|
|
|
|
|
Guna, ik begrijp je steeds beter geloof ik, (Rutte jonge of niet te geloven zo lekker oude)
Black Label rp. 10.000,- wil je niet, dan toch liever Arak met of zonder methanol, maakt niet uit als je geen single malt kunt krijgen. water met rum of bacardi-cola, wodka etc. etc. heel duidelijk allemaal echt, en een heineken is dat wat of een fles mix van het een of ander en hoe heet dat Franse spul ook al weer? smaakt naar anijs. ik ben niet zo op de hoogte meer, maar berenburger smaakte ook goed even wennen maar dat is met alles. smaakpapillen oh ja : zoute haring met
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
On 10-06-2010 16:37 paulana wrote: ... en hoe heet dat Franse spul ook al weer? smaakt naar anijs.
|
Pernod, Pastis, Ricard. En met Berenburg is niets mis. Met Schelvispekel ook niet.
|
|
|
|
|
hik proost
|
|
|
|
On 10-06-2010 15:12 guna2 wrote: [quote removed]
Al kost de JW Black Label Rp 10.000 dan koop ik dat gif nog niet. Als ik geen single malt kan krijgen, drink ik wel arak.
Click to see original image
JW is voor het volk en die lieden die hun smaakpapillen met teer hebben ingesmeerd.
|
Prima, dan drink ik wel JW. Bovendien gaat het door de cola heen, en dat doe je met een single malt niet direct lijkt me.
|
|
|
|
|
|
|
On 11-06-2010 02:26 Yerun wrote: Bovendien gaat het door de cola heen
|
Drankmisbruik!
|
|
|
|
|
On 11-06-2010 02:26 Yerun wrote: Bovendien gaat het door de cola heen
|
Word nou eindelijk eens een vent! Whisky-cola! Straks ga je nog zeggen dat je zoete witte wijn drinkt, of Bailey's of Southern Comfort. Zoete troep!
|
|
|
|
wat is er mis met whisky-cola? of bailey's, op zijn tijd best lekker.
zeg Guna, heb jij al genoeg aan die plaatjes, waar haal je ze vandaan, of verzamel je de lege flessen. en what the F is schelvispekel
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
staat de Bokma al koud
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
On 11-06-2010 12:54 paulana wrote: wat is er mis met whisky-cola? of bailey's, op zijn tijd best lekker.
zeg Guna, heb jij al genoeg aan die plaatjes, waar haal je ze vandaan, of verzamel je de lege flessen. en what the F is schelvispekel
|
Schelvispekel: zie de Wiki. Vroeger een geliefd drankje bij het botenvolk, net als Berenburg.
|
[heb jij al genoeg aan die plaatjes, waar haal je ze vandaan
|
Gewoon van het Internet geplukt. Vooruit, nog eentje dan:
|
|
|
|
|
hartstikke leuk die illustraties, blijf plukken, de een asperges de ander aardbeien, en Guna plaatjes, ik pluk de dag........, wat zou Yerun plukken?
|
|
Om Swastiastu
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|