Ik weet natuurlijk niets van visums af .
Daar zijn jullie wel dekundigen in, na jaren ervaringen opgedaan te hebben.
Een keer meegemaakt, mijn paspoort was geen 6 maanden meer geldig.
Dat was nog dat je geen visum van te voren hoefde aan te vragen.
Koste mij een 200 gld om die ambtenaar om te kopen.
Want ze zeiden dood leuk je mag er niet in, en je moet weer terug .
ALs het mij nu zou overkomen, dan heb ik wel een middel, een beltje naar de ambasade te plegen, om mij te helpen aan de juiste paspoort geldigheid tenslotten je bent wel verantwoordelijk, maar ze hadden bij het land uit gaan er ook naar moeten kijken.
Goed een andere toon over de visum is waar jullie zeidelinks over hebben
computers.
Computers zijn wel een verschrikkelijke uitvinding, maar nu ze er eenmaal zijn, ja dan ga je er mee werken, en dan kom je tot de ontdekking dat je over de programma's in die computer geen flikker over te zeggen heeft.
Software, en alles wat je er in stopt, wordt tegenwoordig gecontroleerd door die piefzakken van ITCers, die zich duuur hebben verhuurd, om mensen hun controle over de cumputers af te nemen.
Micrsoft beslist, vooral programma's wat je downlaode, en wat je binnen haalt via upsdate.
Ik kan nu ook geen office word programma meer binnen halen, of Office Microsoft heeft mij geblokkeerd.
terwijl ik zo al verschillenden licenties Product Key num, met die 4+- cijfers/ letters, in mijn bezit heeft en er voor betaald heb.
Ik had office word 2003, heb een proef periode van 60dgn office 2007 genomen, maar kon niet goed met die programma overweg, te veel dingetjes noem ik het maar, die je niet gebruikt.
Nu wil ik weer terug naar 2003 , nou vergeet het maar alles blokkeerd mocrosoft om dat weer terug te krijgen.
Nou ik heb ze gebeld naar schiphol,Amsterdam, en hen hier over geklaagt, en gezegd dat ze waardeloos zijn.
Ik raad ook iedereen aan, geen programma's te downloaden via Internet maar CD te kopen, dan blijf jhe gedeeltelijk baas over je computer zelf.........
Dus heb nu geen mogelijkheid correcties toe te passen.