duikbrevet halen op Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
48 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

iemand enig idee waar je je duikbrevet kan halen en wat de kosten hiervan zijn en waar op Bali.
Nog een vraag is Tirta Ganga toegangelijk voor iedereen en moet je entree betalen of is het bebas?? (=gratis)

Ik lees t graag
toedeloe

adu zeg!!! ben kapok!!

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Bij bijna elke duikschool op Bali maar dacht dat jij Bali zo verafschuwde Brenda?

Ik zou eens gaan googlen om te beginnen

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Niks is bebas voor toeristen, Tirta Ganga kun je in zonder problemen, mits je je aan de kleidingvoorschriften houdt, dus open en bloot met diepe decolletes dat kun je vergeten dan draait men zich om bij de entree.
Ook voor bv "punkers" en mensen die vol hangen met allerlei piercings kun je een voorbehoud verwachten.
Anders gewoon de entree betalen en dan kun je binnen gaan wandelen.
Althans da's mijn ervaring.
Ik ben er zelfs binnen gekomen met een T-shirt waarop stond "fuck terrorists, bali bombing" toen kreeg ik wel wat rare gezichten maar ook opgestoken duimen.
Echter in Solo (waar de daders vandaan kwamen) moest dat T-shirt uit, voor mijn eigen veiligheid zei mijn vrouw, dus toen heb ik maar geluisterd.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Je PADI duik-brevet (PADI Open Water Diver) halen zal zo rond de Euro 250 - 275,- kosten, beetje afhankelijk van waar op Bali en of je het in een groep of in een prive-cursus doet. Da's dan wel de prijs inclusief studieboek en andere studiematerialen (die allemaal jouw eigendom worden na de cursus), gebruik van de benodigde duik-spullen (duikpak, schoenen, luchtflessen, BCD, octopus, loodgordel, vinnen, masker, etc. etc), de zwembadduiken, 4 open water (zee) duiken, examen, certificatie bij PADI na voltooiing van de cursus.

Toegang tot Tirta Gangga bedraagt momenteel Rp. 10.000,-

If you have nothing to loose, you can risk everything

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Ja ik heb zelf niks met Bali maar mijn man is r weg van.. dus offer ik me vol liefde voor hem op !! vandaar....... k blijf mijn postings van 3 jr geleden hoor.... Emoticon: Yes!

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

dank dank amed east bali !!

adu zeg!!! ben kapok!!

paulana
Gebruiker
spacer line

Op 15-07-2010 09:10 schreef brendababe:
Ja ik heb zelf niks met Bali maar mijn man is r weg van.. dus offer ik me vol liefde voor hem op !! vandaar....... k blijf mijn postings van 3 jr geleden hoor.... Emoticon: Yes!

heeuul verstandig Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Om Swastiastu

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

hť brendababe ik dacht die komt nooit meer terug.....
Maar kijk ze is er nog, en Thailand is toch beter, kunnen ze daar geen snorkelen leren????

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

ja I AM BACK instead off I'll be BACK
Thailand blijf ik beter vinden.
We zijn dan in BAli saampies onze dochter is dan niet mee al die keren in Thailand was ze mee zodat wij niet echt een duik brevet konden en willen halen en nu wel.
by the way over 3 weken zit ik weer in Thailand.

selamat tingaal of sawadika

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

joehoeeeee Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Shiny anybody there??? Emoticon: Bye bye

adu zeg!!! ben kapok!!

brendababe
Gebruiker
User icon of brendababe
spacer line

k zal lief zijn hahahahahaha Emoticon: Wink

adu zeg!!! ben kapok!!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ik denk dat de meesten lunch hebben rond deze tijd. Emoticon: Wink

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Qua duiken heb ik zeer goede ervaringen met www.tulambenwreckdivers.com/dive-bali.asp?
Ik ga er in augustus voor de derde keer een weekje naar toe. Zij doen ook cursussen. Heel gezellige en familiale atmosfeer.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,637,438 pageviews Een website van indahnesia.com