|
|
|
|
|
|
Ik heb een ticket gekocht met airasia.
Heen (van Jak-Denp) is bijna 3 uur (2020-23.05).
Terug (Denp-Jak) is maar 45 minuten (18.15-1855)
kan iemand mij hiervoor een verklaring geven?
Ik denk dat het wel goed zal zijn, maar het zou toch fijn zijn om te weten of dit normaal is.
Alvast bedankt,
|
|
|
|
|
Weet je ook hoe het komt? Kan toch nooit de wind zijn?
|
|
|
|
Het is normaal om te klikken op het is normaal. En nee, het is niet de wind. Heb je de vluchtduur van NL>JKT wel eens vergeleken met die van JKT>NL?
|
|
|
|
|
maar er zit toch maar 1 uur tijd verschil tussen jakarta-bali waar komt dat andere uur dan vandaan?
|
|
|
|
On 06-08-2010 12:29 lijsbeth wrote: maar er zit toch maar 1 uur tijd verschil tussen jakarta-bali waar komt dat andere uur dan vandaan?
|
Precies dus plus de ene kant op en min de andere kant op Van die 3 uur dus Jkt-Dps trek je een uur reistijd af en de andere kant op tel er eentje bij.......
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
|
Ja ik begrijp het nu helemaal! Wat stom dat ik daar zelf niet op kwam maar bedankt voor de reacties!
|
|
|
|
|
Idd Java en Bali hebben hun eigen tijdzone. In ieder geval al 1 uur verschil, dus....
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
als ik om 1 uur vertrek uit bali,en de reis duurd maar 1 uur om in jawa de kom ik weer
om 1 uur aan,  bsing
|
|
|
|
Op 07-08-2010 08:48 schreef jessie: als ik om 1 uur vertrek uit bali,en de reis duurd maar 1 uur om in jawa te komen dan ik weer
om 1 uur aan, bsing
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|