Huurauto Sumatra

Subforum Sumatra 
38 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Sumatra > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
CornelisJ
Gebruiker
spacer line

In september gaan we voor 4 weken naar Sumatra. Nu willen we dit doen met een huurauto zonder chauffeur. Weet iemand adressen van verhuurbedrijven in Medan. aangezien we daar landen. Alvaste bedankt.
Cornelis

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Cornelis,

Buiten Bali hoor ik maar weinig dat mensen zelf willen gaan rijden. Ik geen geen verhuurbedrijven in Medan maar ze zullen er vast wel zijn.
Toch dat raad ik je ten zeerste af om zelf te gaan rijden. Allereerst om de voor ons zeer ongewone drukte en interpretaties van veilig en volgens de regels rijden, ten tweede de toestand van de wegen die overall zeer middelmatig is. Bovendien wat als er brokken gemaakt worden?
Je bent beter af met een chauffeur voor wie het dagelijkse kost is om over de Sumatraanse wegen te rijden en jijzelf kunt je meer richten op wat er om je heen te zien is. Veiliger en ook aangenamer.

gr
Anne Mieke

avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Wij hebben goede ervaringen met Yoga Rental Cars in Medan.

Zij verhuren (onder meer) Kijang (zowel de nieuwe Innova als het oudere model Kapsul) met en zonder chauffeurs. Meer info is te vinden op www.yogarentalcars.com

Bij huur voor een week of langer moet je zeker gaan onderhandelen over de prijs per dag of per week.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,703,590 pageviews Een website van indahnesia.com