Klaimantan en Sulawesi?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Sanuk
Gebruiker
spacer line

Ligt het aan mij of hebben kalimantan (Borneo) en Sulawesie geen eigen sub forum hier? zo nee, waarom niet? zo ja, :waar? Emoticon: Confused

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Aan de linkerkant van de pagina onder HOME op forum klikken, dan zie je het subforum Sulawesi staan. suc6

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Waarom niet? Nog te weinig topics over geweest om een eigen subforum te krijgen.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Yoke, volgens mij zet je Sanuk nu op het verkeerde been. Als ik bij subforums kijk, zie ik alleen Java, Bali, Sumatera en Nus Tenggara. Sulawesi staat daar niet bij. Maar Sanuk, er wordt wel gereageerd als je een vraag over deze eilanden hebt.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Yoke, volgens mij zet je Sanuk nu op het verkeerde been. Als ik bij subforums kijk, zie ik alleen Java, Bali, Sumatera en Nus Tenggara. Sulawesi staat daar niet bij.

aan de linkerkant van de pagina onder HOME staat forum, aanklikken en dan zie ik toch echt dit staan.
Sulawesi
Directly aimed at the island of Sulawesi, the island with the strange shape
geknipt en geplakt.

english subforum, dat wel!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Sanuk
Gebruiker
spacer line

Op 16-05-2010 06:32 schreef Jeroen:
Waarom niet? Nog te weinig topics over geweest om een eigen subforum te krijgen.

Jammer! Ik ga er binnenkort heen, misschien stel ik wel zo veel vragen dat er een NL sub forum geopend kan worden Emoticon: Wink Ik zal in iedergeval een berichtje achter laten hoe het was in Kalimantan en Sulawesi.

Sanuk
Gebruiker
spacer line

Op 16-05-2010 07:50 schreef elsbeth:
Yoke, volgens mij zet je Sanuk nu op het verkeerde been. Als ik bij subforums kijk, zie ik alleen Java, Bali, Sumatera en Nus Tenggara. Sulawesi staat daar niet bij. Maar Sanuk, er wordt wel gereageerd als je een vraag over deze eilanden hebt.

Oke dan zet ik mijn vragen wel gewoon in algemeen indonesie, de engelse versie vind ik toch minder prettig.

Sanuk
Gebruiker
spacer line

Op 16-05-2010 11:20 schreef 4yoke4:

[quote verwijderd]

aan de linkerkant van de pagina onder HOME staat forum, aanklikken en dan zie ik toch echt dit staan.
Sulawesi
Directly aimed at the island of Sulawesi, the island with the strange shape
geknipt en geplakt.

english subforum, dat wel!

Ik was vergeten te schrijven dat ik het nederlandse forum zocht. Maar toch bedankt!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,389,656 pageviews Een website van indahnesia.com