|
|
|
|
|
|
Goed om te zien dat je de arm al weer kunt gebruiken Om Ziel.
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
Op 24-08-2010 17:41 schreef paulana: [quote verwijderd]
Nou dat is een hele grote opluchting Om Ziel, ik heb vandaag wel aan je gedacht,
het is en blijft toch een ingreep!!!
|
Nou dank je wel Paulana.
Ja zeker het bloed stroomde op de grond, omdat er een vaatje was geraakt.
Maar het valt nu even tegen omdat K al wat typ werk achter de rug had.
K ben namelijk voorzitter van een dansclub, en we hebben dit jaar 35 jaar bestaan te vieren en ben bezig een blad voor die dag te maken oplage 100 stuks.
Morgen komen ze mij ophalen om advertenties bij elkaar zien te krijgen.
Dus K moest wat afmaken nog, Bedankt voor jullie medeleven, zoiets doet je best goed
En zo kan je met elkaar om gaan
|
Goed om te zien dat je de arm al weer kunt gebruiken Om Ziel.
|
Of je het kan zien Sabar2 is wondebaring dus toch stille kracht die een rol kunnen spelen.
Maar het gaf mij wel een idee, heb er een portret van gemaakt zodat je zeker het weet, dat je het kan zien.
Verders zou K wel willen hebben gereageerd op de anderen nieuwe personen, maar door dat K niet zo goed kan blijven typen.
Zal het maar overslaan,had best een heel verhaal aan die heren kunnen besteden......
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
Om Ziel, zo te zien op de foto, zou je er misschien over kunnen denken om de datum van je toestel aan te passen?????
btw sterkte met het healing proces
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|