accomodatie rond Kuta voor gezin met jonge kinderen

Subforum Bali, het godeneiland 
86 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dutch pearl
Gebruiker
spacer line

Het is al meer dan 9 jaar geleden dan wij op Bali zijn geweest.
De 2de week van augustus 2011 komen we eindelijk weer terug op het heerlijke eiland, maar dan als gezin ( 2 kinderen 4 en 8 jaar oud) Vroeger begonnen en eindigden we onze vakantie in Kuta (Tuban). Nu willen we weer eerste even bijkomen in/rond Kutu en daar de vakantie ook weer eindigen. Heeft iemand suggesties voor een leuke accomodatie, waar de kids rustig kunnen slapen?

mvisscher
Gebruiker
spacer line

Waarom in vredesnaam Kuta en dan nog met kinderen ook.
Dat is toch net Salou/Lloret ? Bovendien niet te vergelijken met 9 jaar terug.
Het is er nu superdruk en dan vooral met dronken Aussi's.
Ik zou dan naar Sanur gaan, ligt ook niet al te ver van de luchthaven en stukken aangenamer toeven met de kids.
Aanrader : Balibergvilla in Sanur, ze hebben een eigen website.
Nederlandse eigenaar, zeer kindvriendelijk, lekker relaxed beginnen en eindigen!!
Wij doen dit al een paar jaar zo.

dutch pearl
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor je reactie mvisscher. Goed om te weten!
We zagen het ook alleen als een op stap. Maar je reactie is duidelijk. We checken zeker de site van Balibergvilla.

We zijn van plan om via de oostkust richting Lovina te gaan en tegen het einde nog een paar dagen in Ubud te blijven, voordat we weeer afzakken naar het zuiden.
Mocht je nog suggesties hebben dan zijn deze van harte welkom Emoticon: Worship

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Met kinderen zou ik ook liever in Sanur verblijven dan in Kuta. De zee is er rustiger en veiliger, de drukte beduidend minder en de sfeer gemoedelijker doordat er veel minder "Tokkies" uit Australie rondlopen, in Kuta struikel je over ze :(

Verder langs de oostkust bijv.

In Candi Dasa verblijven in Pondok Bambu http://www.pondokbambu.com/

In Amed verblijven bij ons / Bayu Cottages http://www.bayucottages.com

In Lovina verblijven in Rambutan Cottages http://www.rambutan.org/

If you have nothing to loose, you can risk everything

dutch pearl
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor je tips A.E.B.
Nog een praktische vraag: Vroeger ( 9 jaar geleden) ben ik het eiland rond gegaan met een "eigen" auto. Toen was de Kuta, oostkust en Lovina en Ubud makkelijk te doen. Nu? Auto met chauffeur? Of.......... Emoticon: Puh!

Amed East Bali
Gebruiker
spacer line

De wegen zijn zeker de afgelopen 9 jaar sterk verbeterd, er zijn redelijk wat nieuwe wegen bijgekomen (o.m. de oostelijke kustweg van Sanur naar Goa Lawah) maar die wegen zijn ondertussen ook erg druk geworden, m.n. met motorfietsen.

Advies: lekker per dag dat je transport nodig hebt een chauffeur met auto huren en je lekker laten rijden terwijl je kijkt wat er allemaal veranderd is in 9 jaar tijd.

dutch pearl
Gebruiker
spacer line

Amed E.B., je bent een man (vrouw Emoticon: Smile ) naar mijn hart. Keep het short and simple.
Leuke accomodatie heb je in bezit. Ik ga even een plan maken, maar kom ongetwijfeld nog een keer bij je terug met wat vragen.

Ook nog een suggestie voor Lombok?

Amed East Bali
Gebruiker
spacer line

Ons - met een kind van 3 jaar oud erbij - is een recent verblijf in Kuta, in Zuid Lombok, zeer goed bevallen. Wij verbleven in het Novotel dat ook zeer geschikt / vriendelijk is voor kinderen.

http://www.novotel.com/gb/hote(...)ombok/services.shtml

Het zuiden van Lombok is (nog) niet zo toeristisch, er is nog weinig (goede) accommodatie m.u.v. het Novotel beschikbaar. Vroeg boeken is derhalve raadzaam.

dutchbird
Gebruiker
spacer line

Novotel Kuta Lombok, een fantastisch hotel! Emoticon: Yes!

