De komende tweede kamerverkiezingen

Subforum Andere praat 
39 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
ningah
Gebruiker
spacer line

zie dit nu ook weer /prachtig gewoon deze site,gewoon een subforum maken en dan maar even gezellig bijpraten.net als in een buurt café met zijn vaste klanten aan de bar.hahaha.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ik wist t wel...zodra je zegt wat de grote meerderheid denkt in Nederland,wordt je al gauw op de grote Wildershoop gegooid,alsof dat geen discriminatie is!In grote lijnen ben ik het met hem eens,dat de Islam overheersend is en geen rekening houdt met anderen.Dat wil ik hier NIET!Verder ben ik niet anti-moslim,mijn buren zijn het en die zeggen ook,zolang je er maar niet zo'n overheersend zooitje van maakt en elkaar de ruimte geeft,maar daar ligt het nu net aan!De islamisering zet nu zo door dat er geen ruimte meer is straks voor wat anders.Wereldwijd zijn de moslims in de meerderheid,dus wordt straks alles zoals zij willen en daar ben ik gewoon tegen en zal alles doen wat legaal is om dit enigzins in bedwang te houden.Dat vervolgens PvdA,CDA,VVD en nog enkele partijen zich massaal overgeven aan de Islam,best!Maar ikzelf en vele Nederlanders met mij zullen Woensdag dus hun cultuur en waarden verdedigen door op Wilders te gaan stemmen.Da's ons democratisch recht,een recht wat wij westerlingen al eeuwen hebben en dat we nooit op willen geven voor een cultuur die geen problemen heeft met bijvoorbeeld de Sharia,een in mijn ogen verschrikkelijke wetgeving die zwakke groepen hard raakt.Kom op zeg ,en dan effe nog over Israel,als zij zich niet verdedigen tegen al wat Arabisch is om hen heen,kunnen ze het wel schudden,maak me wat wijs zeg,humanitaire hulp,wahwaa,het gepeupel in Palestina kan niet wachten ze de strot af te snijden!We zijn toch niet blind hier? Emoticon: Talk to the hand

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

On 03-06-2010 18:53 Veer01 wrote: We zijn toch niet blind hier?

Ik zou ze de kost niet willen geven.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Om op mijn voorlaatste posting terug te komen,het is opvallend hoeveel mensen komend uit moslimlanden zelfs Wilders willen stemmen,zegt genoeg over hoe de Islam hun land remt.Maar ik zeg gelijk,niet alles wat hij roept is wijs of hoef je mee eens te zijn.Door domme uitlatingen de laatste tijd kon zijn imago wel eens stranden aanstaande verkiezingsdag.Ook ik twijfel tussen 2 a 3 partijen en zeg alleen...als je bijv. op stemwijzer je mening toetst zie je duidelijk welke partij jouw voorkeur en belangen het meest benaderd.Maar waarschijnlijk zal er wel een uitslag uitrollen met alleen een coalitiemogelijkheid om dit verdeelde landje te gaan regeren. Emoticon: Yes!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Vraagje aan iedereen: in de tijd dat Wilders heel hoog in de peilingen stond, op 28 zetels of zo (jaar of 1 1/2 -2 geleden??), zou 20 % van de Nederlanders op Wilders stemmen. De vraag op wie je op dat moment zou stemmen is ook gesteld aan een grote groep zich joods voelende Nederlanders (joden, half joden etc.).
Hoeveel procent denk je dat aangaf op dat moment op Wilders te zullen stemmen?
(misschien is dit onderzoek hier wel eerder genoemd, geen idee). Hoe denk je dat de verhouding lag tussen niet joodse en joodse Nederlanders?

