hotel The Harmony Seminyak

Subforum Hotels in Indonesië 
86 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
rijstetertje
Gebruiker
spacer line

Hallo,
Kent iemand hotel The Harmony in Seminyak? Ik lees er niet veel goeds over in de meeste vakantiebeoordelingen. Het ziet er nochtans goed uit en er is nog plaats. We zijn namelijk voor onze laatste dagen in bali nog op zoek naar een hotel. Ik dacht op de bonnefooi te gaan maar dat blijkt mooi niet te kunnen. Sarinande zit vol. Putu Bali zit vol...Puri Bambu in Jimbaran kunnen we nog terecht maar lijkt in een vuil steegje te liggen waar je je in het donker kunt verongelukken. Verder zijn de beoordelingen daar niet zo slecht, dus zal het dat wel worden als we niks ander vinden. Het moet ook nog een beetje betaalbaar blijven want voor 1OOUSD en meer kun je overal terecht. Puri Bambu is 55USD wat meer in ons ding ligt. Jimbaran of Seminyak maakt niet veel uit. Het is allebei dicht bij Kuta dat we alleen maar 's avonds es willen bezoeken voor de winkeltjes, overdag primeert enkel het strand.
Hopelijk weet iemand hier iets over.
Dank.

barang
Gebruiker
spacer line

hallo rijsteten,

weet niks van hotels in bali vrij of niet vrij,maar heb voor de lol jouw posting doorgestuurd naar kennissen en kreeg net mail retour : ,puri cendana/dhyana pura beach/sinar bali,/coconut is plaats in juli / succes .
barang

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

Ik weet niet wanneer je vertrekt, maar dat de hotels vol zitten is hooguit het geval in t hoogseizoen (juli/aug), rond idul fitri en rond kerst.
Enne, Jimbaran ligt toch echt wel even wat verder van Kuta dan Seminyak. Check google earth/map maar even.

matur suksama

NomeNescio
Gebruiker
spacer line

The Harmony is een modern vormgegeven hotel. De kamers zijn gesitueerd rondom het zwembad. Het is nieuw, schoon en netjes. Kamers zijn licht, hoog en de bedden zijn voortreffelijk. Minibarretje, goede tv en de sanitaire voorzieningen zijn normaal goed. Het ontbijt is eenvoudig, maar zeker te waarderen met een voldoende. Je moet het treffen met de overige gasten, want je zit wel direct bij elkaar op de lip. De opzet van het complexje is wat petiterig: teveel willen op te krappe hoeveelheid vierkante meters, waardoor ik af en toe het gevoel had van onvrijheid; mensen in mijn territorium. Maar dat is mijn gevoel dat door de opzet wordt bewerkstelligd, opgeroepen. De eerste nacht dat wij er waren, had het hotel ook een paar notoire stappers te gast die middenin de nacht voor nogal wat geluidsoverlast zorgden. De security greep niet in; ik wel. De staf is Balinees vriendelijk en behulpzaam. De ligging van hotel The Harmony is strategisch: bij restaurant Bennies de straat in, na 50 m. aan je rechterhand. Het ligt op 7 min lopen van het strand, bij restaurant Gado Gado. Voor max 3 dagen een redelijk alternatief om te verblijven. Subjectief verhaal. Ik zit er dubbel in. Ik kan niet iets negatiefs benoemen, maar ik zou niet snel mensen aanbevelen naar dit hotelletje te gaan voor langere duur..... als u begrijpt wat ik bedoel.

bali-style
Gebruiker
User icon of bali-style
spacer line

Nou ik weet zeker dat er nog plek voldoende is op Bali ook tijdens het hoogseizoen
ga maar eens een kijkje nemen bij het onderstaand hotel dan heb je een zee van een ruimte een geweldig zwembad en je hebt gegarandeerd van niemand !!!!! last en ze spreken nog nederlands ook
superschoon erg vriendelijk en niet duur

The Graha Cakra Bali
Jl. By Pass Ngurah Rai No. 28
Denpasar - 80237, BALI
Indonesia www.thecakrahotels.com

en zeg achteraf niet dat ik geen gelijk had hahahahhahahahaa

De goedkoopste met transport naar nederland, kijk op onze site

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 30-05-2010 14:09 barang wrote:
hallo rijsteten,

weet niks van hotels in bali vrij of niet vrij,maar heb voor de lol jouw posting doorgestuurd naar kennissen en kreeg net mail retour : ,puri cendana/dhyana pura beach/sinar bali,/coconut is plaats in juli / succes .
barang
Sinar Bali perfect: Rp. 350.000 voor de gewone kamers en 450.000 voor de bungalows. Net nog 2 weken geleden gebivakkeerd voor een paar dagen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,934,880 pageviews Een website van indahnesia.com