14-21 aug hotel villa sonia ubud bali

Subforum Hotels in Indonesië 
33 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dutchartist
Gebruiker
User icon of dutchartist
spacer line

Helemaal volgeboekt echter er was een annulering van een groep en nu staan er 9 villa kamers leeg in Hotel Villa Sonia. Kijk op internet naar www.villasonia.nl
Van 14 aug tot 21 aug is het dus mogelijk kamers te boeken. Email vanuit de website in nederlands of engels of bel naar: 0062 - 0361 - 971307
Villa Sonia is gelegen vlak bij het apenbos in Ubud Nyuhkuning.
Heerlijk hotel met villa kamers - zwembad - internet wireless - tours - kijk www.villasonia.nl

Dutchartist

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Succes met het volkrijgen van de kamers.

Topic geplaatst met toestemming van mij overigens. Emoticon: Smile

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Dit hotel kan ik van harte aanbevelen, ben er vorig jaar 5 nachten geweest met mijn gezin. We hadden 2 zeer ruime kamers, mooi uitzicht, groot balkon, mooi ingericht. Bijzonder aardig personeel, lekker zwembad, rustig. Ligging vonden wij ook perfect, weg uit de drukte, maar toch slechts een minuut of 10 lopen door het Monkey forest en je staat in de drukke winkelstraat.
Zeker een aanrader dus!

Elsbeth

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,703,757 pageviews Een website van indahnesia.com