|
|
|
|
|
HELP ONS HELPEN EN DOE MEE AAN ONZE VOORJAARSLOTERIJ. EN MAAK KANS OP EEN MOOIE PRIJS.
DE LOTEN KOSTEN SLECHTS 1 EURO EN VAN DE OPRBRENGST WORDEN BEDDEN GEKOCHT..
Voor meer info zie http://lichtvoorkinderen.nl
|
|
|
|
|
|
Op 6 Februari staan wij in de Brabanthallen in Den Bosch.
We hebben dan van allerlei dingen te koop om geld in te zamelen.
Wij nodigen iedereen van harte uit.
Meer info volgt..
|
|
|
|
|
|
|
Hoe staat het met de verkoop van de loten Willem?
|
|
|
|
|
Eigenlijk niet zo slecht nog een maand voor de boeg er zijn er zijn er al een stel verkocht.
Helaas had ik een sterfgeval waardoor ook wat sores..
Maar we zijn bijna uit de kosten en hebben nog een maand..!!
Mag ik jou ook een boekje toesturen van 50 ???
We zijn al druk bezig met voorbereidingen voor zondag.
Dan staan we in de Brabanthallen in Den Bosch.
Morgen weet ik meer hoop ik, maar de plaats hebben we al, alleen of dat ik muziek mag maken en of loten verkopen daar voor moet ik nog bellen.
Willen jullie ons steunen laat het ons dan weten....
Nog 2 maanden en het zou werkelijk mooi zijn als de projecten werkelijkheid zouden kunnen worden.
200 loten zijn er al weg en ik hoop dat de rest snel volgt.
Het is een eerlijk gebeuren alles kunnen jullie volgen op de website..
|
|
|
|
|
|
Pamela heeft de laatste dingen geregeld en de Stichting heeft nu een eigen bankrekening.
Alle donatie's zijn van harte welkom op reknr.: 449414574 tav Stichting Cahaya Anak-anak.
Ook kunt u nog steeds loten bestellen zie voor verdere info onze website .
http://lichtvoorkinderen.nl
|
|
|
|
|
|
|
De trekking van onze loterij wordt op maandag 28 februari a.s. gedaan door notaris Roland Kok te Tiel. Roland Kok doet het geheel belangeloos daar hij het een heel goed initiatief vindt van alle bestuurders van de Stichting. Hij heeft alle vertrouwen in ons! Fijn om zo'n positief geluid van een notaris te horen.
|
|
|
|
|
Beste forumleden.
Het gaat aardig met de loterij maar we hebben nog dik 400 loten en op 28 februari is de trekking.
De loterij is volledig bedoeld voor de bedden in een weeshuis de andere gelden zijn voor ons ander project.
Natuurlijk is het veel werk om zowel een reisverhaal hier te plaatsen en ook op onze website.
Maar toch ga ik daar mijn best voor doen.
Ik heb ideën genoeg maar heb helaas maar 2 handen.
Natuurlijk zijn vrijwilligers die mede zorg willen dragen voor de uitvoering daarvan van harte welkom.
Ik wil een sponsortocht op mijn scootmobiel maken en ook hebben we al weer een plaatsje gevonden bij huize Raffy in Breda voor de pasar malam.
Maar dat is pas als ik terug kom.
Help ons helpen om deze reis die Willem namens de Stichting gaat maken, tot een succes
Natuurlijk betaal ik reis en verblijfkosten zelf zoals in de statuten bepaald is en ga ik er ook naar toe voor mijn vakantie maar op zeker weten 4 weken voor de stichting en 2 weken voor mijzelf.
Het begint echt te kriebelen nu het nog maar 6 weken duurt na zo'n lange voorbereiding met veel dingen die ik nog graag had willen doen maar helaas een dag heeft maar 24 uur.
HELP ONS HELPEN
ONS REKNR. IS: 44.941.45.74 t.a.v. Stichting Cahaya Anak anak
|
|
|
|
|
|
Ja en nu shoppen ik zoek stapelbedden minstens 5.
Mijn as vrouw is al druk aan het kijken
Weet iemand wat een goed stapelbed kost in Sumatra incl. matrassen?
De prijzen van hout geeft mij ook goede info
Balken 5 bij 5 cm en planken...1.5 bij 7 of 8 cm
nog 16 dagen dan ga ik een drukke tijd tegenmoed.
Ik hoop dat de mensen van het forum er in beginnen te geloven.
http://lichtvoorkinderen.nl
|
|
|
|
|
|
|
Hallo Willem , Gefeliciteerd met je a.s huwelijk maak er wat moois van.
Natuurlijk geloven we in jouw stichting, samen met Pamela kan het niet stuk toch ?
