|
|
|
|
|
|
Ik heb een oude card van iemand die Visa regelt binnen 1 dag in Singapore, zijn naam is Mr. Malik Yusof.
Doch omdat de card oud is zijn de telefoon nummers niet meer correct.
Maakt iemand gebruik van deze man en zo ja kun je mij dan zijn telefoonnummer verstrekken
Of ken je iemand anders die een visa binnen 1 dag regelt dan houd ik mij aanbevolen.
Alvast bedankt.
Albert
|
|
|
|
|
|
beste albert dit was mijn contact persoon voor jaren in singapore je moet wel voor
9 uur op de cunsulaat wezen.niet naar binnen gaan gewoon buiten wachten, daar
lopen zat mensen rond die hem ook kennen,0076564581895 maak maar 1 af spraak
jessie
|
|
|
|
|
Nou, Jessie, je maakt er zoals gebruikelijk weer een gore puinzooi van. Er is geen (Indonesisch) consulaat in SIN. Je moet naar de ambassade, maar tja, niet vóór 9 uur, want dan benne die jongens nog niet wakker. De agenten mogen geen klanten meer helpen in of voor de ambassade, dus je moet een paar honderd meter verder lopen. Of je gaat om een uur of tien naar de MacDonald's in Tanglin Mall, voor MD zie je die luitjes driftig dealen. Of je belt pak Kassim (65 981 62 189) en je maakt een afspraak. Ergens tussen 11-12 uur is redelijk op tijd en ideaal.
|
|
|
|
|
Of je gaat naar het Furama Hotel in Chinatown. Daar zit ook een grote visum-agent/ reisbureau. Brengen voor 11 uur is afhalen na 4 uur, met vriendelijk vragen wellicht al na half drie. Kun je net lunchen en snel weer terug.
Heb er helaas geen telefoonnummer van, ook de naam van de agent schiet me niet te binnen, maar het kantoor zit in het gedeelte 'achter' de lobby van het hotel, begane grond. Eenvoudig te vinden.
|
|
|
|
|
|
|
Mijn aanvraag werd destijds een paar keer afgehandeld door
ISMAIL HAMDAN 190 CLEMENCEAU AVENUE 2DE VERDIEP NR 24
SINGAPORE SHOPPING CENTER
OFFICE TEL 65-63345520 HP 96364854 FAX 65-63345518
|
|
|
|
|
Indobruno,
Effe offtopic, heb jij toevallig een korte tijd in Sanur gewoond ?
Rob
|
|
|
|
woon jij nog steedts in sanur. ik kom niet vaak meer' aleen als het belangrijk is
dan laat ik mijn gezicht zien,waar kennen wij elkaar dan van ,mijn hoofd is net een zeef
ik vergeet alles, grtjes uit jawa
|
|
|
|
Okay, we kunnen weer ontopic hier.
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|