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Correctie: dit onderzoek is veel korter geleden gedaan dan ik suggereerde. Maar ik vond de uitkomst opzienbarend genoeg om hem in het licht van deze discussie te melden: 2 % namelijk.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Veel potentiele Wilders-stemmers gaan door domme uitlatingen van hem in de aanloop naar de verkiezingen nu twijfelen en waarschijnlijk andere partijen stemmen Emoticon:

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 03-06-2010 13:01 zieleffe wrote:

Neem SP nu als voorbeeld.
Emile Roemer de nieuwe lijsttrekker, die sympathiek over komt.
ik zou zo op die man kunnen stemmen.
Maar nu komt het, ze krijgen mijn stem niet, omdat er van die gekke pieffen in zijn partij rond lopen, en die op de lijst staan van de SP
Krista van Velzen,Harry van Bommel zijn het die velen doen besluiten niet op die partij te stemmen, dat is dan gevoelsmatig.
Die twee gekken hebben al te veel aandacht getrokken, door te demonstreren, voor de Palestijnse beweging.

Als je het werkelijk over echte gekken wilt hebben dan kom je pas goed aan je trekken bij de PVV. Het is onbegrijpelijk dat er zoveel gestoorden tegelijk in een clubje verzameld zijn. Of ze worden er door de grote,blonde leider op geselecteerd.

- De 31-jarige Van Klaveren staat als nummer 17 genoteerd op de PVV-verkiezingslijst en was tot vorig jaar VVD-raadslid in Almere.
Plaatste een foto van zichzelf op zijn hyves account met een pistool op zijn hoofd.

- Hero Brinkman: drankprobleem en het bedreigen van de buurman, die bij hem klust, met een hamer of een bijl. De aangiften vliegen over en weer.

- Menno Ludriks 47 van de PVV-lijst had meerdere eigengemaakte filmpjes op Internet geplaatst waarin hij zichzelf als koene held afbeeldt die mensen onthoofdt, doodschiet, of ze op straat achtervolgt en in elkaar slaat.

- Fleur Agema was eerder actief voor de notoire ruziemakers van de LPF? Daarbij postte Agema eerder op de nazistische website Stormfront Nederland en Vlaanderen. En dat doet het niet lekker bij een partij die zegt niets van extreem-rechts te moeten hebben..

- Dion Graus had rekeningen voor de verbouwing van zijn luxe bungalow niet betaald. Een van de aannemers startte zelfs een juridische procedure om zijn geld binnen te krijgen. Ook komt naar buiten dat er tegen Graus de nodige aangiften gedaan zijn wegens bedreiging, mishandeling en stalking. Een van die aangiften komt van zijn ex-vrouw. Andere aangiften komen van een vriendin van zijn ex, van Graus’ voormalige schoonvader en één van een vrouw met wie hij een buitenechtelijke relatie had.

- Raymond de Roon , vurig pleitbezorger van “stadscommando’s”, blijkt in de jaren 70 al opgeroepen te hebben tot een soortgelijke extreem-rechtse burgerwacht. Dat deed hij toentertijd middels een ingezonden brief in het blad van de extreem-rechtse splinter Partij Nieuw Rechts (PNR).

Kortom, een groepje die ik 's avonds laat op straat niet graag tegen zou willen komen. Trouwens overdag ook niet. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Interessant dat niemand ingaat op het door mij genoemde onderzoek onder 43.000 joodse Nederlanders. Deze week gepubliceerd in het Nieuw Israelisch Weekblad.
Slechts 2% van deze zich joods noemende Nederlanders zegt te stemmen op Wilders.
Ik heb de vraag deze dagen meerdere malen aan mensen voorgelegd. Verreweg de meesten denken dat het percentage Wildersstemmers hoger zal zijn dan dan de Wilders stemmers onder de Nl.bevolking. Wilders is immers erg pro-Israel, en behoorlijk anti-islam. De joodse bevolking weet echter als geen ander hoe levensgevaarlijk het is als iemand een hetze voert tegen een bevolkingsgroep.