NGS stock photos

dutch pearl
Gebruiker
spacer line

Thanks A.E.B ,

Ik ga snel mijn planning en timetable rond maken en hoop dat ik het rond krijg.
Ik heb wel zin in een paar weken Bali Lombol!

Alleen de Ramadan in 2011 kan nog spelbreker worden lezen ik op het forum.
( enorme drukte, weing plekken to stay etc..?!)

Ik weet je te vinden voor more info Emoticon: Worship

mvisscher
Gebruiker
spacer line

Als je naar Lovina gaat kan ik je ook zeker het complex Sawah Lovina aanraden ( google) Zeer geschikt met kinderen en in onze schoolvakanties zijn daar ook altijd andere kinderen te vinden, zodat er vrijwel altijd speelmaatjes zijn. Het is een gezellig kleinschalig complex met ruime schone kamers en super lekker eten , ook voor kinderen.
Wij zijn er nu al 3 keer geweest en onze zoon gaat er altijd weer met tranen in z'n ogen weg, zo leuk vind hij het daar. (hij is 9 )
Je moet dit wel ruim van te voren boeken, ze zitten snel vol.
In de omgeving zijn ook heel veel leuke dingen/excursies te doen. Aanrader!!
Candi Dasa vonden wij niks, ook ivm het ontbreken van een leuk strand.
Een beetje vergane glorie, veel leegstand, al leek het dit jaar wel weer iets levendiger, maar ja het is zowiezo weer drukker op Bali als andere jaren.
Amed is dan weer leuker, wel rustig, maar zeker aan te raden.
Ubud is ook heel leuk met kinderen, ook hier vandaan kun je allerlei leuke dingen doen, fietsen,wandelen, van alles.

spacer line

Op 16-08-2010 11:13 schreef mvisscher:
Als je naar Lovina gaat kan ik je ook zeker het complex Sawah Lovina aanraden ( google) Zeer geschikt met kinderen en in onze schoolvakanties zijn daar ook altijd andere kinderen te vinden, zodat er vrijwel altijd speelmaatjes zijn. Het is een gezellig kleinschalig complex met ruime schone kamers en super lekker eten , ook voor kinderen.
Wij zijn er nu al 3 keer geweest en onze zoon gaat er altijd weer met tranen in zn ogen weg, zo leuk vind hij het daar. (hij is 9 )
Je moet dit wel ruim van te voren boeken, ze zitten snel vol.
In de omgeving zijn ook heel veel leuke dingen/excursies te doen. Aanrader!!
Candi Dasa vonden wij niks, ook ivm het ontbreken van een leuk strand.
Een beetje vergane glorie, veel leegstand, al leek het dit jaar wel weer iets levendiger, maar ja het is zowiezo weer drukker op Bali als andere jaren.
Amed is dan weer leuker, wel rustig, maar zeker aan te raden.
Ubud is ook heel leuk met kinderen, ook hier vandaan kun je allerlei leuke dingen doen, fietsen,wandelen, van alles.

Sawah Lovina is zeker een mooi en rustig complex om te vertoeven met kleine kinderen. De eigenaars hebben zelf een dochtertje,van ong. 8 jaar,die ook aardig Nederlands spreekt.Verder zijn het mooie,schone bungalows,een prachtige tuin,met mooi zwembad.Wij gaan dit jaar weer voor de derde keer naar Sawah.
www.sawah-lovina.com

dutch pearl
Gebruiker
spacer line

Dat is waar we van houden, kleinschalige accomodaties! Hoe kleiner hoe beter, en als we de drukte op kunne zoeken is dat prima. Bedankt voor de tip Sawah Lovina

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,001,011 pageviews Een website van indahnesia.com