Ramadan: sia setan anjing

Subforum Geloof in Indonesië 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Geloof in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

Hoi,

Stuur in een vriend een vriendelijke boodschap over de ramadan, krijg ik terug "sia setan anjing".. Is dit inderdaad vrij vertaald: afval van een duivelse hond? Is dit normaal, of word ik hier nu uitgescholden?

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Emoticon: Red face ik ben meer benieuwd wat je dan wel niet stuurde waarvan dat jij dacht dat het vriendelijk was?

En ja, je wordt uitgescholden, even ter bevestiging. Emoticon: Puh!

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

heheheh, iets over zijn moeder....-)
Nee, gewoon "Have a good ramadan". Vriend in kwestie is gewend aan "turis" met slechte gewoontes.

Ik heb nog terug gesmst, "Maaf, apa "sia....", en kreeg terug: ini bukan ronald tapi ita.......Voor zijn doen ook een erg kort berichtje. Bel hem vanavond wel even..

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

nuhun........wat betekent dat?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Vreemd is dat, zijn nummer correct? Nou ja, even bellen zal wel wat ophelderen vermoed ik zo. Als diegene gewend is aan turis met slechte gewoontes dan moet ie vooral die antwoorden sturen, bangsat dat het is. Emoticon: Nooo

nuhun is kort 'dank je wel' (niet onbeleefd of zo, gewoon verkort)

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

sia is jij , kort en grof bedoeld.
Sia en nuhun is Sundanees .

bisa dicek of makemyday .

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

On 20-08-2010 13:44 Surya Atmadja wrote:
sia is jij , kort en grof bedoeld.
Sia en nuhun is Sundanees .

Thanks....probleem is opgelost. de cellphone was weereens gejat (in Tasikmalaya)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,315 pageviews Een website van indahnesia.com