FredC
Gebruiker
spacer line

On 06-06-2010 13:10 elsbeth wrote:
De joodse bevolking weet echter als geen ander hoe levensgevaarlijk het is als iemand een hetze voert tegen een bevolkingsgroep.
Elsbeth, dit is een uitermate belachelijke, overdreven, stigmatiserende en gedateerde opmerking. Je begint oud te worden. Je standpunt was al duidelijk; we hoeven het niet door de strot gedouwd te worden met de ploemper.
Kan het een beetje minder, ja! Sudah! (om met Guna2 te spreken!). Emoticon: Angry

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Veer1: Als zovelen ben ik het in grote lijnen eens met wat je betoogd. Misschien dat die Wilders wat kan bereiken, mijn zegen heeft hij vooralsnog, maar misschien doet hij ook wel veel kwaad zetten, wat niet zo gemakkelijk gecorrigeerd kan worden. Aan de andere kant is het wel eens tijd dat er iemand in NL zijn tanden laat zien en laat zien dat in NL niet ALLES kan. Wat die tijd moeten we toch eens een keer achter ons laten. Om onze eigen identiteit te behouden mag Wilders het van mij proberen.
Inderdaad doet zijn directe staf vragen opwerpen, maar zolang ook zij zich aan de wet onderwerpen lijkt het me niet waard je voorshands op te winden over hun afkomst.

Stemmen kan ik echter niet. Ik kreeg het formulier te laat om nog op tijd te versturen. Zijn er andere opties? Emoticon: Confused

elsbeth
Gebruiker
spacer line

[quote] Op 06-06-2010 13:28 schreef FredC:

[quote verwijderd]
Elsbeth, dit is een uitermate belachelijke, overdreven, stigmatiserende en gedateerde opmerking. Je begint oud te worden. Je standpunt was al duidelijk; we hoeven het niet door de strot gedouwd te worden met de ploemper.
Kan het een beetje minder, ja! Sudah! (om met Guna2 te spreken!). Emoticon: Angry

Hoezo door de strot duwen? Pardon?? De opmerking is bovendien niet van mij, maar ik geef hier weer wat een belangrijk motief is (voor bovengenoemde groep) om niet op Wilders te stemmen. Ik zal het stuk nog eens lezen om te zien wat er exact gezegd is, maar ik kan mij er zeker iets bij voorstellen.
Het lijkt me toch Fred, dat jij niet meer recht hebt om Wilders te verdedigen dan ik om hem aan te vallen en mij in te leven in een bepaalde bevolkingsgroep? Maar hoezo was mijn standpunt al zo duidelijk? Volgens mij heb ik me aardig op de vlakte gehouden. Maar zeker is inderdaad dat ik er niet aan moet denken dat hij het hier voor het zeggen krijgt.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Inderdaad ook ik denk dat hij,Wilders dus,het niet gaat redden Woensdag.Er is teveel wat niet haalbaar is en een duidelijk stanpunt of oplossingen voor onze problemen zijn er niet of zijn nog onbekend.We horen alleen het geruzie over en weer en werkelijk alle partijen doen eraan mee,terwijl de echte problemen naar de achtergrond verschuiven.Het is weer tevvel het op de man spelen en populair gedoe allemaal.Qua standpunten ben ik het volgens stemwijzer op 12 punten oneens met PVV maar ze komen eruit,volgens hun uitlatingen,als grootste partij,maar ik twijfel dagelijks harder.Natuurlijk moet er veel veranderen hier en moet iemand ergens beginnen,maar ik begin steeds meer te geloven dat het nu niet de plaats en tijd is voor Wilders,ik hoop dat andere partijen lering trekken uit deze ontwikkeling.Maar ben bang dat we met zijn allen weer belazerd gaan worden na de verkiezingen,Nederland dus als democratie,maar met een enorme grote verborgen corruptie! Emoticon: Frustrated

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 06-06-2010 13:28 FredC wrote:

[quote removed]
Elsbeth, dit is een uitermate belachelijke, overdreven, stigmatiserende en gedateerde opmerking. Je begint oud te worden. Kan het een beetje minder, ja! Sudah! (om met Guna2 te spreken!). Emoticon: Angry

Hieruit is te zien dat de opmerking van Elsbeth allesbehalve belachelijk, overdreven, en stigmatiserend was en als je een bericht van 3 juni 2010 al gedateerd noemt, dan vraag ik me af wie hier eigenlijk oud aan het worden is.

