|
|
|
|
|
|
Sinds kort ben ik na 45 jaar begonnen met eenvoudige Indonesische kruiswoordraadsels in te vullen en ben op zoek naar een Indonesisch puzzel woordenboek/ kamus teka teki silang.
Wie kan mij helpen waar ik dit boek kan krijgen, liefs in Nederland. Zelf ben ik afgelopen mei in Indonesie geweest maar niet aangedacht om naar dit boek te zoeken.
Wie kan mij meer informatie hierover geven? Jeroen misschien want die zit al jaren in Indonesie?
Luitjes alvast bedankt !
|
|
Alaaf
|
|
|
|
|
Helaas nog geen enkele reactie..................aub.
|
|
Alaaf
|
|
|
|
|
Sorry bobberdebob,
Jeroen is er een dag of wat op vakantie en is morgen terug.
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
|
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
|
Merci Sabar. Enkele vrienden in Indonesie beweren dat het boek wel bestaat andere weer niet. Ben helaas niet in het bezit van het ISBN nummer. Ook bij de boekhandel Selexyz in Maastricht kreeg ik ook nihil te horen. Enfin ik blijf gewoon zoeken. Salam dan sekali lagi terima kasih.
|
|
Alaaf
|
|
|
|
|
Het boek bestaat via de bestelcomputer bij Bell kunnen ze ook op auteur zoeken.
Kamus teka-teki silang dan album pengetahuan umum
Author: Ir Sugiarto
Publisher: Jakarta : Gramedia, 1996
Als je in Jakarta bent even in een van malls kijken bij een toko bukus, daar zullen ze
het zeker op voorraad hebben.
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
|
Dit zouden de ISBN nrs moeten zijn:
ISBN 9796550253 of 9789796550258
Misschien bij een Gramedia in Indonesie.
gr
Anne Mieke
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
|
Salam sejahtera. Merci sabar2 en Anne Mieke, heb nu in ieder geval gegevens om verder te gaan. Zal nu mijn vrienden op Java benaderen. Mocht ik zelf meer informatie hebben hierover dan zal ik het op dit forum melden. Hoi allemaal.
|
|
Alaaf
|
|
|
|
Het is een oude boek.
Waarschijnlijk moeten jullie het zoeken in online (antiek -2de hands)boekwinkel.
Er zijn verschillende site , heb ooit Indonesische (oude)boeken gekocht bij
http://www.bukubagus.com/
Zoeken onder buku bekas.
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|