Extra kosten voor surfboard bij Lion Air???

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
89 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Noa_d
Gebruiker
spacer line

Weet iemand of je iets extra's moet betalen voor een surfboard bij Lion Air? En zo ja, wat de kosten dan zijn.
We willen van Denpasar naar Jakarta vliegen.

Bijvoorbaat dank,

CarolaH
Gebruiker
User icon of CarolaH
spacer line

Eigenlijk moet je altijd extra betalen voor een surfboard bij elke maatschappij, maar ik denk dat het niet erg duur gaat zijn, vooral niet, omdat het een vaak gevlogen route is. Denk rond de 200 a 300 duizend rupiah?! Maar je kunt ook even een mail sturen naar Customer service. www2.lionair.co.id/contact.aspx

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Lion Air rekent alleen overgewicht voor het meenemen van een surfboard volgens de klantenservice. Ik weet niet hoeveel zo'n ding weegt, maar je mag in economy 20 kg gratis meenemen en in business is dat 30kg.

Ho Lee Fuk

Noa_d
Gebruiker
spacer line

Dank jullie wel voor de informatie.
Ben van plan om via bovengenoemde website te boeken, alleen na het lezen van verschillende berichten vraag ik me af of Lion Air net zo betrouwbaar is al Garuda.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Elke maatschappij is meer betrouwbaar dan Garuda dat wordt gemanaged door een corrupte boevenbende. Ik persoonlijk heb het afgelopen decennium al meer met Lion Air gevlogen dan met Garuda - voor het geld hoef ik het niet te laten want het wordt toch voor mij betaald - waarbij de service voor frequent-flyers een stuk professioneler is dan bij Garuda.
Tevens heb je bij Garuda vaak cancelling van vluchten (het kan die ambtenaren toch niets schelen of het ding vliegt of niet) i.t.t. Lion Air (als particuliere my moet er tenslotte winst worden gemaakt). Wel is Garuda vaker op tijd (dat weer een gevolg is van de maffiapraktijken van deze nationale carrier die wordt gesteund door de overheid) maar dat is dan ook het enige voordeel.

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

oh, en als je denkt vanuit Nederland on-line een vlucht te kunnen boeken bij Lion Air; helaas lukt dat niet. Google maar eens.
Garuda en Air Asia lukt wel. Just FYI

matur suksama

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 22-06-2010 16:03 becik becik wrote: helaas lukt dat niet.

Welles.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Same did I, never had a problem. Omgekeerd met Garuda wel, al een paar keer niet kunnen booken. Dus......ieders ervaring blijkt anders.

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Lion Air , Batavia, suggereerde dat AirAsia vliegen naar Europa

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,400,234 pageviews Een website van indahnesia.com