Je standpunt was al duidelijk; we hoeven het niet door de strot gedouwd te worden met de ploemper.

Is hier met WE sprake van de majesteitsvorm, of ben je hier de spreekbuis van een grote groep die je eerst van tevoren geraadpleegd hebt en wiens goedkeuring je hebt om deze mening te plaatsen?

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Veer1: Als zovelen ben ik het in grote lijnen eens met wat je betoogd.

Alweer dat spreken namens anderen. Komt hier op dit forum verdacht veel voor bij personen die hiermee willen benadrukken dat ze gelijk hebben.

Misschien dat die Wilders wat kan bereiken, mijn zegen heeft hij vooralsnog, maar misschien doet hij ook wel veel kwaad zetten, wat niet zo gemakkelijk gecorrigeerd kan worden.

Kun jij makkelijk zeggen daar in Indonesië. Wij, sorry ik zit wel met de gebakken peren.
De LPF hield het toen 86 dagen vol en Wilders geef ik nog minder tijd, als hij in de regering mocht komen. Van regeren komt dus in principe niets terecht en wat dit allemaal de belastingbetaler kost aan wachtgelden die betaald moeten worden.?

Aan de andere kant is het wel eens tijd dat er iemand in NL zijn tanden laat zien en laat zien dat in NL niet ALLES kan.

Dit vind ik zo’n goedkope prietpraat. Kom eens met een paar voorbeelden en meteen erbij vermelden dat het ook meteen beleid is. Niet met die incidenten komen die meteen worden opgeblazen als zijnde de dagelijkse praktijk.

Wat die tijd moeten we toch eens een keer achter ons laten. Om onze eigen identiteit te behouden mag Wilders het van mij proberen.

Niemand belet jij om in je boerenpak en klompen een molen te bezoeken.
Of denk jij bij eigen identiteit aan iets anders? Tolerantie en nuchterheid moet je niet opnoemen FredC., want dat waren fabeltjes. Had meer van doen, is nu bekend, met desinteresse.

Inderdaad doet zijn directe staf vragen opwerpen, maar zolang ook zij zich aan de wet onderwerpen lijkt het me niet waard je voorshands op te winden over hun afkomst.

Directe staf? Het zijn potverdomme kamerleden, volksvertegenwoordigers. En als er twee SP’ers meelopen met een pro Palestina demonstratie, dan zijn het gekken en kan er niet op die partij gestemd worden.

Stemmen kan ik echter niet. Ik kreeg het formulier te laat om nog op tijd te versturen. Zijn er andere opties?

Formulier te laat??? Hier moet die linkse kerk achterzitten. Ik zou een officieel protest indienen. Dit moet je zeker niet pikken FredC. Emoticon: Party!

guna2
Gebruiker
User icon of guna2
spacer line

Zeg Sapo, ik weet dat zo'n beetje elk forum zijn gekken en frustraten kent, maar die luitjes doen tenminste meestal nog of ze erbij horen. Jij hebt het nooit, maar dan ook helemaal nooit over iets dat maar in de verste verte gerelateerd is aan Indonesië. Wordt het geen tijd om je kwakje elders te lozen?

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 06-06-2010 16:55 guna2 wrote:
Zeg Sapo, ik weet dat zo'n beetje elk forum zijn gekken en frustraten kent, maar die luitjes doen tenminste meestal nog of ze erbij horen. Jij hebt het nooit, maar dan ook helemaal nooit over iets dat maar in de verste verte gerelateerd is aan Indonesië. Wordt het geen tijd om je kwakje elders te lozen?

