|
|
|
|
|
|
heb vanaf 16 juni een auto nodig met chauffeur voor reis naar Aceh en daarna Padang etc. Kijang zou mooi zijn ivm de wegen. totaal ruim twee weken. wie heeft een tip ?
Leo
|
|
|
|
|
Wij hebben goede ervaringen met Yoga Rental Cars in Medan.
Zij verhuren (onder meer) Kijang (zowel de nieuwe Innova als het oudere model Kapsul) met en zonder chauffeurs. Meer info is te vinden op www.yogarentalcars.com
Bij huur voor een week of langer moet je zeker gaan onderhandelen over de prijs per dag of per week.
|
|
|
|
|
|
|
Bedankt voor de tip.
De website ziet er goed uit, de tarieven zijn ook erg redelijk, ik betaalde de laatste keer IDR 600.000 van Medan naar Parapat (Lake Toba), dat zou dan voor ongeveer IDR 400.000 kunnen.
Salam,
Jan uit Malang
|
|
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel!
|
|
|
|
|
voor de mensen die geinteresseerd zijn. Ik heb een prijsopgave gedaan bij YogaRentals voor de rit Medan-Bukit Lawang-Toba Meer- Medan en daar kreeg ik de volgende response op.
The cost for Daihatsu Xenia is
Medan - Bukit Lawang : Idr 500.000.
Medan - Bukit Lawang - Parapat : Idr 550.000
21 July : Parapat - Medan : Idr 500.000.
Total cost for all trip Idr 1.550.000.All the trip is include petrol.
Het valt mij nog enigszins mee. Heb ook nog andere offerte opgevraagd en dat was 2.600.000 Toch wel een groot verschil. Hopelijk weten jullie zo voldoende.
Grtz Christiaan
|
|
|
|
Heb ook dezelfde rentalbedrijf benaderd voor mijn vorige reis in 2009.
Men berekende (overal in Indonesia standaard) ongeveer 600.000 rupiah perdag voor buiten de stad ritten en 400.000 rupiah voor binnen de stadsgrenzen .
Perdag is 10.00 . Tip : soms iets meer , dan kan je met de chauffeur " iets" afspreken .
Uiteraard zonder BTW.
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
|
Op de website wordt bij Available Car - With Driver geen All-Inn tarief gegeven, bij Terms & Conditions staat 3. These tariffs exclude Fuel/petrol
Daardoor is het verschil met de eerder door mij gehuurde auto niet zo groot.
Jan
|
|
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel!
|
|
|
|
|
bedankt voor de tips, ben in contact met Yoga in Medan. Denk wel dat ik op 300.000 per dag kan uitkomen voor 14 dagen met chauffeur = Leo
|
|
|
|
|
Ik ga binnenkort ook naar Sumatra, en ik heb inmiddels contact gehad met Yoga Car Rental. Heeft iemand hier al ervaringen mee? Ik heb een aanbod gekregen van Rp 4.950.000 voor een trip van 6 dagen (Tangkahan, Bukit Lawang, Toba meer) en de kosten zijn all-in incl. parkeergeld, tol, boottochten. Er zit ook een gids bij die 200.000 per dag kost. Moet ik hierover nog onderhandelen?
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|