ik zoek iemand in indonesia voor de onderstaande vraag

Subforum Gezocht & Aangeboden 
51 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
aku18
Gebruiker
User icon of aku18
spacer line

Hallo graag ik zoek iemand die mij kan helpen of adressen heeft om mij te kunnen helpen om in indonesia te kunnen verblijven op elke manier maakt mij niet uit .
Of iemand die in indonesia de weg weet
ik ben nog geen 55 jaar wil geen zaken doen alleen een normaal leven leiden
Ik kom hier in nederland geen steek verder
Er is hier een kantoor die wel wil regelen met vooruit betaling maar geen zekerheid kan geven dat het lukt !! Dus het geld ben je kwijt
Dus ik zoek iemand in indonesia die kontakten heeft in imigrasie een office of wat

alle hulp is welkom

Mvg Aku

leomanado
Gebruiker
spacer line

Misschien iets duidelijker zijn wat je wilt?

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. aku18
Heb je al kontakt opgenomen met pelita.

Shalom

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Beste aku18,

ik begrijp je wanhoop het is inderdaad moeilijk om aan alle info te komen en dan is er nog de vraag wie je echt kunt vertrouwen.
je hebt al diverse postings gedaan ook over trouwen in indonesie heb ik gezien.

de makkelijkste weg .....
je moet dan wel inkomsten uit nederland hebben.

trouwen, de follow wife procedure, je vrouw is dan sponsor, je mag verblijven maar niet werken in indonesie, 3 x een kitas regelen daarna 3x kitab (is verblijfsverbunning) dat moet via een lokale agent dan ben je al 18 jaar in indonesie.
alles kost geld en niks gaat van een leien dakje maar dat is de gemakkelijkste manier dan hoef je ook niet iedere keer het land uit, overigens als je tussendoor het land uit wilt/moet moet je ook meteen een re-entry vergunning regelen.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Voordat je na zo iemand opzoekt, zou je duidelijker moeten worden hoe jou positie is , en ook naar welk Land wil je immigreren Nederland of naar IndonesiŽ?
Immigratie in IndonesiŽ
Zijn al zo veel topic geopend, even naar zoeken gaan, Immigratie typen, en je komt ergens te recht.
Er zijn al verschillende topic er over geschreven, en hoe!!!, je valt telkens in herhalingen
Kijken kijken en niet kopenÖÖÖÖÖÖ.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Wat moet je met contacten bij de imigrasi naar Indonesie te komen? Ik vermoed wel wat je wil, maar dat kun je natuurlijk op je buik schrijven, aangezien je gewoon aan de regeltjes moet voldoen om hier te kunnen verblijven, en zo moeilijk is dat nu ook weer niet. Je moet echter wel eerst kiezen wat je wil voordat je verder kan, en daar gaat het zo te zien fout bij je. Je weet nog niet wat je wil.

Ho Lee Fuk

PaulP
Gebruiker
spacer line

Beste Aku,

Ik run een bedrijf in Jakarta om mensen te helpen, adviseren etc bij o.a. dit soort zaken (concierge services). Wat wil je exact weten? Wat verwacht je van een bureau?

Mvgr,

Paul

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

En vooruit dan, ik help je aan een adresje:

http://www.imigrasi.go.id/

Ho Lee Fuk

aku18
Gebruiker
User icon of aku18
spacer line

Hoi HR Yerum ik weet wat u denkt maar dat is het niet wat ik wil .
sorry als u het verkeert begrijpt
Of is deze forum hier niet voor om vragen te stellen oud of nieuw de info die ik vind is oud
Ik vraag alleen info !!! mensen die deze stap al hebben gemaakt
en in indonesia leven en mischien de weg weten

sorry voor het gebruik van deze site

MVG Aku

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 14-07-2010 17:34 aku18 wrote:
Of is deze forum hier niet voor om vragen te stellen oud of nieuw de info die ik vind is oud

MVG Aku

De gemakkelijkste manier heb ik gegeven, gemakkelijker kan het niet.
Of je moet de staatsloterij winnen dan kun je iedere 30 dagen even naar singapore en met een nieuwe VOA weer 30 dagen blijven.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

MVG Aku

Aku,

Maafkan saya,maar wij begrijpen niet precies wat je nu wilt en dan is het moeilijk om advies te geven. Natuurlijk is dit forum om vragen te stellen maar als de vragen zo summier zijn dan wordt het wel erg moeilijk. Graag wat toelichting, uitleg of formulering van hetgeen je nu precies wilt.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

On 14-07-2010 13:26 3 x een kitas regelen daarna 3x kitab (is verblijfsverbunning) dat moet via een lokale agent

Is dit een nieuwe regeling.
Vroeger moest je 5keer ieder jaar een kitas kopen en na het 5de jaar kon je een kitap kopen die 5jaar geldig was.

