huis huren op bali

Subforum Gezocht & Aangeboden 
72 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Zoals al vaker hier geschreven: De eerste dagen verblijven in een hotel naar je keuze / budget, een motor huren, rondrijden en uitkijken naar huizen te huur in buurten die je iets lijken.

If you have nothing to loose, you can risk everything

wielie
Gebruiker
spacer line

hallo mensen ik ben wielie uit roermond gescheiden en zou graag in dit land willen gaan wonen en zoek daarom een gewoon huisje met bad slaapkamer en keuken geen poespas wel schoon door vaste lasten in nederland heb ik wettelijk ongeveer 600 euro per maand over waarvan ikdus moet huren verzekeren vervoeren eten ,is dit mogelijk dan hoor ik dit heel graag ,alvast bedankt voor de eventuele reacties mvg wielie withoot uit roermond NEDERLAND

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,912,988 pageviews Een website van indahnesia.com