Hotel/guesthouse Bandung

Subforum Java 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
ingepinge
Gebruiker
spacer line

Wij zoeken een hotel of guesthouse in Bandung, met balkon of terras, zwembad en airco. Ik heb alle hotelsite's wel gezien maar de combinatie niet gevonden.
Iemand een idee?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Een guesthouse met deze faciliteiten zal wellicht moeilijk te vinden zijn, een hotel wat minder moeilijk, een voorbeeld is The Jayakarta Bandung Suite Hotel & Spa

robbert
Gebruiker
spacer line

Effe op de site van Hester Basoeki kijken, heeft ze alle 3.
Have fun
Rob

ingepinge
Gebruiker
spacer line

Hester Basoeki zit niet in Bandung, en het Jayakarta is boven mijn begroting.
Emoticon: Sadley
Iemand nog een suggestie?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 25-07-2010 19:51 robbert wrote:
Effe op de site van Hester Basoeki kijken, heeft ze alle 3.
Have fun
Rob
Da's Jakarta en Bogor he.. niet Bandung.
On 27-07-2010 10:06 ingepinge wrote:
Hester Basoeki zit niet in Bandung, en het Jayakarta is boven mijn begroting.
Emoticon: Sadley
Iemand nog een suggestie?
eisen aanpassen of budget aanpassen. Emoticon: Wink Dergelijke combinaties zijn niet echt gebruikelijk in Indonesie, dus zul je er of voor moeten betalen of het achterwege moeten laten vrees ik.

ingepinge
Gebruiker
spacer line

Ja, daar heb je een punt Yerun.
Hester Basoeki in Bogor ziet er ook geweldig uit. Maar ze schrijft dat je geen scooter kan huren in de buurt zonder chauffeur.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Happy Valley guesthouse Bogor heeft personeel dat zijn/haar scooter graag verhuurt.
Maar een gewone rent-a-bike is er dus niet?

Ik hoor (weer) graag van jullie Emoticon: Devil

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Probeer Ahadiat eens, is prachtig mooi met een balkon boven het meertje, van waaraf je kunt vissen. De service is wel gebrekkig nu en dan, maar dat maak je wel vaker mee in IndonesiŽ. In elk geval zijn de bungalows schoon. Zwembad zit er niet bij maar water genoeg daar!

From Dayeuhkolot with love

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 28-07-2010 11:13 monyet wrote:
Probeer Ahadiat eens, is prachtig
Serveren ze daar de ganzenlever met of zonder truffels?

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

On 28-07-2010 11:36 guna2 wrote:

[quote removed]
Serveren ze daar de ganzenlever met of zonder truffels?

Zo exquise is het daar niet hoor, ziet er absoluut prachtig uit maar enige nadeel is dat de eigenaars geen horeca-opleiding hebben gehad, wat je wel merkt in de aandacht voor gasten. Al zijn ze absoluut niet onvriendelijk daar...

robbert
Gebruiker
spacer line

Toch maar Bogor ? Het guesthouse verhuurt idd. geen motoren, maar het ligt aan de rand van een dorp en in dit dorp zijn genoeg jongens te vinden die hun motortje willen verhuren (grotendeels het bebektype ).
Rob

wimstone
Gebruiker
User icon of wimstone
spacer line

probeer eens http://www.savoyhomann-hotel.com/home.htm , echt geweldig en de prijs is zeer redelijk

nonalaura
Gebruiker
spacer line

Ik ben erg tevreden over hotel guci (www.hotelguci.com)
Ga er dit najaar voor de 4e keer verblijven

Je hebt er verschillende kamers, waaronder kamers met balkon. Ze hebben een zwembad en een bubbelbad. Ook is er airco op de kamers aanwezig. Personeel is vriendelijk en de kamers zijn goed te betalen.

Locatie is vlakbij het treinstation, vliegveld is ook in de buurt. Ook ben je zo bij het oude centrum maar ook bij de diverse malls. Hotel bevind zich aan een grote weg (jln. Pasirkaliki) waar je zo een taxi, ankot etc hebt om je elders te brengen.

Succes en veel plezier in Bandung!

Wimroma
Gebruiker
spacer line

Mijn schoonmoeder is net terug uit Jakarta waar zij 8 weken bij haar familie heeft doorgebracht na het overlijden van mijn schoonvader. Hier vandaan heeft zij veel uitstapjes gemaakt, ook naar een hotel waar een nicht van ons het bewind voert. Het hotel ziet er prachtig uit, is van een oudere Nederlander die daar woont, Dhr.Noordraven, maar ik kan het hotel bijna nergens vinden. 1x bij zoover.nl Het heeft 4 sterren en hier is de naam en web-site.
www.puterigunung.com
Het is op de weg naar tanguban prahu.
Wij hopen er volgend jaar of over 2 jaar heen te gaan.
Wat ik van mijn schoonmoeder hoorde moet het echt super zijn.
Ik weet helaas niet hoe ik dit hotel bij de recenties kan plaatsen.
Groeten,
Wim.

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Ziet er prachtig uit en de prijzen zullen ook wel een stuk goedkoper zijn als je ze even lokaal regelt, want de tarieven op de website zijn simpelweg te hoog voor Lembang. Het is een prachtige plek voor een hotel, maar ik betwijfel of je met zulke prijzen je hotel vol krijgt. De meesten kiezen toch voor het centrum van Bandung vanwege de outlets en malls etc etc...

Wimroma
Gebruiker
spacer line

De internet prijzen zijn inderdaad wat hoog, maar ik begreep dat er een hoge bezettingsgraad is. Behoorlijk wat locals wat ik hoorde.
Ik zal de komende tijd regelmatig informeren hoe daar gaat, maar wat ik tot nu toe hoor is het hier goed toeven.
Groet,
Wim.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,985,711 pageviews Een website van indahnesia.com