prijs voor nieuwe kronen

Subforum Bali, het godeneiland 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ook hier was alles schoon geveegd.
Maar toch even laten weten wat ik er bij vermeld had dus daar gaat tie weer.... Emoticon: Laugh out loud

Nou Dames ik moet wel lachen om jullie offline geroddel.
Je kan nu echt merken dat jullie geemancipeerd zijn .
Jullie (Tutoyeren) kunnen het beter dan de mannen.

Hadden we het niet hiero over een kroon zetten.
het lijkt een kroon op jullie nolebrollen ..............

de rest heb ik op andere topic geplaatst

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

paulana
Gebruiker
spacer line

Ach Om Ziel, het was een beetje Omong Kosong, maar na al die zware kost de laatste tijd,effies wat anders, maar ja oftopic, en dat is niet volgens de regels, ik weet het, ik weet het, vind het wel heeuul leuk dat je hebt gelachen, we hebben er niemand mee gekrenkt, hoop ik, maar of jouw foto door de beugel kan? Het is de kroon op onze omong kosong, hartstikke lief dat je het nog eens gechreven hebt!!! je laat je niet ontmoedigen Om Ziel, dus bennuookgeemancipeerd Emoticon: Yes! Emoticon: Wink
OPMERKING BEHEERDER

Ik had gewaarschuwd dat off topic blijven gaan een ban kan opleveren. Je bent erg dichtbij.

Geplaatst door oyibo @ 14-08-2010 16:14

Om Swastiastu

cjmmaas
Gebruiker
spacer line

Ben nieuw hier, omdat we overwegen om naar Bali te komen, ivm retirement visa.
Maar als ik zie hoe julle allen praten over de medische zorg, dan kunnen we geloof ik veel beter in Goa blijven.
Heb dit jaar b.v. twee bruggen laten plaatsen met 12 kronen (beste soort) en daarvoor betaalde ik 1200 euro.
Ook mijn vrouw heeft dit laten doen twee jr geleden 1000 euro.Dan zijn het op Bali toch wel wat geldwolfjes .
Ook als we naar dokter gaan betaal ik 100 rps voor consult is Ä1,70.
Ook de andere dingen zijn veel goedkoper , dan wat ik allemaal voorbij zie komen op het forum.Denk dat het wel typisch Bali is !!!!!
grjes CJM MAAS

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 21-08-2010 19:07 cjmmaas wrote:
Ben nieuw hier, omdat we overwegen om naar Bali te komen, ivm retirement visa.
Maar als ik zie hoe julle allen praten over de medische zorg, dan kunnen we geloof ik veel beter in Goa blijven.
Heb dit jaar b.v. twee bruggen laten plaatsen met 12 kronen (beste soort) en daarvoor betaalde ik 1200 euro.
Ook mijn vrouw heeft dit laten doen twee jr geleden 1000 euro.Dan zijn het op Bali toch wel wat geldwolfjes .
Ook als we naar dokter gaan betaal ik 100 rps voor consult is Ä1,70.
Ook de andere dingen zijn veel goedkoper , dan wat ik allemaal voorbij zie komen op het forum.Denk dat het wel typisch Bali is !!!!!
grjes CJM MAAS

Bali is niet goedkoop zeker niet als je als "import" binnenkomt.
In verhouding met NL lijkt het goedkoop maar als je Bali vergelijkt met veel andere delen van Indonesie is Bali zelfs duur te noemen.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. cjmmaas
Als ik je een goede raad mag geven blijf aub in Goa.
Maar ja mensen zijn eigenwijs.En in dat geval zou ik zeggen ga voor 6 maanden naar bali en verblijf dan voor 1maand in het noorden dan in het oosten dan het zuiden dan het westen.
Geef je ogen goed de kost en praat met de mensen.Blijf weg van overheids dienaren.Dan kom je erachter waarom ik dit schrijf.

Shalom

paulana
Gebruiker
spacer line

Ik heb 23 kronen laten plaatsen, en begon voor 4 jaar met 1.5 juta,eerst de bovenste een jaar later beneden, vol porcelein, de euro was sterk 1.58 geloof ik, al met al was het voor mij goed te doen, mijn man daarentegen heeft 2.5 juta moeten betalen afgelopen januari, maar alles is duurder geworden, vooral levensmiddelen-groentes
Voor goedkoop moet je hier niet zijn, kun je beter in Goa blijven, mijn dokter( Balinees) vroeg niets op mijn vraag, maar zei :up to you, en dat vind ik toch redelijk. De medische zorg is goed te noemen, 1 week intensive care RSU Sangla en 5 dagen daarna, was prima in orde

Om Swastiastu

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 21-08-2010 21:58 schreef Bokito:
Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. cjmmaas
Als ik je een goede raad mag geven blijf aub in Goa.
Maar ja mensen zijn eigenwijs.En in dat geval zou ik zeggen ga voor 6 maanden naar bali en verblijf dan voor 1maand in het noorden dan in het oosten dan het zuiden dan het westen.
Geef je ogen goed de kost en praat met de mensen.Blijf weg van overheids dienaren.Dan kom je erachter waarom ik dit schrijf.

