Duta Guesthouse Yogjakarta

Subforum Hotels in Indonesië 
33 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
ingepinge
Gebruiker
spacer line

Ik probeer al een poos Duta Guesthouse in Yogjakarta te boeken. Op hun reserveringspagina staat dat wanneer je na 4 dagen van hen geen antwoord hebt ontvangen je opnieuw contact op moet nemen. Maar dezelfde melding van 4 dagen krijg je dan weer.
Weet iemand raad? Emoticon: Smile

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Voor wanneer is het? Is ons ook wel eens overkomen bij vergelijkbare guesthouses in Indonesië dat als het vol zit, ze simpelweg geen emails meer beantwoorden. Probeer anders Bladok eens...

From Dayeuhkolot with love

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 04-08-2010 23:02 ingepinge wrote:
Ik probeer al een poos Duta Guesthouse in Yogjakarta te boeken. Op hun reserveringspagina staat dat wanneer je na 4 dagen van hen geen antwoord hebt ontvangen je opnieuw contact op moet nemen. Maar dezelfde melding van 4 dagen krijg je dan weer.
Weet iemand raad? Emoticon: Smile
Gewoon even bellen?

avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)

ingepinge
Gebruiker
spacer line

't Is pas voor januari 2011. De site ziet er zo gezellig uit, dus we willen graag daar logeren. Het telefoonnummer staat ook op de site, dus als ik geen antwoord krijg van Duta ga ik wel bellen. Ik wacht het nu nog wel even af.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Je kunt ook gewoon een email sturen, dus niet via de reserveringspagina, maar via de gewone email. Heb ik vorig jaar ook gedaan. Wij hebben er een week gezeten. Leuk en niet duur. Wij hadden 2 driepersoonskamers. Verwacht geen luxe, de kamers zijn vrij simpel, maar de sfeer vonden wij (nog steeds, nadat we er lang geleden 2 keer waren geweest) leuk. Levendig straatje, waar alles te regelen valt (vliegtickets, geldopnames, voorstellingen, vervoer etc.). Probeer kamers aan de "niet keukenkant" te nemen.
Gewoon een paar keer mailen dus, komt het vast wel goed.

ingepinge
Gebruiker
spacer line

Dankje Elsbeth, ik ga weer een pogong wagen!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,703,716 pageviews Een website van indahnesia.com