visum voor 2maanden?

Subforum Het visumgebeuren 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
groenewoud
Gebruiker
spacer line

Ik ga 25 dagen naar indonesie, daarna 2weken naar maleisie en weer terug voor 3 weken indonesie.
Kan ik volstaan met een 30(2x) dagen visum voor beide keren dat ik in indonesie aankom en verblijf?

D
groentje.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Aan 1 visum van 60 dagen heb je niet genoeg, want je komt Indonesie 2x binnen, je hebt dus meer aan bijvoorbeeld 2x een visa on arrival.

groenewoud
Gebruiker
spacer line

dank Yerun,
Ik vermoedde al zoiets,vandaar mijn 2 x visa voor 30 dagen.

D
groentje.

danil
Gebruiker
User icon of danil
spacer line

mijn vraag:

hoe en waar vraag je een visum voor 60 dagen aan en wat zijn daar de kosten van ?

groet,

danil
Emoticon: Eerie

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 25-07-2010 12:58 danil wrote:
mijn vraag:

hoe en waar vraag je een visum voor 60 dagen aan en wat zijn daar de kosten van ?

groet,

danil
Emoticon: Eerie
bij een Indonesische ambassade. 175 Ringgit in Kuala Lumpur, 90 Sing in Singapore en de andere ambassades zullen omgerekend ook ongeveer wel 45 euro rekenen.

danil
Gebruiker
User icon of danil
spacer line

[quote] On 25-07-2010 13:02 Yerun wrote:

[quote removed]
bij een Indonesische ambassade. 175 Ringgit in Kuala Lumpur, 90 Sing in Singapore en de andere ambassades zullen omgerekend ook ongeveer wel 45 euro rekenen. [/quote][quote]

moet je daar persoonlijk voor naar bijvoorbeeld KL en wat heb je nog meer nodig, behalve je paspoort....?

leomanado
Gebruiker
spacer line

Danil,

Waar woon je? Je kan het ook in Nederland hoor. Kosten €45

Je hoeft niet naar den Haag, maar kan het via een buro of ANWB doen. Kost wel het dubbele zo'n beetje

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 25-07-2010 13:16 danil wrote:

[quote removed]

moet je daar persoonlijk voor naar bijvoorbeeld KL en wat heb je nog meer nodig, behalve je paspoort....?
Nee hoeft niet, maar je kan het in KL dezelfde dag regelen. In de ochtend brengen is vanaf 15:30 ophalen. Diezelfde dag dus. Heb je geen agent voor nodig. in Singapore is het officieel 3 werkdagen, daar kan een agent het in 4 uur ook regelen. Maar dat kost het dubbele.. voor wat hoort wat.

2 pasfoto's, ingevulde formulieren, kopie foto-pagina paspoort, kopie pagina met stempel 'land in', ticket 'Indonesie uit', eventueel sponsor-papieren. Volgens mij is het dat wel. Staat ook gewoon op de website van desbetreffende ambassade vermeld vermoed ik zo. Iedere ambassade kan eigen richtlijnen hebben overigens.

danil
Gebruiker
User icon of danil
spacer line

On 25-07-2010 13:58 leomanado wrote:
Danil,

Waar woon je? Je kan het ook in Nederland hoor. Kosten �45

Je hoeft niet naar den Haag, maar kan het via een buro of ANWB doen. Kost wel het dubbele zo'n beetje

ik heb net even gekeken, kost maar 10 euro extra.......daarvoor ga je natuurlijk niet zelf naar Den Haag....

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 25-07-2010 17:13 danil wrote:

[quote removed]

ik heb net even gekeken, kost maar 10 euro extra.......daarvoor ga je natuurlijk niet zelf naar Den Haag....
Ben even benieuwd waar dan die 10 euro. Ik heb het nog nooit kunnen ontdekken......

