Een vraagje.

Subforum Bali, het godeneiland 
82 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
GJ-LA
Gebruiker
spacer line

Hoi Martin,

het is echt leuk dat jij gaat naar Indonesie, ik heb zin in naar mijn eigen land volgen jaar february Emoticon: Wink

Hoe lang blijft je in indonesie? en welke stad ga je heen?
Ik ga naar Bali, lombok, sumbawa (naar mijn ouders toe), Surabaya (naar mijn family, en vriendinnen Emoticon: Smile ) en heel mischien yogya

veel plezier Emoticon: Smile

Doei Emoticon: Bye bye

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

Hi Martin,

Leuk dat je gaat naar indonesie Emoticon: Smile
ik heb ook zin naar mijn eigen land volgen jaar february Emoticon: Puh!
hoe lang blijf je in indonesie?
volgen jaar ga ik naar Surabaya, bali, lombok, sumbawa en mischien ook Yogya Emoticon: Yes! samen met mijn vriend Emoticon: Wink

weet je dat Malaysian AIrlines heeft de grotse beenruimte voor economische class? ik heb gelezen op internet en volgen jaar ga ik ook de eerste keer met MAS dus zullen we kijken Emoticon: Wink

ok groetjes, Emoticon: Bye bye

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Selamat Malam Gj-La'

Wat goed dat je al zo goed nederlands spreekt Emoticon: Smile

Ik ga naar Bali voor 6 weken of misschien 2 maanden Emoticon: Nice , ik woon in denpasar, ook kom ik regelmatig in Sulawesi/ manado omdat mijn vriendin daar vandaan komt.

Fijn dat je weer even terug kunt gaan naar je family en vrienden Emoticon: Shiny want het lijkt me niet makkelijk om ze zo lang te moeten missen..Rindu Rindu Rindu...en dan ook nog die kou hier in nederland Emoticon: Stupid .

Gj-La Wanneer vertrekken jullie in feb ?

Salam dari'

M-Solo.

Live life to the max.......

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

hoi,

wij gaan vertrekken op 21 feb naar surabaya en 24 gaan wij naar Lombok en blijven we daar 3 dagen en daarna naar Sumbawa, vanaf sumbawa gaan we naar Bali. en ik moet op zondag 06 march in surabaya zijn voor de bruiloft voor mijn broer,

dus blijft je tot dec of zo? leuk Emoticon: Smile
dus jou vriendin ook in Nederland nu?
voor mij, NL taal echt moeilijk hoor Emoticon: Puh!
soms mis ik ook mijn vriedin en familie en ETEN hehehhee ik vind eten in Lombok erg lekker en in Bali met babi panggang en fish maar ik ben even vergeten de naam (weet je de bekende plaats voor fish?)

Salam

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hallo Gj-la

Ik vertrek op 11 dec, en ben op zijn vroegst terug op 23 jan.
Verder vind ik dat je de taal al heel goed beheerst en schrijft Emoticon: Wink , voor de ikan moet je in Jimbaran zijn Emoticon: Yawn .

Verder heel veel plezier op de bruiloft van je broer...maak er een leuk feestje van...Foya foya.

Martin-Solo.

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Hallo Gj-la,
Eindelijk weer eens iemand die over eten praat.Ja ik vind de babi panggang daar ook zo lekker.Ik vind daar bijvoorbeeld de Satť Kambing wel zo lekker met sambal kecap en lombok tjengeh.Martin Solo is wel een belanda maar volgens mij gaat hij daar ook makan enak betul.Hij is een echte enak lekkerbek. Emoticon: Angry
Umberto

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

Hoi Umberto,

ah, als je naar Indonesie gaat dan hoord ook de bij met lekker eten Emoticon: Puh! Emoticon: Shiny
ik houd van lekker eten dus ik heb erg zin in Emoticon: Nooo maar ik Lombok heel veel soorten eten die ken ik en lekker en ook in Surabaya want ik heb daar 9 jaar gewoond en ook in Sumbawa .
ben jij ook naar Lombok geweest?
ondertussen, Hollandse stampot vind ik ook lekker en erwtensoep ook heerlijk Emoticon: Nice

vor Martin, veel plezier en stuur maar jou foto's in Bali Emoticon: Smile

Ciao

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Makan enak enak di indonesia,

Wat vind jij van Bakso Umberto ? ik vind het een heerlijke hap voor zo even tussendoor.
Er komt je wat Indonesia-musik tegemoet "Biar Jo Bulan'' Emoticon: Yeah right! .

