We zijn weer terug in Nederland

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
89 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
beesie37
Gebruiker
spacer line

hoi allemaal,

we zijn gisteren weer geland in amsterdam helaas.
Drie weken Indonesie hebben ons echt helemaal verslaafd gemaakt.
vooral Bali was super. Java (de grote steden die we gezien hebben) vonden we eerlijk gezegd niet zo leuk... Maar Bali pffff ik kan er uren over vertellen.

Wat we allemaal mee gemaakt hebben, wat we beleefd hebben. Het is gewoon onbeschrijvelijk. Me hoofd tolt en ik moet me hoofd eerst maar eens weer op rust laten komen en alles wat we beleefd hebben een plekje geven....

Ik wil iedereen maar Anne mieke in het bijzonder bedanken voor de tips die we hebben gekregen. We hebben er erg veel aan gehad.

En anne mieke jij nog van harte met je huwelijk die inmiddels heeft plaats gevonden.
Ik was me telefoon vergeten met jou nummer erin dus kon je niet bereiken. maar heb op je trouwdag wel de hele dag aan je gedacht. we spreken elkaar vlug weer als je terug bent in Nederland....

Ik hoop dat we vlug weer terug kunnen naar Bali........ Ik mis het.............

groeten van Angelique

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Welkom terug, altijd goed om te horen dat mensen een fijne vakantie hebben gehad.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Welkom back dan maar weer...zeker snel gegaan die drie weken?

hati hati, pelan pelan

beesie37
Gebruiker
spacer line

Ja inderdaad 3 weken zijn voorbij gevlogen, en dan ben je opeens weer terug in nederland. en gaat alles weer gewoon verder waar het 3 weken gebleven was.

de was machine draait weer. strijkijzer maakt weer overuren kortom back to earth....

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

[quote] On 15-05-2010 21:28 beesie37 wrote:

Ik wil iedereen maar Anne mieke in het bijzonder bedanken voor de tips die we hebben gekregen. We hebben er erg veel aan gehad.

En anne mieke jij nog van harte met je huwelijk die inmiddels heeft plaats gevonden.
Ik was me telefoon vergeten met jou nummer erin dus kon je niet bereiken. maar heb op je trouwdag wel de hele dag aan je gedacht. we spreken elkaar vlug weer als je terug bent in Nederland....

Ik hoop dat we vlug weer terug kunnen naar Bali........ Ik mis het.............
/quote]
Thankx. Blij dat hier iemand nog een leuke vakantie heeft gehad Emoticon: Smile Die van ons is, laten we zeggen, een beetje verstoord.....(maar misschien heb je al eea gelezen)
Yep spreken elkaar snel weer.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

beesie37
Gebruiker
spacer line

heb inderdaad wel iets gelezen maar dringt allemaal niet zo goed te me door.
Hoor het verhaal wel als je terug bent.
hier is het ook niet allemaal rosegeur en manenschijn geweest helaas..... maar je hoort het nog wel

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,736,532 pageviews Een website van indahnesia.com