Vanaf het begin ben je lekker stug doorgegaan en nu ook met een nieuwe bruid..
Groet Paulana
tot bij het bakkie koffie hier op Bali
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
On 11-03-2011 09:48 paulana wrote: Hallo Willem , Gefeliciteerd met je a.s huwelijk maak er wat moois van.
Natuurlijk geloven we in jouw stichting, samen met Pamela kan het niet stuk toch ?
Vanaf het begin ben je lekker stug doorgegaan en nu ook met een nieuwe bruid..
Groet Paulana
tot bij het bakkie koffie hier op Bali
|
Hoi Paulana,
Het begint nu te lopen. Heb diverse bedrijven benaderd waar ik in het verleden met de directeuren een goed contact mee heb opgebouwd. Er is inmiddels een leuk bedrag binnengekomen van één van deze bedrijven. Willem is inderdaad een stugge volhouder; hij zit vol ideeën en werkt zich een naad uit zijn broek voor de stichting.
Groet,
Pamela
|
|
|
|
|
Dat is heel fijn om te lezen Pamela, Willem heeft aan jou een goede medewerkster
Jij lijkt me net zo'n doorzetter als Willem. Chapeau voor jullie.
Ik volg wel regelmatig jullie website, heel interessant om te lezen al die projecten.
Groet Paulana
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
Het echte projekt komt langzaam van de grond.
Zaterdag hebben we een meeting hier in Padang met de vrijwilligers die ik hier ontmoet heb.
Ook hier proberen wij aan geld te komen om ons projekt te kunnen realiseren.
Wilt U ons helpen met helpen doneer dan 3 euro op onze rekening en u ontvangt een kaart die door de kinderen alhier gemaakt is.
Reknr. ABNAMRO 44.941.45.74 t.a.v. Stichting Cahaya Anak-anak
Deze wordt zo spedig mogelijk naar u toegestuurd.
|
|
|
|
|
|
Hier een deel van de kaarten...
|
|
|
|
|
|
|
Beste Forumleden.
Binnenkort ga ik weer naar huis en ga daar de werkzaamheden voor de stichting voortzetten.
Aangezien Pamela ziek is en regelmatig in het ziekenhuis wordt opgenomen en Bea ook niet veel tijd heeft zijn we druk op zoek naar vrijwilligers die onze stichting willen ondersteunen.
Ook hebben we nog plaats in ons bestuur en wil Elsbeth bij deze vragen of zij een van de 2 plaatsen wilt opvullen.
Van de vrijwilligers wordt verwacht dat zij ons meehelpen met de aktiviteiten die onze stichting organiseerd.
Zoals loten verkopen kerstkaarten verkopen en sponsors en donateurs te zoeken...etc...etc....
Zodra ik terug ben ga ik me bezighouden met de ontmoetingsdag en ook daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken....
Heb je intresse laat dit dan even weten op het contactformulieer van onze stichting...
Verder is onze stichting uitgenodigd voor een intervieuw op de radio.
Later meer hier over...
|
|
|
|
|
|
|
Hai Willem, ik wilde je vragen naar de naam van dat hotel in Sibolga en kwam bij toeval in dit topic terecht en zag zo je vraag aan mij.
Ik vind het heel spijtig dat je bestuurlijk gezien nogal wat tegenslag hebt. Ik begrijp ook dat je deze kar niet alleen kunt trekken. Ik zal je er echter niet mee helpen.
Behalve dat ik mijn handen vol heb aan mijn baan en mijn drukke gezin, denk ik ook dat we een beetje verschillend zijn in onze opvattingen. Ik kan daar wel over gaan uitwijden, maar dat is niet echt zinvol. Misschien zijn er anderen die er wel voor voelen om zich in te zetten? Ik wens je i.i.g. veel succes.
Groetjes Elsbeth
|
|
|
|
|
Helaas ben ik de naam kwijt van het hotel maar het is gemakkelijk te vinden.
Je moet richting Prapat rijden en ong 2 km buiten Sibolga de berg op ligt het hotel aan de rechterkant.
Het ligt net voor de tunnels die ze gemaakt hebben en voor de eerste tunnel heb je een geweldig uitzicht.
Het hotel is erg mooi en koste toen na pingelen 220.000.
Badkuip alles is er aanwezig....
Het ontbijt is een lopend buffet...
Maar ok ter zake...
Het is jammer dat je ons niet kan steunen want juist door al je kritiek en door dat we zo verschillend zijn zouden we aan jou een grote aanwinst hebben.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik mensen ga vinden vooral omdat ik mezelf bewezen heb met de eerste 2 kleine projekten.
