Reportage Kawah ijen in oost- Java op tv

Subforum Java 
33 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Nu zaterdag geef men op Canvas ( Belgie ) een reportage over de Kawha ijen vulkaan.
Dit in het programma Vrankx om 20:10 uur.

paulana
Gebruiker
spacer line

Interessant, jammer maar hier ontvangen we alleen BVN_TV van nederland en belgie Emoticon: Yes! Emoticon: Worship Emoticon: Party!

Om Swastiastu

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Paulana HIER TE ZIEN een voorproefje van wat een ellende ze daar hebben. Emoticon: Nooo
Gisteren toevalig met het TV switchen, een aloude filmpje uitgezonden, in April, over de Moslima van Indoneisë. Emoticon: Confused
KIJK HIER

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

paulana
Gebruiker
spacer line

Bedank Om Ziel, daar wordt je ook niet vrolijk van: met die zwaveldamp zonder masker
80 kg last op de rug, en de moslima.....nou nou....ik heb genoeg gezien.... Emoticon: Confused Emoticon: Confused

Om Swastiastu

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

A's zondag avond,
zag net een voorstukje, zal op Ned 1 een programma zijn over meisjes van lichte zeden uit Indonesië
Hoe laat heb ik gemist, kan nog niet zo ver inzien op de zondagavond programmering.
Maar houd het in de gaten voor hen die er geïnteresseerd naar is... Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,703,717 pageviews Een website van indahnesia.com