Ook nog een groet aan Ciao en vriend,

Martin-Solo.

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

He Martin,

Bakso is heerlijk en ik heb favorite plaats waar we kunnen echt lekker bakso eten Emoticon: Yeah right!

salam

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Halo Gj-La'

Rindu....di mana Bakso !!! bakso di belanda tidak bagus Emoticon: Blush

En welke plaats eten jullie dan Bakso ?

Salam'

Martin-Solo.

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

hoi Martin,

ik bedoel mijn fav plaats in indonesie niet in Belanda hehehe

ik heb nog nooit bakso eten in belanda Emoticon: Sadley

groetjes

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hoi Gj-La'

Waar eet jij dan altijd bakso...in Bali ?

Verder was ik nog vergeten te zeggen dat mijn vriendin niet in nederland is, omdat ikzelf graag in indonesia wil gaan wonen! maargoed ook want zij wil niet graag weg uit haar land Emoticon: Shiny in de toekomst als mijn vakantie land nederland is! dan zullen we zeker met zijn twee-tjes overvliegen Emoticon: Wink .

Martin-Solo.

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

Hi Martin,

Ik ben nog nooit bakso gegeten in Bali maar in Surabaya, ik heb special plaatsen voor lekker bakso eten, volgens mij Bali niet zo bekend voor bakso Emoticon: Yeah right!

ben je zeker naar indonesia gaat wonen? vind je niet te moeilijk? hehehe als goede baan heb dat is geen problem Emoticon: Smile

ciao

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hey Ciao'

Ik ken alleen maar de bakso uit Bali ! misschien is die in Surabaya lekkerder Emoticon: Wink , ik heb bakso nog niet gegeten in java!
Verder in elke Jalan van bali kun je Bakso eten Emoticon: Nice enak enak.

Ciao.....ik ben er zeker van om in indonesia te gaan wonen! het gevoel van immigreren begon voor mijn al enkelen jaren geleden..! omdat nl geen beter leven zal geven...en binnen een paar jaar helemaal niet meer te-leven is.
Eigenlijk woon ik nu half in nederland/ half Bali, toch zal ik altijd op en neer blijven vliegen in de toekomst.

Martin-Solo.

GJ-LA
Gebruiker
spacer line

Hi,

ooo begrijp ik nu Emoticon: Yes! maar leven in indonesie nu niet beter dan in nl hehehe dat vind ik Emoticon: Nooo
maar jij hebt goed gekozen Emoticon: Puh!

Emoticon: Bye bye

setia
Gebruiker
spacer line

Nou omdat jij het bent.De Bakso in Tuka Dalung is optimaal.Vergeet niet om er dan de soortgelijke sambal bij te vragen.Pedis. Emoticon: Angry
Setia Emoticon: Red face

griffo
Gebruiker
spacer line

Hey,
Een maand of 2 geleden ook een dergelijk A4 tje , de zogenaamde E-ticket ontvangen, ik maakte me ook al zorgen over zo' n simpel velletje, maar volgens kennissen levert dit geen enkel probleem op bij het inchecken. Dus ik kom er 5 januari vanzelf achter of ik wel of niet mee mag met SA.
Groettu
Griffo

On 29-11-2004 16:17 Martin-Solo. wrote:
Hoi

Is iemand ook al bekend met het ticket van singapore airlines ?
Deze schijnen electronisch ( of zoiets ) te zijn, dus niet het bekende afscheur gebeuren ( ticket ) zoals alle maatschapijen dat doen!
Ik krijg morgen mijn ticket binnen en volgens mijn reisburo is mijn ticket een soort van A4-formaat 1 vel...die de komplete reis zal voldoen Emoticon: Blush

Ik ben gewend om met Garuda te vliegen...en voor mijn is dit nieuw !

Graag hoor ik jullie reakties

Martin-Solo.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

92,910,041 pageviews Een website van indahnesia.com