|
|
|
|
|
Pengumuman
Menyambut Dirgahayu HUT RI ke 65, KBRI Den Haag akan menyelenggarakan Pesta Rakyat dan Bazaar Makanan Indonesia pada hari Sabtu, 7 Agustus 2010 pukul 10:00 – 19:30, di Sekolah Indonesia Nederland [SIN] Rijksstraatweg 679, 2245 CD Wassenaar, menampilkan Wulan KDI, Delon [Indonesian Idol], Donny [finalis Xfactor] dan banyak artis-artis lainnya.
Untuk itu kami harapkan kehadiran seluruh warga masyarakat Indonesia dan simpatisannya dan tidak lupa untuk menyebarluaskan informasi ini seluas-luasnya.
Demikian dan terimakasih
Info selengkapnya silakan klik: www.indonesia.nl
Information and Socio-Cultural Affairs
The Embassy of the Republic of Indonesia
The Hague - The Netherlands
t: +31 (70) 3108 188
f: +31 (70) 3643 331
e: bidpen  indonesia.nl
w: www.indonesia.nl
===========================================================================
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
Dat komt goed uit zeg. 17 augustus kan ik niet vrijnemen. Nu we dit jaar niet naar Indonesie gaan kunnen we daar gezellig sfeer proeven en lekker jajan
|
|
|
|
|
Ik vind het toch maar een beetje raar om die dag al tien dagen van tevoren te vieren.
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
|
Beste anne Mieke,
Heeft het vroegtijdigen niet te maken met ramadan?
|
|
|
|
On 31-07-2010 15:13 palu-jan wrote: Beste anne Mieke,
Heeft het vroegtijdigen niet te maken met ramadan?
|
Ja dat begrijp ik ook nog wel en juist daarom vind ik het maar raar.
|
|
|
|
|
|
On 31-07-2010 18:14 Anne Mieke wrote: [quote removed] Ja dat begrijp ik ook nog wel en juist daarom vind ik het maar raar.
|
Ramadan begint 10 augustus dus dan is makan2 overdag een probleem, lijkt me logisch
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
|
Ik weet wanneer de Ramadan begint. Volgens mij zijn er in Indonesie iets meer moslims dan hier......Ik vind het helemaal niet zo logisch.
En volgend jaar dan? De viering hier in Nederland in juli?
|
|
|
|
|
|
Dan vieren we het niet een jaartje overslaan is toch niet erg.
Maar Anne-Miek was je dan geen Moslama geworden, bij je trouwen ?????
Hoor je toch op te komen voor de Ramadan, en je moet je eigen er ook aan houwen hoor!!!!
Ja dat maak je zelf uit, dat weet ik ook wel. daarom vreemd van je dat je alles weet maar doet net, er niets mee te hebben......................
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
On 01-08-2010 01:03 Anne Mieke wrote: [quote removed] Nee ik ben geen moslima, al trouw ik honderd keer met een moslim.
|
Oeps.
Weet je dat zeker ?
Volgens mij ben je een Moslima (geworden).
|
|
|
|
|
|
On 01-08-2010 07:21 Surya Atmadja wrote: [quote removed] Weet je dat zeker ?
|
Ja!
|
|
|
|
|
|
Nou even plagen dat valt je tegen hé Om Sid.
Toch nog iemand met verstand, en dat je na 40 jaren in Nederland, je trots over die is-lam kan zijn is voor mij nog steeds een raadsel..... ............
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. Het zgn. aannemen van het Islam geloof, is een formaliteit. Het is alleen voor de papieren. Het is gedaan onder dwang van de RI wetten.
|
|
|
|
|
Discussie op een zijspoor.
Wij gaan er zeker heen trouwens, vorig jaar ook geweest en was errug gezellig, alleen parkeren altijd vervelend. Dus zeker op tijd komen. Normaal gesproken knijpt de politie op die dag gelukkig een oogje toe, vanwege het gebrek aan parkeergelegenheid. Picknickkleed mee en genieten dus!
|
|
From Dayeuhkolot with love
|
|
|
|
On 01-08-2010 11:35 bambang wrote: Een beeld zegt meer dan 1000 woorden. H et zgn. aannemen van het Islam geloof, is een formaliteit. Het is alleen voor de papieren. Het is gedaan onder dwang van de RI wetten.
|
Dat is ook zo .
Dat hebt je goed verwoord.Werd en wordt gedaan om te kunnen trouwen met een moslim/Moslima die zijn geloof wel serieus neemt.
Voor iedere Moslim/a is een Niet Moslim die overging naar het Islam geloof door het uitspreken van de geloofsbelijdenis in aaanwezigheid van getuigen ( en God) een Moslim of Moslima.
|
|
|
|
|
|
Op 01-08-2010 13:21 schreef monyet: Discussie op een zijspoor.
Wij gaan er zeker heen trouwens, vorig jaar ook geweest en was errug gezellig, alleen parkeren altijd vervelend. Dus zeker op tijd komen. Normaal gesproken knijpt de politie op die dag gelukkig een oogje toe, vanwege het gebrek aan parkeergelegenheid. Picknickkleed mee en genieten dus!
|
Nou, als je de weerberichten leest kan het picknickkleed beter thuis blijven geloof ik! Het gaat regenen....
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|