Eiland hoppen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Sanuk
Gebruiker
spacer line

Is het een beetje betaalbaar om te eilandhoppen op de Togean's?
Bijv. van Kadidiri naar Malenge,. kun je gemakkelijk een bootje huren?is dit ook mogelijk Vanaf de wat meer afgelegen eilandjes (Malenge) een bootje huren?
in mijn LP staat dat dit lastig kan zijn. Maar mijn LP is ondertussen al wat verouderd. Mogelijk is er ondertussen al iets veranderd?

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Een duik-vriend van ons die ca. 2 jaar geleden de Togeans aandeed, heeft (indertijd) de grootste moeite gehad om betaalbaar transport van eiland naar eiland te vinden. Zodra een toerist / hij zich meldde met een vraag voor transport, werden er absurd hoge en niet-onderhandelbare bedragen gevraagd. Op de kleinere eilanden binnen de Togean-groep is er het bijkomende probleem dat men er slechts het lokale dialect en Bahasa Indonesia spreekt. Engels spreekt men er niet of nauwelijks.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Sanuk
Gebruiker
spacer line

Hhmm dat dacht ik al, als er weinig boten zijn kun je veel vragen.. Ging jou duik-vriend in het hoogseizoen? Ik wacht nog even wat verdere reacties af. Anders ga ik eerst naar de wat bekendere eilanden toe en probeer ik vanaf daar iets te regelen.

Bedankt voor je reactie Amed!

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

"Duikvriend" was daar eind Mei / begin Juni om zo wel in het goede seizoen qua weer en voor het duiken te zijn, maar weg te zijn voor de "grote" drukte van eind Juni tot begin September en er te weinig accommodatie beschikbaar is voor de toeristen.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,202 pageviews Een website van indahnesia.com