Hoe is het kerel? Staat mijn mening jou niet aan? Och gut, heb ik jouw vriendje FredC te hard aangepakt? Ik zou zeggen, stel het voor aan de moderatoren, want zo te zien heb jij hier nogal wat in de melk te brokkelen. Wat jij hier aan onbeschoft gescheld kunt veroorloven, wordt niet vaak door de moderatoren van anderen geaccepteerd. Jij maakt Merapi in de meest schofterige bewoordingen belachelijk en zij krijgt een ban bij reacties omdat zij off-topic gaat. Jij denkt toch zeker niet dat jij mij met je pseudo wetenschappleijk toontje, gepoch over je opleidngen en je verdere grootspraak kunt imponeren.Maar je hebt gelijk: ook gekken en frustraten horen erbij, dus blijf vooral hier posten. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

FredC
Gebruiker
spacer line

Geen kwakje meer over, zo te merken. Alle slakken zout gegeven, goed gedaan jochie. Veeg de vloer.

Liesbeth, alle rechten zijn de jouwe, maar ga me nu niet zeggen dat ik Wilders verdedig. Dat is niet zo, maar we zijn democratisch opgevoed, dus hij mag, net als jij, net als ik. Maar als je nu over Joden gaat praten met de suggestie van heel erg veel vroeger, dan wordt het tijd in een verzorgingstehuis opgenomen te worden. Als je dat nu nóg niet kunt laten rusten blijf je echt teveel in het verleden leven. Daarover doorzeuren is in mijn ogen oneigenlijke argumenten gebruiken om je eigen mening door de strot te duwen, like it or not.
Ga nu eens met twee benen op de grond staan en accepteer dat je in een democratie leeft, waar een ieder een mening mag verkondigen en ieder ander dat als kritiek mag zien - en andersom. Maar als je nu democratische onzin gaat lopen verkondigen heb je een paar lessen gemist of je leeft nog in het verleden. Volgens mij ben je niet zo oud, gedraag je dan niet zo oud. Gebruik je kennis en kunde van de tegenwoordige tijd om je argumenten te staven, geen onzin van 65 jaar terug. Straks gaan we weer zeuren over de kolonie Nederlands Indië! Passé!

We zullen het zien met de uitslag van de verkiezingen. Ben ook wel benieuwd, al treft het mezelf weinig tot niets.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Beste Fred,

Je slaat nogal een toon tegen me aan. Denk je me daarmee weg te blazen, heb je die bluf nodig of heb je iets met me te vereffenen???
Je hebt de boel toch niet helemaal goed gelezen. De suggestie van " solidariteit met een minderheidsgroep" komt niet van mij, maar wordt vanuit het onderzoek zelf naar voren gebracht. Je neemt het mij echter kwalijk dat ik mij iets van deze gevoelens kan voorstellen. Ik heb het onderzoek naar voren willen brengen, omdat ik het een onverwachte uitslag vind. Jij denkt dat "de onzin van 65 jaar terug" geen rol meer speelt/mag spelen. Maar misschien heb jij dan een andere verklaring voor het feit dat de joodse gemeenschap niet als een mak schaap achter Wilders aanloopt? Dit ondanks de negatieve uitlatingen van hem over moslims en ondanks de pro-Israel houding van Wilders. Wat is jouw verklarijg hiervoor? Vind je het uberhaupt een merkwaardige uitslag, interesseert de uitslag je niet, ik ben benieuwd naar je antwoord. En by the way, Elsbeth is de naam...

