Goede restaurants in Bali (Kuta, Seminyak, Legian)

Subforum Bali, het godeneiland 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
diverroy
Gebruiker
spacer line

Deze restaurants liggen allen in seminyak? Waar kan ik het best heengaan indien ik opzoek ben naar een chique en romantisch restaurant met enigszins exclusief eten? En wat zijn de prijzen daarvan ongeveer?

Bart,

Dan heb ik hier een chique, romantisch en vrij exclusief restaurant voor je. Emoticon: Yes!
http://www.kudeta.net/

Ben daar drie jaar geleden geweest.
Try once in your life time.
De prijzen vergelijkbaar met Belluga (Maastricht) e/o Oud Sluis (Sluis).
Graag vooraf reserveren svp.
Het is anders dan anders.

Groetjes,

Roy

Frits
Gebruiker
spacer line

voor Bartt

zijn opmerking/vraag was:
Deze restaurants liggen allen in seminyak? Waar kan ik het best heengaan indien ik opzoek ben naar een chique en romantisch restaurant met enigszins exclusief eten? En wat zijn de prijzen daarvan ongeveer?

als je exclusief wil eten in Seminyak gebied:

Livingroom (frans)
La Lucciola (italiaans) aan het strand gelegen
Warisan (frans)
Cip (tegenover Bintang in jl Seminyak) (frans)
Breeze bij Samayahotel/villas aan de zee

kosten - zeker als je van een glas wijn houdt - moet je ruim 1 miljoen tellen voor 2 personen voor een 3 gangen dineetje (veel prijzen ++).
kijk maar eens op de site van samaya op de menukaarten
seminyak.thesamayabali.com/dining/?dining=3

Frits
Gebruiker
spacer line

voor bartt:

als je in Seminyak chique uit wil eten dan zijn er een paar die er echt boven uitsteken, maar ook qua prijs.

La Luciola aan het strand van petingget (nabij tempel) italiaans/internationaal
Warisan in Kerobokan (frans)
Livingroom in Seminyak (frans)
Cip in jl Seminyak +/- tegenover Bintang supermarkt, frans
Breeze restaurant van Samaya hotel/villa aan het strand

als prijsniveau tel minstens 1 miljoen voor 2 personen voor 3 gangen dineetje, maar als je van een glas wijn houdt dan tikt dat extra stevig aan (importwijn erg duur)

voor prijzen van o.a. Breeze kun je kijken op de website van Samayahotel
seminyak.thesamayabali.com/dining/?dining=3

diverroy
Gebruiker
spacer line

Hallo luitjes,

Heb nog 2 dagen te gaan en dan is het I'm ready to takeoff naar Bali (Nusa Dua) met
Cathay Pasific Airways vlucht CX 270. Emoticon: Party!
Misschien komen we jullie daar ergens in een van die restaurants nog tegen, wie weet.... Emoticon: Yes!
Bedankt voor al die moeite en terima kasih banyak.
Ciao... Emoticon: Bye bye

birgerf
Gebruiker
spacer line

Hmm, ik snap de hype rond sommige van die restaurants toch echt niet.
La Luciola? 1 keer en nooit meer. Belachelijk duur en zijn geld niet waard.

Enkele tips.

- Cafe Marzano (jl. double six in Legian) - Beste pizza op Bali. Hands down. Rest van de kaart eerlijk gezegd nooit geprobeerd daar de pizza's buitenaards zijn.
- Manneke Pis. Uitgebreide kaart, altijd lekker en betaalbaar.
- Queen's Tandoor. Indisch. Schuin tegenover de Manneke Pis. Echt lekker.
- Poco Loco. als je van Mexicaans houdt. er is ook ergens in Legian een kleine warung waar ze lekkere burrito's hebben, maar de naam ontsnapt me.

Probeer zeker eens Padang, te herkennen aan de bordjes met bereide ingredienten die voor een uitstalraam staan. Zoek best ene waar veel locals zitten en je hoeft je geen zorgen te maken over de Hygiene.

En moest je iets verder willen trekken. Cafe Des Artistes in Ubud staat voor mij prijs-kwaliteit nog steeds met voorsprong op nummer 1 qua restaurants in Bali.

Birger

NoviKirana
Gebruiker
User icon of NoviKirana
spacer line

Kudeta is zeker aan te raden! toplocatie, lekker eten...wel duur (zeker als je in Bali woont schrik je er behoorlijk van!)..maar een erg leuke ervaring. Zeker om daarna lekker in de ligstoelen richting het strand te gaan liggen met een drankje om nog even na te genieten van het eten!

memes ubud
Gebruiker
User icon of memes ubud
spacer line

beste roy,

als je naar ubud komt tijdens je trip.
dan ben je bij ons van harte welkom.
we zijn sinds zo'n 3 1/2 maand getsart met een restaurant in Ubud.
wij hebben een internationaal en indonesiche kaart.
en we werken volgens europese standaard in onze keuken en bar.
onze prijzen varieren van, 3 tot 6 euro per plate.
en voor zo'n 15 euro serveren we kreeft als je wilt.
en ons personeel is vriendelijk en goed opgeleid.

je bent van harte welkom,

groeten

Piet hendriks
meme's restaurant en bar.
jl pengosekan
ubud
bali
facebook http://www.facebook.com/profil(...)p?id=100001514918513

meme's rest. & bar Ubud. facebook: http://www.facebook.com/profil(...)p?id=100001514918513

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

(Ook) Erg lekker eten - eigenlijk dineren - doe je in Ubud bij Restaurant "Mozaic". Een hele aparte ervaring, niet alleen vanwege het feit dat het gehele terrein "verboden gebied" voor kinderen is. Ook rustig dus, ha ha!

