|
|
|
|
|
Het wordt tijd dat ik weer eens terug naar Bail ga, ben de laatste tijd meer op Java.
Als ik bij mijn vrouw ben mag ik niet weg.
Candidasa ligt inderdaad in het oosten maar dan aan de zuidelijke kant
Heel rustig stadje ook in Idul Fitr tijd.
Mijn laatste stay daar was in 2005 dus ik weet niet of er veel veranderd is maar ik vermoedt van niet.
In Tirtagangga ben ik toen ook geweest bij het waterpaleis vanuit Candidasa
kun je naar diverse plekjes die de moeite waard zijn oa Klungklung daar kun je ook pinnen als de atm in Candi Dasa weer eens niet werkt
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
|
In klungkung zijn meerder ATM's, maar de BCA kon ik ook niet meer vinden. In Amlapura is de ATM wel eens leeg, ik weet overigens niet of er bij het BNI kantoor in Amlapura ook nog een ATM is.
|
|
|
|
ja daar is er ook een , heb ik ontdekt, maar klungkung echt niet, of op een andere plek
in amlapura ziin er 2, 1 bij hardy,s, en 1 in de winkelstraat, iets teruggezet, vroeger waren er 2, in klungkung kan ik ze niet meer vinden, en daar waren er ook meerdere ATMS, misschien op een andere plek na die overval van een paar jaar geleden?
?
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
Dus er is toch nog niks veranderd op Bali je moet nog steeds zoeken naar (werkende) ATM's
Bij die in Ubud waar ik was stonden meer bewakers als mensen die konden pinnen,
maar ja wil je toeristisch Ubud draaiende houden dan moet er natuurlijk wel geld gepind kunnen worden, zo slim zijn ze dan ook wel weer in Ubud
Dat was in Lovina anders daar was niks (werkends) te vinden.
Wel een leuk kaartje erop DEFUCKT
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
|
aha...
dat betekent voor onze trip bali dat we flinke stapels rupiahs mee moeten nemen aangezien werkende ATM's schaars zijn...?
|
|
|
|
|
Op de hoofdstraat in Candi Dasa zijn er ook money changers die dollars en euro's aanvaarden.
|
|
|
|
On 12-07-2010 17:02 Pascal.F wrote: Op de hoofdstraat in Candi Dasa zijn er ook money changers die dollars en euro's aanvaarden.
|
Dat klopt niet alleen in Candi Dasa maar gelukkig is Bali niet zo ontzettend groot en met
2 juta in je portemonnee kom je heel ver in een week als je het niet te gek maakt.
Als je de hotelrekening moet betalen gewoon ff 1-2 dagen vooraf desnoods ff naar een werkende atm op zoek gaan en met een creditcard kun je op veel plekken ook de hotelrekening betalen, het vraagt ff wat voorbereiding maar je komt echt niet zonder
rupiahs te zitten in Bali want iedereen helpt je een werkende ATM te vinden als er betaald moet worden
|
|
Selamat dari Solo
|
|
|
|
Low budget en toch goed, voor minder dan 25 euro per dag zit je in mooie accomodaties, vaak nog met zwembad, kijk maar eens hier, ik logeer hier vaak.
Hou je van meer avontuur, ver van het toerisme, kijk dan maar eens hier
Hans
|
|
|
|
|
25 euro per dag? Daar verwacht ik minimaal een zwembad voor inderdaad, al helemaal op Bali. Ook werkende airco, werkend goed warm water en ontbijt verwacht ik hier bij inbegrepen.
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|