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

danil
Gebruiker
User icon of danil
spacer line

10 euro extra bovenop die 45 euro

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Da's goedkoop, dat is nog minder dan de verzendkosten van twee aangetekende poststukken in Nederland. Lijkt me stug dus.

spacer line

De ANWB werkt samen met het visumburo en vraagt voor het opsturen 10 euro,daarbij komen dan nog de 25 euro voor het visumburo plus de 45 euro.

1. Normale visumaanvraag : € 25,00 per visum
Onze servicekosten voor een normale aanvraagperiode conform consulaat.

2. Spoed visumaanvraag : € 35,00 per visum
Onze servicekosten voor een snellere optie conform consulaat.

3. Express visumaanvraag : € 50,00 per visum
Onze servicekosten voor dezelfde dag of de snelste optie conform consulaat.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Danil,

Waar is dat van die 10 euro? Volgens mij zijn we nu allemaal wel nieuwsgierig geworden en dan krijgt dat bedrijf het per direct verrekte druk......

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Daanvane
Gebruiker
spacer line

Bij Hèt Visumburo..
www.visumonline.nl

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 26-07-2010 12:32 Anne Mieke wrote:
Danil,

Waar is dat van die 10 euro? Volgens mij zijn we nu allemaal wel nieuwsgierig geworden en dan krijgt dat bedrijf het per direct verrekte druk......
Echt nieuwsgierig ben ik niet, dergelijke dingen kunnen gewoon niet, dus ik maak me niet echt al te druk dat ik teveel betaal als ik het elders zou laten regelen.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 27-07-2010 23:43 Daanvane wrote:
Bij Hèt Visumburo..
www.visumonline.nl
Ik lees hier toch echt dat het 30 euro kost!
http://www.visum.nl/indonesie.htm
Bovenstaand bureau heeft twee websites. Ook lekker handig.
On 28-07-2010 01:44 Yerun wrote:

[quote removed]
Echt nieuwsgierig ben ik niet, dergelijke dingen kunnen gewoon niet, dus ik maak me niet echt al te druk dat ik teveel betaal als ik het elders zou laten regelen.

Dat bedoel ik. Ik weet soms niet waar onwerkelijke info vandaan komt. bHet is ook geen kwestie van verkeerd lezen want er staat hier nergens iets dat 10 euro kost.
Regel uw visum nu snel en eenvoudig. Nadat u de aanvraag via anwb.visumonline.nl heeft aangevraagd kunt u de benodigde paspoort(en), papieren en pasfoto('s) inleveren bij uw dichtstbijzijnde ANWB winkel. U betaalt bij de ANWB en kunt, zodra alles gereed is uw paspoort ook weer in dezelfde winkel ophalen op een tijdstip dat u het beste uitkomt.
De ANWB verzorgt voor u de verzending van de aanvraag naar het Visumburo, die verantwoordelijk is voor het verder verwerken van uw aanvraag i.s.m. de betreffende ambassade. Dus geen reizen en lange wachttijden meer voor u naar de ambassade.
Zodra uw paspoort(en) gereed is (zijn), ontvangt u een e-mail en kunt u uw paspoort(en) weer ophalen bij de ANWB-winkel waar u ze heeft ingeleverd. De status van uw visumaanvraag is tevens te volgen via anwb.visumonline.nl. U betaalt slechts € 10,- extra per zending voor deze service, dus snel, gemakkelijk en voordelig!
Deze online service is alleen bedoeld voor Nederlandse paspoorten

Hierbovenstaande gaat NIET over de service van de visumaanvraag zelf maar over de EXTRA “service” van de ANWB dus je krijgt hier een via-via visumaanvraag. (en daarvoor moet je die 10 euro extra betalen dus visumaanvraag = 45 euro plus 30 euro (op hun andere site 25 euro....!) plus 10 euro = totaal 80 of 85 euro.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ach AM; mensen lezen graag wat ze willen lezen. Ze scannen de tekst en zien 10 euro staan, dus dat moet het dan wel zijn, zonder nog verder te kijken. Komt mooi uit, want lekker goedkoop. De teleurstelling komt aan de kassa van de ANWB dan wel.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 27-07-2010 23:43 schreef Daanvane:
Bij Hèt Visumburo..
www.visumonline.nl
25,21€,ex 30€ inclusief
Exclusief te betalen leges bij Ambassades/Consulaten
HIER Klikken

30 dgn kan een partuculier niet bij de ambasade verkrijgen.

