Waar vinden wij neutrale informatie over villa's

Subforum Bali, het godeneiland 
84 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Je hebt vele sites over villa's in Bali (van Nederlanders), maar bestaat er zoiets als een site waar we neutrale informatie kunnen terugvinden over de villa's zoals de klantentevredenheid, de vriendelijkheid van het personeel, is de villa werkelijk zoals ze beschreven staat op de site, eventuele problemen...

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Hoi,
Misschien heb je hier iets aan:
http://www.zoover.nl/indonesie
Je kunt verder kijken door het juiste type accomodatie en locatie te selecteren, bijvoorbeeld http://www.zoover.nl/villas/bali/indonesie

succes enzo

Begin de details te vergeten

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Okee, dat ziet er goed uit, dank daarvoor

boss basar
Gebruiker
User icon of boss basar
spacer line

Maar neem het met een korreltje zout. de hotel en villa eigenaren plaatsen hier ook hun eigen beoordelingen. Als de cijfers tegen het cijfer 10 liggen en er geen negatieve reacties zijn dan is het meestal doorgestoken kaart. Zoover leeft niet van liefdadigheid.

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Dat dacht ik al, dus geen neutrale informatie. Ja alles is zo mooi neergeschreven, tot je er werkelijk komt...

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Ben benieuwd hoe je dan een site met neutrale informatie definieert.
Wie zou die moeten beheren? Wie mag erop schrijven?

Begin de details te vergeten

mvisscher
Gebruiker
spacer line

probeer het ook eens op tripadvisor, hier vind je ook negatieve reacties en kun je een redelijk oordeel vellen op basis van de plussen en minnen.

cabrio
Gebruiker
spacer line

www.tripadvisor.com is mijn grootste hulp bij het zoeken van een hotel/accomedatie.
wanneer ik in AziŽ boek, dan kijk ik ook vaak even op www.asiarooms.com, al moet ik zeggen dat deze site een jaar geleden heel wat beter en betrouwbaarder was.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,949,036 pageviews Een website van indahnesia.com