Nu kan ik de mensen iets laten zien en dat werkt in ons voordeel.
Ook als iemand niet in het bestuur wil zitten en ons wil ondersteunen is iedereen van harte welkom.
In juli starten we onze zomerloterij en in sept is de ontmoetingsdag voor zowel het forum als andere belangstellenden.
Het wordt puur een Indonesche dag en zal proberen om een webcam te plaatsen zodat mensen in IR dit ook kunnen volgen.
Maar goed eerst de ruimte regelen....dan zien we verder...
|
|
|
|
|
|
|
In juli starten we onze zomerloterij
????????
|
|
|
|
Komunikasi , nogmaals komunikasi
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
On 06-05-2011 17:13 Surya Atmadja wrote: Komunikasi , nogmaals komunikasi
|
ja en nogmaals ja
|
|
|
|
|
Jongelui er is toch mail, sms, en telefoon...
Willem - Willem zou je mij ook niet moeten flikken, juli is over 2 mnd en Pamela is ziek
zij leest dat hier....OEN
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
On 06-05-2011 19:01 paulana wrote:
Willem - Willem zou je mij ook niet moeten flikken, juli is over 2 mnd en Pamela is ziek
|
Is al vaker voorgevallen, heb hem al een paar keer de les gelezen. Heb nooit iets op het forum over gezegd en dat hoor eigenlijk ook niet, maar dit is me zo in het verkeerde keelgat geschoten. Willem heeft nog steeds niet het besef dat het een STICHTING is, dus dat hij alles eerst met het bestuur moet bespreken, voordat hij het op het forum loslaat. Ofschoon ik mij lichamelijk niet goed voel, wil nog niet zeggen dat ik geestelijk niet in orde ben. Afgelopen weken heb ik diverse bedelbrieven naar bedrijven gestuurd en hen daarna gebeld en nog een keer gebeld. Op het forum komt het over alsof ik door mijn ziekte niet hard kan werken voor de Stichting, dat doet mij heel erg pijn!
|
|
|
|
On 06-05-2011 19:01 paulana wrote:
|
Paulana,
Toch wel fijn dat je ons jongelui noemt!!!
Groet,
Pamela
|
|
|
|
|
Sorry, soms ben ik te fanatiek en vergeet ik wel eens iets.
Ik wilde eigenlijk alleen maar aangeven wat een vrijwilliger zoal voor ons en de kinderen kan betekenen en toen flapte ik het idee per ongeluk er uit.
Natuurlijk overleg ik het eerst met Pamela maar loop wel eens hard op te denken...
Net als de vergadering vandaag er worden geen beslissingen genomen maar moet het wel voorbereiden want zonder stichting hier krijgen we niet veel voor elkaar en kan ik weinig ondernemen.
Uiteraard worden de notulen eerst naar Pamela gestuurd voordat ik weer iets op het forum zet.
Sorry voor het vermelden van mijn idee ging eigenlijk automatiesch.....
Na de sholat zet ik de foto's van gisteren er op ben nog even wakker aan het worden.
Ja ik ben niet perfekt maak soms ook wel eens een foutje......
Nogmaals sorry Pamela ik wilde je niet passeren.....
|
|
|
|
|
|
Op 06-05-2011 19:18 schreef Pamelabak: [quote verwijderd]
Is al vaker voorgevallen, heb hem al een paar keer de les gelezen. Heb nooit iets op het forum over gezegd en dat hoor eigenlijk ook niet, maar dit is me zo in het verkeerde keelgat geschoten. Willem heeft nog steeds niet het besef dat het een STICHTING is, dus dat hij alles eerst met het bestuur moet bespreken, voordat hij het op het forum loslaat. Ofschoon ik mij lichamelijk niet goed voel, wil nog niet zeggen dat ik geestelijk niet in orde ben. Afgelopen weken heb ik diverse bedelbrieven naar bedrijven gestuurd en hen daarna gebeld en nog een keer gebeld. Op het forum komt het over alsof ik door mijn ziekte niet hard kan werken voor de Stichting, dat doet mij heel erg pijn!
|
Hoi Pamela,
Ja het kwam idd zo over,, niet echt kies van onze Willem!!
Maar hij heeft al gereageerd met excuses.
Verder kwam hij bij ons heel goed over en niets als lof over jou!!, een slip over de tong...
Groetjes Paulien
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
Op 06-05-2011 19:20 schreef Pamelabak: [quote verwijderd]
Paulana,
Toch wel fijn dat je ons jongelui noemt!!!
Groet,
Pamela
|
Ha ha ha, Jongelui de duvel is oud , we zijn jonge ouderen of is het andersom
|
|
Om Swastiastu
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|