60 dgn +pasfoto+ uitnodiging, kopie KTP + vlieg Retour ticket meebrengen 45€, en via Internet formulier invullen
Ik weet niet of deze link ook goed door komt.
proberen maar.
Voor visum formulier Hier klikken
door klikken op applynow, en dan land keuze, type visa, select socio cultura, visit fam, enz.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Even bijpraten( laatste info)

Begin Juni 2010 bracht ik mijn vriend naar Bandara Schiphol .
Mijn vriend betaalde ( 25 dolari of in Euri) bij de counter van Garuda , tegenover vertrekbali op Schiphol.
Kreeg een kwitantie , afhandelingsduur ongeveer 5 (lima ) minuten.
Na Dubai kwamen 2 orang Imigrasi aan boord.
Werd op zijn pasaporto de visum "sticker"geplakt voor VOA ( 30 dagen ).
In Jakarta in Jakarta (hij "woont") ) ging hij zijn VOA verlengen op Bandara S-H.
Voor formulieren, rode map , foto etc is hij Rp 25.000 kwijt .
Je moet wel met zwarte inkt balpen schrijven.

Let op een beetje vroeg komen, voor 10.00 want de loket is open tot 12.00.
3 dagen later haalt hij zijn verlengingsvisum (30 dagen) , loket is open na 8.00 .
Kosten Rp 250.000 .
In totaal kon hij 60 dagen in Indonesia verblijven.
Kreeg een nieuwe (visum)
Dus als je in Bandung of Yogya zit kan je waarschijnlijk daar ook verlengen

Als men langer wil blijven , moet men toch Indonesia verlaten evt. via Batam of Singapura.Even sjopping sjopping . Emoticon: Party!
Heb hem vanmorgen van Bandara Schiphol Amsterdam opgehaald.

bisa dicek of makemyday .

Deewee
Gebruiker
spacer line

Om Sid, dat is alleen maar mogelijk zeker als je met Garuda vliegt neem ik aan. Anders zou het een mooi alternatief zijn voor de lange rijen in Indonesia voor de VOA.

Groet, Dennis

sandy
Gebruiker
spacer line

Wie weet adres van KBRI in Kuala Lumpur om aanvraag visum 60 dagen naar Indonesia.Bedankt

heijdemann
Gebruiker
spacer line

Attentie puntje, volgens het reisbureau waar ik mijn retour tickets voor RI kocht, kon ik op vertoon van het faktuur (heb nog geen e-tickets ontvangen) en de andere bescheiden een 60 dagen visum kopen in ambassade Den Haag.

Helaas was de rit van haast 200 km naar Den Haag voor niets ticket faktuur werd niet geaccepteerd zoals beweerd Emoticon: Angry

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Beter even bellen naar de ambassade dus voordat je in de auto of trein stapt. Aan de andere kant, heb je een factuur dan krijg je toch ook direct de e-tickets gewoon? Da's een printje extra namelijk, niet meer en niet minder.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 13-08-2010 10:02 sandy wrote:
Wie weet adres van KBRI in Kuala Lumpur om aanvraag visum 60 dagen naar Indonesia.Bedankt
Jalan Tun Razak, maar da's een straat die door half KL loopt. Iedereen weet echter precies waar je moet zijn als je naar de Indonesische ambassade vraagt hoor, geen paniek Emoticon: Wink

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,956,825 pageviews Een website van indahnesia.com