Wie weet een huis te huur in Jakarta voor 5dagen?

Subforum Geloof in Indonesië 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Geloof in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Alyssaaa
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal

Wie kan mij helpen om te vertellen waar ik eventueel terecht kan om een huis te huren in Jakarta voor 5dagen. Betreft 2 volwassenen en 1 kind, van 19sep-23sep. Ik wil namelijk niet in een hotel, aangezien een hotelkamer geen keuken heeft etc.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Alyssa

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Huis huren voor 5 dagen? Betwijfel of dat lukt. Hotelkamers hebben geen keuken? Moah, eventjes zoeken.

Ik weet in ieder geval dat Hotel Kristal (Zuid Jakarta, binnen de zuidelijke randweg) appartementen heeft voor 1.3 miljoen Rupiah per dag (110 euro), keuken, twee dubbele slaapkamers, twee badkamers en een ruime living. Op zoek naar eten hoef je alleen de lift naar beneden te nemen voor het restaurant, of een taxi naar buiten. Meer dan voldoende aanbod.

Er zullen er ongetwijfeld meer zijn, maar heel veel hotels heb ik niet van binnen gezien in Jakarta.

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Alyssa, probeer Aston Rasuna. Hebben wij ook gezeten, dat zij appartementen met twee slaapkamers en een keuken. Is goed verzorgd en je kunt beneden ook nog ontbijten als je wil, ligging is verder ook OK. Wij hebben geloof ik zo'n 70-80 euro p.n. betaald als ik het me goed kan herinneren, maar kan ook minder geweest zijn.

From Dayeuhkolot with love

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

http://www.agoda.nl/asia/indon(...)on_rasuna_hotel.html
Zelfs maar 53 euro p.n. voor jou, zo te zien. Is erg prettig dat er een keukentje bij zit met magentron enzo, vooral als je een baby erbij hebt en je de melk moet opwarmen. Uiteraard is koken niet nodig in IndonesiŽ want je kan overal eten bestellen en laten bezorgen, hebben wij ook gedaan terwijl de kleine sliep...
Je kunt er zelfs gasten ontvangen in de woonkamer zonder dat je bang hoeft te zijn dat je kind wakker wordt want er zijn twee aparte slaapkamers.

Alyssaaa
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de suggesties!

Aston Rasuna ziet er goed uit, is dat in het centrum, vlakbij de wijk Kartini, Pasar Baru?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Nee, Aston Rasuna ligt in Kungingan en dat is niet vlakbij Pasar Baru. Althans, vlakbij en ver weg zijn relatieve begrippen in een stad met het inwonertal van geheel Nederland op een oppervlakte zo groot als Utrecht (de provincie dan).

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Voor indonesische begrippen is dit vlakbij Emoticon: Party!
Je kunt het beste een auto met chauffeur huren voor een paar dagen, dan verdwaal je ook niet in Jakarta.
Taksi kan ook maar zorg wel dat je een taksi met meter gebruikt anders betaal je te veel.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Alyssaaa
Gebruiker
spacer line

en waar kan ik een auto met een betrouwbaar chauffeur huren in Jakarta? Zit er in de auto ook een maxicosi?

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Maxicosi's kun je ook huren maar onze ervaring is dat je al heel snel op de Indonesische manier gaat reizen, dus met de baby opschoot, want dat schiet echt niet op als je elke keer in een taxi een maxi cosi moet vastmaken en dan in de malls weer mee moet slepen... ik kan je een babybjorn aanraden, die dingen zijn echt suuuuuper voor in IndonesiŽ...

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,255,246 pageviews Een website van indahnesia.com