scooter of motor huren in medan

Subforum Sumatra 
76 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Sumatra > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
danil
Gebruiker
User icon of danil
spacer line

wie kent adressen

wat zijn de prijzen

hoe zit het met de verzekering....en wat voor verzekering moet je in Nederland het beste afsluiten (ongevallen/ziektekosten??)_

Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Clown

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Ik ben bang dat je daar geen scooter kan huren net als in Padang.
Wat je wel kan doen is een scooter huren nabij of in Tuk Tuk en dan naar Medan rijden maar de prijzen zijn tov van Bali wel prijzig.
80.000 rph per dag heb ik gelezen en in Bali betaalde ik 100.000 inclusief mij hotelkamer.
Ik had geluk dat ik van iemand prive een scooter kon huren voor 3 weken voor 1.000.000 rph ong 70 euro toen.
Maar ik heb ze 100 euro gegeven want het was bijna een nieuwe Honda en heb totaal geen problemen gehad.
Ben met de scooter van Padang naar Toba lake gereden en zelfs nog verder tot vlak bij Medan.
Zie mijn topic 7 weken 8 eilanden veel succes..

http://forum.indonesiepagina.n(...)aal_willemgeheim.php

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar Nederlandse subforum 'Sumatra'.

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 24-08-2010 21:01 schreef willemgeheim:
Ben met de scooter van Padang naar Toba lake gereden en zelfs nog verder tot vlak bij Medan.
Zie mijn topic 7 weken 8 eilanden veel succes..

http://forum.indonesiepagina.n(...)aal_willemgeheim.php

Willem,
Met veel plezier heb ik jou reisverhalen met de bijbehorende foto's gelezen en gezien.
Ik vond het zeer de moeite waard.

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de reaktie hoop dat je een scooter in Medan kan vinden al zal dat niet meevallen denk ik.
Maar Tuk-Tuk is in ieder geval een optie....daar zijn zeker scooters te huur.

simpati
Gebruiker
spacer line

Maar Tuk-Tuk is in ieder geval een optie....daar zijn zeker scooters te huur
Ik kom net terug van Tuk-Tuk, je schreef eerder als 80.000 per dag dat klopt, die dag duurt van 08:00 tot 18:00 en de vraag is of ze er al een kentekenbewijs (STNK) en nummerplaat bij hebben.
De weken die ik op Tuk-Tuk was waren er best wat toeristen die op scooters rondreden, is en blijft link met veel slechte wegen.
Ook komt het einde van de Ramadan in zicht, dan heeft de politie Tunjangan Hari Raya Idul Fitri nodig, waar dat toe kan leiden weten de meeste forumbezoekers ondertussen.
De politie op Tuk-Tuk is sinds een paar jaar afkomstig van de Polda Medan vanwege nog al wat sterfgevallen door een overdosis.
Jan

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Om nou in Tuk-Tuk een brommer te regelen lijkt me wel wat ver niet Emoticon: Confused Vind het ook niet echt te raden. En idd duur zoals Jan schrijft. Ik snap er ook echt niks van, toen ik er in januari was waren er helemaal niet zoveel toeristen die van plan waren om een brommer te huren dus de meesten stonden gewoon geparkeerd. Met veel pijn en moeite hebben we er Rp 70.000 van kunnen maken en dat we 'm om 20.00 uur terug mochten brengen ipv 18.00 uur. Tuk Tuk is al zolang ik weet een gedoe met het huren van brommers.
Er is best wel iets te regelen in Medan maar dan wel particulier hoewel ik niet echt iemand zal aanraden om in een stad als Medan rond te rijden. Op de jalan raya vind ik het ook link maar Willem zag het gevaar niet (en da's maar goed ook, haha.....)
Danil de beste verzekering die je kunt "afsluiten" is jezelf te laten rijden. Indonesiers zijn gewend om zich flexibel door het verkeer heen te worstelen, volgens mij is ons reactievermogen daar niet op afgestemd.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

willemgeheim
Gebruiker
spacer line

Na alle ervaring in Thailand oa Bangkok is IR een makkie en de regels zijn zo simpel, er is maar een regel en dat is dat er geen regels zijn althans daar moet je vanuit gaan.
Yogjakarta was een belevenis op zich had het zo druk met al het verkeer dat ik met veel moeite de weg kon vinden Emoticon: Smile
Maar een ding is zeker waar rijden daar is risico nemen....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,673,560 pageviews Een website van indahnesia.com