|
|
|
|
|
|
Is er al iemand geweest? Was het de moeite?
Vreemd dat ik er hier op dit forum nog niets over kon vinden, is er geen belangstelling?
|
|
|
|
Hoi Arthur
Wij zijn er gisteren geweest, het was weer erg gezellig en voor ons altijd weer een piepklein voorproefje voor de vakantie. Al die lekkere geuren.
En vergeet natuurlijk het eten niet hè
|
|
|
|
Bedankt voor je reactie Elly, we gaan maandag daar kijken, ook als voorproefje voor komende donderdag voor de reis.
Is er elke dag levende muziek of alleen in het weekend / s'avonds?
|
|
|
|
|
Hoi Arthur
Er is elke dag live muziek, praktisch de hele dag door. Ook zijn er kleine theatertjes waar je voorstellingen bij kunt wonen en kookdemonstraties, als ik eerlijk ben vond ik daar niet veel aan, aan de kookdemonastratie bedoel ik.
Maar het sfeertje op de pasar zelf is gezellig, heel veel plezier maandag.
|
|
|
|
Als je de oudjes weer uit de oude doos moet gaan halen
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
We zijn vrijdag geweest: lekker rustig, konden overal bij en er was volop plaats. Bij aankomst konden we gelijk naar binnen: geen rijen. Dit was de eerste keer dat wij mee maken dat het zo rustig is. Hebben heel lekker gegeten bij Warung Gina.
Wat de oudjes betreft: het is heel knap als je op hun leeftijd nog zo kan dansen, maar voor mij had deze voorstelling niet gehoeven.
|
|
|
|
|
We waren donderdag geweest en ook mij viel het op dat het bijzonder rustig was. Ook bij aankomst geen lange rijen en we konden zo naar binnen Pamela. Leek net of er minder stands staan ten opzichte dan voorgaande jaren. Ook bij de eetwijk konden we op ons gemak kiezen waar we wilden eten. Geen overvolle tafels en veel mensen. Voor de eerste keer dat ik dit meemaak.
|
|
|
|
|
de eerste 2 dagen waren inderdaad heel erg rustig hoor ik van iedereen. Zaterdag heb ik gewerkt en was het wel druk.....maar of de verkoop net zo goed gaat als andere jaren is nog even afwachten....
|
|
|
|
|
Kom morgen kijken kijken niks kopen , ben benieuwd .
Waar zit je ?
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
|
nee, zelf zit ik er niet. Ik werkte bij oooom Piet, in het Indonesie Paviljoen. Maar morgen dus niet...woensdag loop ik als gast over de pasar!
|
|
|
|
|
JA! Arthur! Vreemd dat er hier op dit Forum nog niets over TTF te vinden is!!!---???
Ben er geweest en het was toch wel druk en het was zeker de moeite waard!
JA! omsid - kijken-kijkenn niets....kopen! Alles is wel duur! Mahal Bangat!
|
|
INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA
|
|
|
|
|
In verhouding tot afgelopen jaren was het zondag erg rustig, zelfs rond 6uur nog volop plaats in de eet-tenten.
Was weer een heerlijk dagje snuiven/proeven en kijken.
En de prijzen, wel wat hoger in het algemeen. Maar overal gaat alles omhoog, dus hier ook
|
|
;-), www.peter191064.mijnalbums.nl
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|