|
|
|
|
|
En voor de zekerheid plaats ik dit bericht ook direct even op het forum.
|
|
|
|
|
|
Gefeliciteerd met de uitbreiding!
|
|
|
|
|
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
gefeliciteerd,compliment op het juiste moment
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
Neem je niet te veel hooi op je vork? Ticketboetiek - twee verdiepingen inrichten, computernetwerk aanleggen, lieve jongedames aannemen - én de server verhuizen? Straks word je nog moe. Van die jongedames bedoel ik.
|
|
|
|
he Guna 2, druifjes zuur? van die jongedames bedoel ik
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
Zo, we zullen eens kijken wat we ervan kunnen maken. Als we wegvallen, dan is de verhuizing begonnen.
|
|
|
|
|
|
Het werkt naar behoren ! (Tot nu toe)
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
Nog wel, zal niet lang meer duren, we moeten toch eens verhuizen namelijk.  Maar als we na het wegvallen terug zijn, dan is het vrijwel zeker goed gegaan.
|
|
|
|
|
|
Zo te zien doet tie het weer.
|
|
|
|
|
|
Ja, daar lijkt het ook op inderdaad. Dat was een snelle  Ik heb een biertje verdiend.
|
|
|
|
|
|
Je hebt er wel 10 verdiend met overgang als deze, hihi !
|
|
|
|
|
|
is dit voldoende
Dit werkt goed
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
Een Grafenwalder Hefe Weissbier. Doe maar een vaatje deze kant op. Is errug lekker
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
selamat heren, ik heb er in ieder geval geen hinder van ondervonden! integendeel heb er niets van gemerkt. Chapeau
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
Selamat ...somoga sukses selalu....kalo ada rejeki ,,jangan lupa bagi yeeeee....
|
|
|
|
|
ik heb helemaal niet gemerkt dat er verhuisd werd. selamat juga ya
|
|
|
|
Nou, dat is mooi meegenomen allemaal.  We draaien en volgens mij is het afstellen ook wel vrijwel afgerond.
|
|
|
|
|
|
Jeroen, proficiat met de geslaagde verhuizing. Ps. wanneer is het openingsfeest?
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|