Meer info: http://www.mozaic-bali.com/restaurant/index.html

If you have nothing to loose, you can risk everything

sheirina
Gebruiker
spacer line

Mijn favoriet is de "Cascades Restaurant". Beste eten en beste uitzicht!
Kijk naar de foto's: http://www.cascadesbali.com/

simpati
Gebruiker
spacer line

Beste eten en beste uitzicht!
En niet te vergeten, beste prijzen en op de website en waarschijnlijk ook op het menu Prices are subject to 10% service charge and 11% government tax.
Ik zal liever honger lijden dan Rp. 115,000 (Rp. 95,000) betalen voor een Nasi Goreng!
Jan
Malang

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 20-07-2011 05:38 simpati wrote:
Beste eten en beste uitzicht!
En niet te vergeten, beste prijzen en op de website en waarschijnlijk ook op het menu Prices are subject to 10% service charge and 11% government tax.
Ik zal liever honger lijden dan Rp. 115,000 (Rp. 95,000) betalen voor een Nasi Goreng!
Jan
Malang

Wie het breed heeft. laat het breed hangen.....of zoiets Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

willempie
Gebruiker
spacer line

Vorige maand bij Mozaic gegeten in Ubud!! Voor ons het beste restaurant in jaren. In michelinsterren uitgedrukt 4 sterren.
Vraag wel om een tafel in de tuin! De bediening is minder maar de smaken zijn geweldig.
Als je het chef's challenge neem krijg je alle gangen ieder iets anders, dus geen 6 maar 12 gerechten.
Prijs niveua!! europees. Wel geweldig....

In Lovina , buiten hotel Puri Bagus, 200 meter links Warung bambu.
Rijsttafel Ä 10.- pp maar wel geweldig!! Ook de andere gerechten zijn errg goerd en veel goedkoper. Gewoon doen.

toto travel

dutchbird
Gebruiker
spacer line

On 20-07-2011 23:08 willempie wrote:
In michelinsterren uitgedrukt 4 sterren.

Maak daar dan maar 3 van Emoticon: Wink
Kabar angin fluistert dat 'Mozaic' binnenkort iets gaat openen bij het strand van Batubelig. 'Naughty Nuri's', ook Ubud, ging hen reeds voor.

NGS stock photos

keitual
Gebruiker
spacer line

ik heb meen ik in Ubud of in Seminyak in een bebek restaurant gegeten en dat was echt heerlijk, daar kunnen ze in china nog wat van leren, lekker in de tuin met op de achtergrond de rijstvelden waar de eenden doorheen banjeren, er is ook een soort museum wat ook de moeite waard was, adres weet ik niet meer, maar kan er zo naar toe rijden

Milani
Gebruiker
spacer line

Voor degene die in de buurt zijn:
Gisteren gegeten in Renon bij Warung M 23 Masakan Khas Lombok & Chinese food, Jl. Drupadi 24B Renon - Denpasar. Ismu & Lani. Oh het was echt heerlijk dus een aanrader. Geen luxe maar heerlijk eten.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

In Ubud hebben wij 2 weken geleden erg lekker gegeten in Restaurant Bollero.
Uitstekende bediening, leuke, erg lekker eten, mooi opgemaakte borden. Om dat laatste geef ik normaliter niet zoveel, vooral omdat het vaak omgekeerd evenredig is met de kwaliteit (en kwantiteit!) van het eten. Maar dit keer maakt het het plaatje compleet. Wel wat duurdere prijsklasse, ik meen dat we 1,1 juta hebben betaald, incl. fooi, maar dan wel met z'n zessen: drank, voorgerecht/hoofdgerecht/nagerecht. Als je dan bedenkt dat je voor ongeveer 15 euro p.p. zo hebt gegeten..

ariesat
Gebruiker
spacer line

Hallo ik ben in juli wezen eten in een een restaurant van een leuk restaurant van een balinese vrouw met een zwitser ik vond het daar heerlijk en vooral als je na overal patat te eten gebakken aardappelen te eten is nog niet zolang open maar is een aanrader swiss dining is er niet duur probeer het eens restaurant MALO''S jlNakula 9 legian kuta

KyraTom
Gebruiker
spacer line

Op het strand bij het Bali Hyatt hotel ligt een tentje van een Nederlander. Is begonnen om daar stampot en erwtensoep te serveren. Gaan volgende week naar Bali en ga er zeker eens kijken.

Milani
Gebruiker
spacer line

In Sanur is Caramel een aanrader voor een leuk etentje met vrienden vinden wij maar hoop hier nog wat tips te krijgen waar te gaan met buitenlandse gasten.

Ubut , Seminyak en Kuta is genoeg te vinden maar wil liever dichter bij huis blijven.

Milani
Gebruiker
spacer line

CARAMEL REST. zit bij KAMUELA

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,722,061 pageviews Een website van indahnesia.com