wie heeft weleens Sul bereisd van noord naar zuid?

Subforum Hotels in Indonesië 
35 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
barubagus
Gebruiker
spacer line

Wie heeft weleens van makassar naar Menado gereisd?
Graag wat info m.b.t huur auto of ander transport.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Heel lang geleden (jn 1987) en van Manado naar Makassar.
Een fantastische reis, maar alles met het openbaar vervoer.
Daarna nog 2 keer in Tana Toraja geweest, waarvan alleen de laatste keer met een vantevoren geregeld busje. Dit verliep via Dodo the penman, die een bekende is in het vervoerscircuit van m.n. Tana Toraja. Hieronder zijn emailadres.

Mursalim dodo : donow77Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com
Misschien heb je er wat aan.Ik begreep uit een eerdere posting van je dat je er zelf al meerdere malen bent geweest, dus ik hoef je niet te vertellen hoe moi Sulawesi is. Lukt het met de planning van je trip? 7 weken was het he? Wat gaat het worden, behalve Sulawesi?

barubagus
Gebruiker
spacer line

Elsbeth, ben nog steeds bezig met het organiseren van deze reis. Ik ga al eind v.d maand naar daar en de ollanders komen begin july.
Dus ik wil min of meer al wat gepland hebben. eerst dacht ik aan Ambon, maar heb gezien dat het daar dan veel regent in deze tijd.
Dus ik dacht aan deze trip; met de trein naar BDG, Yogya, Malang, Sbaya evt Bali en dan overvliegen naar Makassar en dan over land naar Menado.
Ik 'zal die man mailen als het zover is. groetjes

BB

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
In 2002 zijn wij van n-sul (de spookdiertjes ! ), bunaken etc. in ca. 4 weken naar z-sul gereden om de trip te beeindigen in UP. In het verleden heb ik wel vaker dwars door eilanden gereisd en ik hanteer min of meer hetzelfde systeem. Via inlezen van boeken en internet bepaal ik ruwweg de route, zoek vervolgens via internet op het bewuste eiland zo veel mogelijk travelagencies en vraag deze te offreren een auto met chauffeur ,op basis van de reactie's bepaal ik vervolgens met wie ik in zee ga. Deze methode dus ook in Sul. toegepast.
Suk6
Rob

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,703,383 pageviews Een website van indahnesia.com