|
|
|
|
|
|
Ten eerste ben ik altijd fatsoendelijk en vind ik hetgene wat jij schrijft erg onfatsoendelijk Jeroen.
Je weet er het fijne niet van want ik zet niet alles op het forum dus oordeel niet om veroordeeld te worden
Hier help je de kinderen in Indonesie echt niet mee want alleen dat telt voor mij.
Ik hoop dat je je reactie enigsinds aanpast....
|
|
|
|
|
|
|
Tuurlijk zet je niet alles op het forum, maar je presteert het wel om TWEE keer pamelabak aan te vallen op deze manier. Terwijl je eerder door anderen ook al is verteld dit niet zo te doen.
Ik zie geen noodzaak tot het aanpassen van mijn reactie, want dat is een reactie op die felle reactie van jou op 'afvalligen', voor de TWEEDE keer op dit forum. Nogmaals; zeer onbeschoft vind ik het. Ik kan er niets anders van maken.
|
|
|
|
|
|
|
Helaas ik had je wel iets hoger ingeschat maar het maakt niet uit ik ben er klaar mee en ik val Pamela helemaal niet aan ik denk dat het eerder andersom is
|
|
|
|
|
|
|
Je hebt helemaal gelijk, Willem: wij weten het fijne er niet van.
En juist daarom is Jeroens reactie volkomen terecht: als jullie onenigheid hebben (gehad), dan los je dat samen op, niet d.m.v. insinuaties op het forum. Geldt voor jou, geldt voor Pamela of wie dan ook die met de stichting te maken heeft. Succes ermee.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|