Bokito, ik kan dat niet volgen: blijf weg van overheids-dienaren? je krijgt daar mee te maken, als het goed is. Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

En blijf weg van de Balinees, het meest materialistische en hebberige volk in de gehele archipel (op de Papua na).
Dit mag men als gevit opvatten maar als men ook maar iets weet over de oorspronkelijke religie (niet de import) en cultuur van de Balinees (zelfde bij de Papua) dan weet men dat verheerlijking van geld en rijkdom is ingebed in hun geloofsovertuiging en culturele normen. Tel uit je winst (dat doen zij wel voor je).

janp013
Gebruiker
spacer line

Goh, meneer yogya
Deze "wijze " woorden ( zie hier boven) zijn gescheven door een sociaal werker ????

Ook Balinezen zijn mensen !!! Doen zij niet hetzelfde als al die mensen die in toeristische plaatsen werken ??

Ik denk dat ook deze mensen een zo goed mogelijk bestaan op willen bouwen !!
Als jij of ik daaraan willen bijdragen dan ligt dat toch aan ons zelf.

met de woorden die jij gebruikt kun je beter naar de meest afgelegen plek op aarde reizen en daar gaan wonen in je uppie. !!!!

en de groeten he

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 22-08-2010 07:25 paulana wrote:

[quote removed]

Bokito, ik kan dat niet volgen: blijf weg van overheids-dienaren? je krijgt daar mee te maken, als het goed is. Emoticon: Yes!

Waarschijnlijk bedoelde Bokito van corrupte ambtenaren ( o.a politie en immigratie) .
Je bent overgeleverd aan hun grillen als jou papieren niet in orde zijn (te weinig inkomen , een toerist status aanmeten terwijl je daar wil wonen en (soms) stiekem werken) en je per se wil verblijven.
Mooi weer , aardige mensen (die iets wil hebben of van jou verdienen) , relatief goedkoop in vergelijking met Ollanda, of je bent vrijgezel en kreeg daar verkering met een plaatselijke schone.

Als je aan alle eisen voldoet , geen relatie zoekt ( met evt. gevolgen vandien) , dan is Bali wel een Pulau Dewata . Land der Goden , waar je als "gewone sterveling" in de "hogere"sferen kan proeven.

bisa dicek of makemyday .

paulana
Gebruiker
spacer line

Oh, als Bokito dat bedoelde.... met papieren ed. nou alles in beste orde en geen last, niet met politie, waarom ook en hetzelfde met imigrasi, maar hij bedoelde ook die lui die alles voor niks willen geloof ik toch? nou die blijven wel bij de koeien en bejaarde hippies
In ieder geval mijn dank voor uw uitleg.

Om Swastiastu

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Paulana,
Wat ik bedoel doe geen illegale dingen waardoor je de polite op je dak krijgt want dan zuigen ze je uit als bule zijnde(KKN).
Maar soms kan je er zelf niets aan doen als je uit jaloezie door een of ander buur bij de politie wordt aan gegeven met een of ander kut smoes.En vooral voor aangifte van drucs.

Shalom

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 23-08-2010 18:04 janp013 wrote:
Goh, meneer yogya
Deze "wijze " woorden ( zie hier boven) zijn gescheven door een sociaal werker ????

Ook Balinezen zijn mensen !!! Doen zij niet hetzelfde als al die mensen die in toeristische plaatsen werken ??
......
met de woorden die jij gebruikt kun je beter naar de meest afgelegen plek op aarde reizen en daar gaan wonen in je uppie. !!!!

Goh, waarom reageert u uitsluitend op mij en niet op de anderen? Toch enigszins gepikeerd en op de man spelen? Wraakzuchtig? En waarom zou ik met mijn woorden naar de meest afgelegen plek moeten? Ik zie het verband niet. Wat een infantiele reactie; een mens niet waardig.
By the way, ik woon dan ook niet (meer) op Bali. En ik hoef niet iedereen en elk volk aardig te vinden; zelfs mijn clienten niet. Maar dat betekent niet dat ik ze niet kan helpen c.q. van dienst kan zijn. Daarvoor denk ik niet zo simplistisch als u en kan functionele relaties met persoonlijke heel goed scheiden. Daar ligt 'm nou juist een vonkje van professionalisme i.t.t. amateurisme.

putumade
Gebruiker
spacer line

Goede middag Milani,

Is het ook voor Nl begrippen en schone, moderne tandarts? En spreekt hier iemand Nederlands of anders goed Engels? Alvast bedankt

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 24-08-2010 13:38 putumade wrote: Is het ook voor Nl begrippen en schone, moderne tandarts? En spreekt hier iemand Nederlands of anders goed Engels?

Het kernwoord in dezen zou wel eens `baru' kunnen zijn, want stel dat die tandarts ouwe kronen in je bek ramt.

MAD

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,632,999 pageviews Een website van indahnesia.com