trein surabaya - yogjakarta

Subforum Java 
42 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
ingepinge
Gebruiker
spacer line

Zijn er in de nachttrein van Surabaya naar Yogja ligplaatsen? Wordt er gerookt in de trein? Ik kan er geen info over vinden. Vast bedankt!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Geen ligplaatsen in Indonesische treinen, wel luie stoelen die redelijk ver naar achteren kunnen. De eksekutif klasse treinen zijn niet-roken, maar op de balkons zal toch wel gerookt worden.

Ho Lee Fuk

aku18
Gebruiker
User icon of aku18
spacer line

in de eksekutif treinen kun je roken bij het toilet niemand die er wat van zegt het zijn goede stoelen .de ac staat er koud heb ik ondervonden ik kreeg er mieren tietjes van en mijn vriendin dat kun je wel raden

Mvg aku

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

In 2008 of 2007 zijn we met de trein van Bandung naar Yogyakarta( de trein gaat verder naar Surabaya).
We kunnen wel sigaret roken in de (eenvoudige) "restauratiewagon".
Ik dacht dat ze daar geen airco hadden.
Je kan gewoon eten, drinken en roken.
Wel hebben ze beperkte plaatsen.
Eigenlijk is het geen echte restauratiewagon zoals we bij de oude TEE of TGV kennen.

Jammer dat men de slaapwagon een tijdje geleden afgeschaft hebben.
In 1979 hadden we in zo' slaapcouchette voor 2 personen gereisd van Jakarta Kota naar Surabaya Gubeng.
Dat is pas reizen , met een aparte knop in handbereik waarmee je de pramugari kereta kan oproepen .Je bed wordt opgemaakt voor het slapen , en na het ontwaken.
Avondeten en ontbijt wordt ook bij couchette bezorgd.
Uiteraard is de restauratie gedurende reis bereikbaar.

bisa dicek of makemyday .

ingepinge
Gebruiker
spacer line

Dank jullie allemaal voor de informatie. Als ik dan niet kan liggen kan ik tenminste ergens een sigaretje gaan roken. En ik denk dat ik de treinreis maar een beetje verdeel, eerst naar Solo, dan na een dag of 2 door naar Yogja.
Weet iemand in Solo een leuk guesthouse in de buurt van het station?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Solo - Yogyakarta is een ruim uur, maar je kunt dan wel vanuit Solo de Prameks naar Yogyakarta pakken. Dat is een forensentrein die enkele malen per dag vertrekt. Treinen zijn enkele jaren geleden aangekocht en zien er netjes uit, tenminste vorig jaar nog.

Ho Lee Fuk

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

95,515,663 pageviews Een website van indahnesia.com