Hotel Batu Bolong Lombok

Subforum Hotels in Indonesië 
35 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
rijstetertje
Gebruiker
spacer line

Hallo,
Weet iemand of het Batu Bolong Cottages hotel in Senggigi op Lombok nog open is?
Iemand recent daar geweest? Via het e-mailadres dat ik van Annemieke heb, bbcresort_lombokEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com krijg ik geen gehoor. Op inernet is er van BBC geen emailadres te vinden. Je kunt alleen op voorhand boeken bij bvb Asia rooms, Lombok travel en zo meer. Maar ik doe het liever zelf. Zo maar op goed geluk gaan zie ik ook niet goed zitten maar zal wel moeten als ik niet terecht kan via e-mail.
Hopelijk kan iemand mij helpen. Dank.
Een andere goeie suggestie (in de stijl van BBC) is ook altijd welkom.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 10-05-2010 16:09 rijstetertje wrote: Weet iemand of het Batu Bolong Cottages hotel in Senggigi op Lombok nog open is?

Nee, maar ik zou daar niet aan twijfelen. Ruim twintig jaar geleden kwam ik daar al - en het werd mijn vaste stek op Lombok - en de eigenaar is een Sasak die in Duitsland woont en werkt. Dat je e-mail niet wordt beantwoord, verbaast me niets. Ik kan je wel sterkere verhalen vertellen van dat hotel. Gewoon gaan. Als je in het hoogseizoen gaat, moet je natuurlijk wel reserveren. Laat dat dan weten, dan bel ik die mafketels daar. Dat werkt wel.

rijstetertje
Gebruiker
spacer line

Hoi Guna 2,
"Sterkere verhalen"? Toch positieve hoop ik, maar dat zal wel als je er al 2O jaar komt.
Wil jij zo maar effkes bellen voor mij? Tof. Ik zag dat juist niet zitten, dat wordt een telefoon van een half uur dan, ze verstaan me niet of weet ik veel. Wij gaan begin juni, geen hoogseizoen dus.
Maar ik wou zo graag de juiste prijs es weten. Op Lombokrooms enz. is het waarschijnlijk een andere prijs dan dat je zelf overeen komt. Soms al iets gehoord over het Windy Beach? dat ligt aan Mangsit Beach? Daar zou het wel beter zijn om te snorkelen vanaf het strand. We zouden dan een aantal dagen naar BBC en een aantal naar Windy Beach gaan. Al zeker bedankt voor je reactie. We zullen het er dan maar op wagen. Zit het vol dan nemen we wel een ander.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.rijstetertje: ik bel vanuit Yogya, dus dat valt wel mee wat kosten betreft. ik doe dat met genoegen, want BBC is een leuke tent. Hoeveel nachten? Nooit gehoord van Windy Beach.

`Sterke' verhalen:
1, Zoals alle Sasak zijn de personeelsleden van BBC nogal muslim. We are the Muslim, zeg maar. Ik zat daar als enige gast, en op vrijdag gaat het complete personeel naar de moskee. De enige hindoe ook, want hij was de chauffeur... Ik kreeg de sleutel van de koelkast en de kassa, en weg waren ze met z'n allen. Niet veel later kwamen er toeristen aan. Die wilden een bungalow huren. Ik kon hen alleen maar die van mij laten zien (direct aan het strand), heb een prijs met die lui afgemaakt, en ik had buren. En de complimenten van de manager. De week daarop kreeg ik de sleutels van alle kamers, ook die van aan de andere kant van de weg (was ik nog nooit geweest).
2. Ze zijn nogal muslim daar, zoals ik zei. De echte eigenaar zit in Duitsland, maar zijn oudere broer was manager van BBC. Hij deed dus absoluut niets, ook geen bier verkopen, want hij was in Mekka geweest. Een medewerker (naam vergeten) nam die ondraaglijke taak op zich. Hij verkocht op eigen kosten en risico bier, dronk het als goede muslim zelf, en werd er niet armer van. Een fraaie motorfiets, en later zelfs een tweedehands Kijang. Met als hoogtepunt een snoepreisje naar Mekka. En daarna dronk en verkocht hij natuurlijk geen bier meer. De beurt ging naar een ander.

rijstetertje
Gebruiker
spacer line

Te gek jong! Idd. mafketels.
Laat ze maar moskeetjes doen zo veel ze willen, we vragen de sleutel van de koelkast wel. Haha. Hoeveel nachten... tja.. ik weet het niet. We verblijven eerst nog een aantal dagen in Padangbai.
Kun je me je e-mailadres geven, dan kunnen we het op die manier verder regelen?
Bedankt.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 10-05-2010 18:06 rijstetertje wrote: Kun je me je e-mailadres geven

Neen! Niet op dit forum, maar ik heb je al een bericht gestuurd.

rijstetertje
Gebruiker
spacer line

Sorry Guna 2, nog niks gezien. Misschien foutje getypt?

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Nou, ik heb nog geen foutmelding ontvangen. Je e-mailadres in je profiel klopt?

rijstetertje
Gebruiker
spacer line

tja... dan snap ik het niet. Als ik naar mezelf stuur komt het wel aan.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Dit zou je adres moeten zijn:

[iemeeladres weggehaald]

rijstetertje
Gebruiker
spacer line

ja, doe anders eens *edit op verzoek poster*

rijstetertje
Gebruiker
spacer line

Aan de beheerders,
Willen jullie bovenstaand mailadres dan ook weghalen a.u.b? Ondertussen ben ik al in contact gekomen met Guna 2
Dank U wel.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Graag gedaan Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

rijstetertje
Gebruiker
spacer line

't Beste forum dat er is... is dit forum. Doe zo verder mannekes!

Jellev
Gebruiker
spacer line

Zit de eigenaar in Duitsland?
Vreemd. Vorig jaar werd me door Kadec, lieve meid die daar al jaren werkt,en die ik inmiddels vrij goed ken verteld dat de eigenaar een man is met gemengd bloed, waaronder Arabisch, dat kun je ook wel aan hem zien en woont in Ampenan en is er vrijwel elke dag.. En dat is te merken, hij is af en toe behoorlijk onredelijk tegen het personeel. Als je iemand hoort schreeuwen is hij het. Is nergens voor nodig want er werken daar allemaal echte lieverds. Ik kome r al jaren.

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 13-06-2010 12:20 Jellev wrote: ...dat de eigenaar een man is met gemengd bloed

Dat zal dan Muhamet wel zijn. De `manager,' een kakak van de eigenaar (die in Duitsland woont of woonde).

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,703,394 pageviews Een website van indahnesia.com