Indonesia here I come

Subforum Andere praat 
37 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
tenggara
Gebruiker
spacer line

Na een paar minuut lezen hier op dit forum,vraag ik me af,wat mensen,die in Indonesia ,tijdelijk,of permanent,of als toerist, daar zijn ,wat ze dan als hollander nou zo aantrekt om dat te doen ?Er wordt hier een partij gekankerd op veel dingen in Indonesie ,dat ik me dat serieus afvraag,.Gaat het dan toch alleen maar om de poen ,of is pa met een indische vrouw,of andere vage reden.Niet vertellen als je het niet wil hoor hahahahah
Stel je voor dat ik het verder vertel hahahahaha

tenggara
Gebruiker
spacer line

Vergeet nog Emoticon: Angry ls je in nederland woont en je hebt geen nederlandse achternaam,of je ziet er niet nederlands uit,dan vragen ze toch ook,en terecht,of je wil aanpassen ?

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Je hebt je conclusie wel erg snel getrokken.
Op dit forum worden ongelofelijk veel tips gegeven over van alles en nog wat, over hotels, routes, gebruiken, geloofsovertuiging, beduveld worden, de hitte, onbetrouwbaarheid van taxichauffeurs en sommige hoteleigenaren, lastige verkopers etc.
En inderdaad, bij de mensen die hier blijven wonen, blijven terugkomen, zal vermoedelijk het positieve overheersender zijn dan de negatieve dingen die jij hier in een paar minuten leest. Maar ik begrijp dat jij er binnekort aankomt. Wat zijn jouw motieven om Indonesie te bezoeken?

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 10-06-2010 19:19 schreef tenggara:
Na een paar minuut lezen hier op dit forum,vraag ik me af,wat mensen,die in Indonesia ,tijdelijk,of permanent,of als toerist, daar zijn ,wat ze dan als hollander nou zo aantrekt om dat te doen ?Er wordt hier een partij gekankerd op veel dingen in Indonesie ,dat ik me dat serieus afvraag,.Gaat het dan toch alleen maar om de poen ,of is pa met een indische vrouw,of andere vage reden.Niet vertellen als je het niet wil hoor hahahahah
Stel je voor dat ik het verder vertel hahahahaha

Vertel maar eens iets over jezelf. Wat brengt jou op dit forum?

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 10-06-2010 20:45 bambang wrote:

[quote removed]

Vertel maar eens iets over jezelf. Wat brengt jou op dit forum?
Nou, het is een kloon van een gebande gebruiker (barang, ninggah, je kent ze wel), en kennelijk kan mevrouw met de lange tenen niet wachten tot haar ban (of die van haar man) weer voorbij is over een week. Jammer, want nu komt er weer een weekje bij.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Het is dus meer 'Indahnesia here I go' dan 'Indonesia here I come'... whehe... ik vond hem wel grappig zo in de ochtend.

Peter191064
Gebruiker
User icon of Peter191064
spacer line

Net zo vroeg als dat ik`m lees nu.
Leuke woordspeling, Jerun

;-), www.peter191064.mijnalbums.nl

paulana
Gebruiker
spacer line

he she had a dream....dreams ....not always come out Emoticon: Party!

Om Swastiastu

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

On 11-06-2010 02:15 Jeroen wrote:
Het is dus meer 'Indahnesia here I go' dan 'Indonesia here I come'... whehe... ik vond hem wel grappig zo in de ochtend.

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

matur suksama

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,703,525 pageviews Een website van indahnesia.com