FredC
Gebruiker
spacer line

Ja, inderdaad, Elsbeth. Sorry, ik had net even contact met Liesbeth, vandaar de verschrijving. Mijn welgemeende verontschuldiging. Mea culpa, om Sapu tevreden te stellen.
Nee, geen toon, geen wegblazen, geen bluf, niets te vereffenen. Alles naar behoren, maar je opmerking over die joden vind ik onterecht. Dat is alles. Niet ter zake, een poging een andere richting in te gaan pushen.
Nu vraag je me weer of ik een andere verklaring heb voor het feit dat die joden niet achter Wilders aanlopen. Elke recht-door-zee-persoon hoeft dat niet te bedenken, maar weet dat al. De vraag alleen al is echter in mijn ogen manipulatief, en daar heb ik een grote hekel aan. Het is echt niet nodig een antwoord te krijgen op vragen die in een bepaalde richting zitten te duwen. Je richting staat me niet aan, mag ik? Met manipulatieve vragen laat je al zien in welke richting je denkt, dus dat hoef je dan ook niet meer extra aan te duiden of te benadrukken.
Ik hoop dat deze uitleg volstaat, even goede vrienden, maar nu slaperstijd.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Nee, deze uitleg volstaat zeker niet. Fred, dat heeft echt helemaal niks met manipulatie te maken. Waarom vind je mijn vraag zo raar? Dat zegt m.i. veel meer over jou dan over mij. Ik denk niet in een bepaalde richting, ik geef een onderzoek weer. That's it, meer niet. Maar het lijkt erop dat er hier bij jou nogal een gevoeligheid ligt. Maar het kan ook zijn dat het je gewoon niet interesseert, ook goed. Sleep well

Sibatuk
Gebruiker
spacer line

Recht door zee gaan is niet echt Indonesisch en ook niet iets wat bij mij past, maar een ieder trekke de schoen aan die hem/haar past. Voor deze keer wil ik dan maar eens kort door de bocht gaan en beweren dat een kabinet met Wilders zeer slecht zou zijn voor de betrekkingen tussen Indonesië en Nederland.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 06-06-2010 12:44 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

Als je het werkelijk over echte gekken wilt hebben dan kom je pas goed aan je trekken bij de PVV. Het is onbegrijpelijk dat er zoveel gestoorden tegelijk in een clubje verzameld zijn. Of ze worden er door de grote,blonde leider op geselecteerd.

- De 31-jarige Van Klaveren staat als nummer 17 genoteerd op de PVV-verkiezingslijst en was tot vorig jaar VVD-raadslid in Almere.
Plaatste een foto van zichzelf op zijn hyves account met een pistool op zijn hoofd.

- Hero Brinkman: drankprobleem en het bedreigen van de buurman, die bij hem klust, met een hamer of een bijl. De aangiften vliegen over en weer.

- Menno Ludriks 47 van de PVV-lijst had meerdere eigengemaakte filmpjes op Internet geplaatst waarin hij zichzelf als koene held afbeeldt die mensen onthoofdt, doodschiet, of ze op straat achtervolgt en in elkaar slaat.

- Fleur Agema was eerder actief voor de notoire ruziemakers van de LPF? Daarbij postte Agema eerder op de nazistische website Stormfront Nederland en Vlaanderen. En dat doet het niet lekker bij een partij die zegt niets van extreem-rechts te moeten hebben..

- Dion Graus had rekeningen voor de verbouwing van zijn luxe bungalow niet betaald. Een van de aannemers startte zelfs een juridische procedure om zijn geld binnen te krijgen. Ook komt naar buiten dat er tegen Graus de nodige aangiften gedaan zijn wegens bedreiging, mishandeling en stalking. Een van die aangiften komt van zijn ex-vrouw. Andere aangiften komen van een vriendin van zijn ex, van Graus’ voormalige schoonvader en één van een vrouw met wie hij een buitenechtelijke relatie had.

- Raymond de Roon , vurig pleitbezorger van “stadscommando’s”, blijkt in de jaren 70 al opgeroepen te hebben tot een soortgelijke extreem-rechtse burgerwacht. Dat deed hij toentertijd middels een ingezonden brief in het blad van de extreem-rechtse splinter Partij Nieuw Rechts (PNR).

Kortom, een groepje die ik s avonds laat op straat niet graag tegen zou willen komen. Trouwens overdag ook niet. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Ik geef u de voordeel van de twijfel.
Ik dacht dat juist Wilders hier voor bang was, dat zijn partij zou overgenomen worden door die lieden die u hier op somde.
Voor mij is dit geen reden om mijn gedacht over onze grondrechten , doordat het eerst artikel vrijheid van meningstuiting gewaarborgt word.
Te veranderen, want ik stem niet op die partij, dus als je dat volgens u de waarheid is dan ja mag het een korte duur zijn of helemaal links laten liggen.
Maar als het niet zo is, maar door deze verhalen in de publiciteit te brengen, dan neem ik het je zeer kwalijk, en dan heb je voor mij zeer duidelijk het linkse segment voor altijd vervloekt.

