Trein Malang -> Jogyakarta

Subforum Java 
72 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
pabloeskimo
Gebruiker
spacer line

Weet er iemand hier of dat mogelijk is? Ik weet dat er een trein van Jakarta naar Malang gaat, maar ik zou graag willen weten wat de uren in de andere richting zijn als die trein al in de andere richting rijd.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Dat kan zeker;
Gajayana vertrek om 16:30, aankomst 23:40
Malabar vertrek om 15:30, aankomst 23:52

De Gajayana is sneller dus, en is bovendien een nieuwe trein met goede stoelen, goede bediening, bier en stopcontacten voor als je wil laptoppen of zo.

Prijs hangt af van de dag waarop je vertrekt, maar kan ik (tot 30 dagen vooruit) voor je opzoeken als dat gewenst is.

Ho Lee Fuk

pabloeskimo
Gebruiker
spacer line

Oh perfect. Er zitten hier een paar prachtige mensen op het forum met niets dan nuttige info. Wij zijn hier al een paar keer flink gerustgesteld geweest.
De trip waar we treinreis voor nodig hebben zal na Surabaya -> Malang -> Bromo -> Malang zijn we willen dan op de 13de augustus de trein van Malang naar Yogjakarta nemen indien nodig.
Weet jij misschien ook of die trein vanuit pasuruan vertrekt of komt hij niet in die omgeving?

nogmaals bedankt hť.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,548,508 pageviews Een website van indahnesia.com