Onvergetelijke dansvoorstelling, waar moet ik naar toe?

Subforum Bali, het godeneiland 
35 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Waiting Moon
Gebruiker
spacer line

Ik zou graag naar een mooie Balinese dansvoorstelling willen, in een schitterende tempel of zo. Waar moet ik naar toe?
Groetjes,
WM

peterr
Gebruiker
spacer line

Ja, dat zou ik ook graag willen weten. Ik ga 2 juni naar Bali.
Kom op mensen.

groet

P

dutchbird
Gebruiker
spacer line

NGS stock photos

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Hee, geweldig bedankt voor deze link!
Toevallig ben ik in Bali van 13 t/m 26 juni met 3 gasten! Een programma maken is ineens een stuk makkelijker.
Emoticon: Smile

Waiting Moon
Gebruiker
spacer line

Heey Dutchbird,
Bedankt voor je tip, maar dan zit ik al weer in Nederland! Dus als je nog een andere plaats weet!? Emoticon: Laugh out loud !
Emoticon: Bye bye
WM

peterr
Gebruiker
spacer line

hi Dutchbird,

hartelijk bedankt.
ik heb hier veel aan!

groeten
P

chirpy
Gebruiker
spacer line

In Ubud is er bijna elke avond van de week een dansavond. Op maandag de Barong. Op dinsdag de Legong, Op zaterdag de Ketsjak (schrijf ik het wel goed?) De kwaliteit vind ik erg goed.

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Bij de grotere tempelfeesten (de jaarfeesten) wordt er vaak gedansd voor eigen publiek, mits op de juiste wijze gekleed kan je dan meekijken. De receptie van jouw hotel kan wellicht even voor jou op de balikalender kijken. Is er geen tempelfeest tijdens jouw aanwezigheid dan is het advies van Ubud een goede maar ook de Kecakdans in Ulu Watu is erg bijzonder speciaal omdat deze in de avond en in de open lucht wordt gehouden zodat je ook vaak een fantastische ondergaande zon kan meemaken. Ubud zowel als Uluwatu zijn redelijk toeristisch maar daarom niet minder interessant.
Suk6 Rob

ljmljm
Gebruiker
spacer line

Als je naar Ubud gaat kun je de s'middags/s'avonds naar voorstellingen toe.

Hier mee sluit ik mij aan bij chipy.

Kijk ook eens op google earth/ubud hier vind je foto's en video's. Zeer nuttig om te orieenteren.

= edit =

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,703,397 pageviews Een website van indahnesia.com