Het is voor mij dat die twee in de tweede kamer vertegenwoordiger van ons allemaal moet zijn hun eigen belang voor op stelt door daar aan die demonstratie mee te doen.
Ik vind dat mag niet ,kunnen.
Ook al ben je zo betrokken met die Palestijnen.
Je blijft ondanks de vrijheid van mening Neutraal.
Als je Wilders verwijt dat hij veel schade op doet met zich af te zetten tegen de Moslims, zo doen hun veel schade, omdat ze alleen een groep de Palestijnen willen vertegenwoordigen.
Ik vind ze allebei schuldig aan die problemen in dat gebied.
Vooral omdat het een geloofskwestie is, en ook dat men rechten claimt, die gegeven is aan de toen gebeurde situatie.
Joden moesten toen een plek hebben, omdat ze veel leed hadden door staan in Europa.

Verders hoop ik niet dat Cohen de eerste man van Nederland word, want dat brengt Nederland zeer zeker een grote schade toe. Emoticon: Shut up! Emoticon: Sadley Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Dat laatste denk ik ook, Ziel. Dat vond ik één van de betere opmerkingen van Wilders: "als u voor Nederland hetzelfde gaat doen als voor Amsterdam, dan is dat geen belofte, maar een dreigement". Ik denk dat het nog spannend gaat worden, zoveel zwevende kiezers en dan zo'n leuke streek van de Volkskrant dit weekend. Vandaag de rectificatie. Ik zie het niet gebeuren dat er voor 1 juli een ploeg klaar staat, zoals Rutte dat graag zou zien. Dat gaat volgens mij nog een behoorlijke dobber worden, die formatie.

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

On 07-06-2010 12:15 elsbeth wrote:
en dan zo'n leuke streek van de Volkskrant dit weekend. Vandaag de rectificatie.

Jij relecteert aan dat onderzoek van Nyfer? Was dat trouwens niet dat fantastische bureau dat tot op de cent nauwkeurig de kosten van immigratie had becijferd?

Shit, dit kwakje gaat weer niet over Indonesië en daarom als tegemoetkoming mijn volgende bijdrage.
http://www.youtube.com/watch?v=zgxPe891-JQ
Het is miniem en ik weet ook niet of dit wel voldoet aan de gestelde eis, maar je moet zoiets langzaam opbouwen.

sapolidi
Gebruiker
User icon of sapolidi
spacer line

relecteert = reflecteert.
Anders krijg je daar weer een discussie over.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 07-06-2010 15:47 schreef sapolidi:
relecteert = reflecteert.
Anders krijg je daar weer een discussie over.

Kan je zelf veranderen door te klikken op aanpassen rechts boven je posting........

Op 07-06-2010 15:43 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

Jij relecteert aan dat onderzoek van Nyfer? Was dat trouwens niet dat fantastische bureau dat tot op de cent nauwkeurig de kosten van immigratie had becijferd?

Shit, dit kwakje gaat weer niet over Indonesië en daarom als tegemoetkoming mijn volgende bijdrage.
http://www.youtube.com/watch?v=zgxPe891-JQ
Het is miniem en ik weet ook niet of dit wel voldoet aan de gestelde eis, maar je moet zoiets langzaam opbouwen.

Beste sapolidi
dat is weer zo iets dat wordt bewust gedaan om de mensen op de verkeerde been te zetten.
dit lijkt mij zo een door gestoken kaart.
Elsbeth ik ben het met je eens daar hebben ze nog een hele klauw aan, om alle neuzen naar een kant te krijgen

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,509,314 pageviews Een website van indahnesia.com