Shalom

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 14-07-2010 22:00 Bokito wrote:

[quote removed]

Is dit een nieuwe regeling.
Vroeger moest je 5keer ieder jaar een kitas kopen en na het 5de jaar kon je een kitap kopen die 5jaar geldig was.

Of het een nieuwe regeling is weet ik niet, maar na de 3e kitas kun je voor zo'n 40 juta al een kitab voor 5 jaar aanvragen, bij de follow wife procedure, zo ben ik voorgelicht
(of wellicht opgelicht) door mijn agent. Maar anders komen we op 20 jaar; 5 x kitas + 3 x kitab. Na de 3e kitab kun je het indonesierschap aanvragen of verder kitabjes regelen,
hoelang dat doorgaat weet ik niet maar dan ben ik er niet meer denk ik of tegen die tijd vind ik wel weer een andere regeling, daar kan ik me nu nog niet druk over maken.
Wie weet ben ik dan zo zorgbehoevend dat een bejaardenhuis in holland een verademing is.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

MVG Aku

Deze forum is een plaats waar men legitieme vragen kan stellen .
En in de meeste gevallen heb je de antwoord al gekregen.

Wat je wilt is een "alternatieve" methode , die buiten de officieele weg bewandelt moet worden.
Als je geen vriend ( kruiwagen, bescherm"heer" of werkgever ) hebt , dan moet je geld ophoesten .
Want dan zit je in de " alternatieve route " , soms kan het ook problemen geven .
Geld , tijd , frustraties etc .

bisa dicek of makemyday .

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 14-07-2010 23:22 sabar2 wrote:

[quote removed]

Wie weet ben ik dan zo zorgbehoevend dat een bejaardenhuis in Holland een verademing is.

Nog de vraag of je in een verzorgingshuis terecht kan .

De regering wil de hoge kosten niet betalen (weet je hoeveel het kost per persoon/echtpaar /) , er is vergrijzing , te weinig goed opgeleide personeel.
Zelfs kneusjes ( en vaak niet eens Hollands spreken en komen vaak uit exotische landen ) werd nu "opgeleid " als bejaardenhelpsters/verzorgende.

De PGB wil men ook afschaffen.
Dus vergeet maar dat je zo maar een plaats kan bemachtigen in een verzorgingstehuizen.
Vaak werden al potentiele klanten van verzorgingshuizen bijna gelijk doorverwezen naar verpleegtehuizen.
Ze zijn zo goed als " wrakken" toen ze uiteindelijk een plaats krijgen in een verzorgingstehuis ( vroegerr bejaardentehuis).

Dit verhaal hoor ik van mijn nyonya , 33 jaar ervaring/ werkzaam in bejaardenzorg .

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Ja Om Sid de gouden tijd is er af.
Hoe zou dat nu komen denk je?.
Dus Om Sid kijk maar of er een plekje voor je vrij komt bij een van je kinderen.
Want pensioen is niet veel, en je hebt een klein achterstand van je AOW.....
Om Sid
Heeft vele gevallen te maken met niet alleen vergrijzing, maar meer met het aan werk stellen van Allochtonen die dat werk niet willen doen, ondanks dat ze geen hoige school opleidingen hebben, of hebben kunnen afmaken.
De jongeren kiezen tegenwoordig voor meer hogere studies, en of ict opleidingen.
Daar zit het probleem van geen personeel te verkrijgen in die tehuizen.
Je had het er over uit exotische landen, die kunnen dat werk toch niet aan al die 100 kilo wegen de bejaarden, je droomt wel een beetje te ver mijn beste, dromen zijn bedrog, als je wakker wordt....
Geld is het probleem niet....... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Confused Emoticon: Blush

Ouderen helpen ouderen

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

willbo
Gebruiker
spacer line

Hallo.

Ik woon en werk in Jakarta. ER zijn wel degelijkmogelijkheden om een verblijfs veguning Kitas te krijgen. Waneer je geÔnteresseerd bent stuur me eenmailtje en ik zal e.e.a. uitleggen.

Groet Will Boll willboll#gmail.com

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 18-07-2010 07:52 willbo wrote: stuur me eenmailtje en ik zal e.e.a. uitleggen.

En kan dat niet op dit forum worden uitgelegd, Will? Ik ben namelijk ook bijzonder geÔnteresseerd.

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 15-07-2010 12:53 zieleffe wrote:

Dus Om Sid kijk maar of er een plekje voor je vrij komt bij een van je kinderen.
Want pensioen is niet veel, en je hebt een klein achterstand van je AOW.....

Das kloft .
Tzt zal ik 10% AOW gat hebben.
Gelukkig ben ik niet afhankelijk van mijn toekomstige echtpaar AOW + klein bedrijfspensioen.
Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,353,366 pageviews Een website van indahnesia.com