Emoticon:

nona
Gebruiker
spacer line

Hoi, Umberto,

Hoe gaat het met je ? Ik hoop alles goed, met mij ook goed.
heb jij aan jerun gevraagd wanner we gaan bijeenkomst, mag bij me
ook hooooor ! gezellig, jerun was vorige week bij me geweest maar ik had vergeten om te vragen.

groetjes

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,316,976 pageviews Een website van indahnesia.com